|
Post by Mimi van Dall on Jan 7, 2012 21:15:28 GMT 1
MIMI DESTINY CINDERELLA VAN DALL AMimi van Dall er 19 årige ung kvinde, som har nemt til smil og latter samt der kan minde utroligt meget omkring the girl next door - Dog, så skal du ikke lade blive narrede af det på grund af det venlige, smile ydere gemmer sig en helt anden seriøs person bagved. Men alligevel så fortrækker Mimi selv, at havde det sjovt end går og være seriøs hele tiden på grund af sådan noget kan de gamle mennesker være. Da hun mener, at man kun lever en gang og alligevel så ved hun godt hvor hendes grænser er.
Skriv her hvis du har modet til, at skrive/møde Mimi! ^^
[size=3]Din karakters navn her[/size] søger tråd med [size=3]Den karakter du gerne vil tråde med[/size]. [b]Deltagere i tråden:[/b] Andre deltagere end de to, der er nævnt? [b]Sted:[/b] Hvor skal tråden foregå? [b]Formål:[/b] Hvad vil du med tråden? Et møde, et større plot?
|
|
|
Post by Biito "Beat" Yanagishita on Jan 9, 2012 23:07:38 GMT 1
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 10, 2012 18:56:37 GMT 1
Asmara søger tråd med Mimi. Deltagere i tråden: tja nej indtil videre o.o Sted: Tænkte på skolen? Måske Søen eller træningsrummet (til dans)? Formål: Tja måske bare et møde medmindre du har andre ideer?
|
|
|
Post by Mimi van Dall on Jan 10, 2012 19:01:20 GMT 1
Beat (Misser) - Jamen du ved, at jeg er frisk på en tråd ^^ Men jeg kunne vel ikke overtale dig til at oprette den *hundeøjne* Asmara - Hvis vi skal vidt, som muligt undgå der kommer nogle ind i tråden med det sammen, så skal vi nok sende pigerne en tur ned ved søen En ting er sikker og det er at jeg heller end gerne vil prøve, at tråde med dig
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 10, 2012 19:12:37 GMT 1
Gør mig egentlig ikke noget hvis folk blander sig ^.^ Men vi kan godt tage den ved søen.. Hvem laver?
|
|
|
Post by Mimi van Dall on Jan 10, 2012 19:16:06 GMT 1
Asmara - Jeg har lige to tråde, som skal ha svar. Så jeg kunne vel ikke overtale dig til, at lave denne her og så vil jeg love, at jeg nok skal oprette den næste ^^ Men istedefor søen så kunne den også forgå i indendørs trapper - sådan et pludselig møde mellem timer ^^
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 10, 2012 19:17:17 GMT 1
Ok så laver jeg der ^-^har allerede et lettere dramatisk start O.o
|
|
|
Post by Mimi van Dall on Jan 10, 2012 19:20:59 GMT 1
Nice Asmara Drama/dramatisk er altid godt
|
|