|
Post by Alan Wadeford on Jan 7, 2012 22:00:49 GMT 1
Hey din lækre kaktus - Tråd med mig! [/b][/color]: Hvis jeg ikke er online i længere tid betyder det blot, at jeg er blevet ramt af en skriveblokade - Det sker ret ofte for mig, derfor skal i ikke blive skuffede, hvis jeg er online og ikke svarer. Jeg vil hellere give jer et beskrivende og detaljeret svar end et svar på 2 linjer, der er ligegyldigt og ubrugeligt Alan Wadeford er en 20-årig knægt, der kommer fra en familie, hvor hele hans generation har været bekendt med spionbranchen. Der er mange Wadeford-spioner, som er kendt for deres storhed, selvom Alan ikke just er tilfældet. Han prøver højst muligt, at leve op til de krav, som bliver ham stillet, selvom det ham ikke altid er let. Han er en fremragende skuespiller, hvilket er et af hans mest tydelige karaktertræk, som også gør, at hans dagligdag virker som et skuespil blandt mennesker han ikke kender. Han har svært ved, at binde sig til nogle, selvom han er utrolig imødekommende. Han er en rar person, der ikke lever i fortiden men døjer med sine egne problemer, mens de er der. Han kan godt lide, at hjælpe folk, selvom det aldrig har været til hans fordel nogensinde. Han er meget overfladisk når det gælder sociale forhold pga. hans indelukkede person, men selvom det virker som om, at han er et svin uden nogle former for følelser - Så skal man aldrig dømme en bog for dets udseende.[/ul] [size=3]Din karakters navn her[/size] søger tråd med [size=3]Den karakter du gerne vil tråde med[/size]. [b]Deltagere i tråden:[/b] Andre deltagere end de to, der er nævnt? [b]Sted:[/b] Hvor skal tråden foregå? [b]Formål:[/b] Hvad vil du med tråden? Et møde, et større plot?
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 7, 2012 22:05:21 GMT 1
Asmara søger tråd med Alan. Deltagere i tråden: nej ? kommer måske med tiden Sted: Øhm tænkte på skolens område Formål: Bare et møde.. og så må vi se hvordan de har det med hinanden
|
|
|
Post by Lexie Torres on Jan 7, 2012 22:35:37 GMT 1
Lexie Torres søger tråd med Alan Wadeford. Deltagere i tråden: Måske? ^^ Sted: Jeg tænker simulator rummet? Formål: Simuleret mission? Kunne være sejt, eller måske en tråd hvor en simuleret mission lige er overstået, hvis du ikke er meget for aktion ^^
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 7, 2012 23:34:30 GMT 1
[/b][/size] - Intet plot? Det er noget af en udfordring, men det går an. Hvem laver tråden? Lexie:- Det lyder som en god idé. Jeg er åben for det meste. Hvem laver tråden?[/ul]
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 8, 2012 10:55:41 GMT 1
Tja jeg kan godt prøve, hvad siger du til biblioteket, forhallen eller de indendørs trapper?
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 8, 2012 20:00:44 GMT 1
[/b][/size] - Lyder fint med forhallen [/ul]
|
|
|
Post by Biito "Beat" Yanagishita on Jan 9, 2012 23:12:39 GMT 1
Biito søger tråd med Alan. Deltagere i tråden: Bleh x3 Sted: Et sted på skolen?? Formål: Altså efter at de går på samme år så må de jo uden tvivl kende hinanden. Tænker at de måske er sådan rimeligt gode venner??
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 9, 2012 23:16:01 GMT 1
[/size][/b] - De går netop ikke på samme årgang, men de kunne have været venner fra en mission af? Siden, at SNEAK og LEAD arbejder sammen kan dette godt være en mulighed.[/ul]
|
|
|
Post by Biito "Beat" Yanagishita on Jan 9, 2012 23:25:40 GMT 1
Biito søger tråd med Alan Hov sorry x3 Havde vidst fået kigget forkert x3 ^^
Men ja kunen vi da godt finde ud af ^^ Yay x3
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 10, 2012 17:31:17 GMT 1
|
|