|
Post by Jayla Miller on Jan 17, 2012 16:34:46 GMT 1
Nej bestemt ikke typisk for Willa! Willa drikker næsten aldrig, da hun bedst kan lide at have kontrol, så det er kun, hvis der er mennesker, hun er trygge ved i nærheden. Som Matt - eller Matthew. Men tænker, hun er blevet små-presset til det af nogen ældre drenge fra LSA, som så pludselig skred fra hende? Jeg kan jo oprette tråden, så du ligesom kan følge min tankegang.
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 16:36:57 GMT 1
Åh på den måde! jamen så forstår jeg lidt bedre! men du må gerne lave tråden!
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 17, 2012 16:55:49 GMT 1
Matt og Eyota Lyder som en super fed idé - Eyota kunne nok godt bruge en der kan skuppe hende ud i sådan noget (for hun ville jo aldrig finde på det selv)
|
|
|
Post by Jayla Miller on Jan 17, 2012 20:35:41 GMT 1
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 17, 2012 23:01:04 GMT 1
Nu har jeg tænkt lidt (for det kan jeg faktisk xD) Jeg har godt nok kun til to af dine personer, men det håber, jeg går.
Willa & Gabrielle. Jeg tænker lidt, at siden de går på samme årgang, har de sikkert haft ret meget med hinanden at gøre. De har lidt nogle ens karaktertræk og jeg tænker, at de derfor kunne være ret gode venner. Måske endda bedste venner, det ved jeg ikke. Jeg tænker, at de har mødtes allerede på deres første år og snakkede rigtig godt sammen dengang og at det så bare har rullet derudaf.
Matt & Gabrielle. Det hænger lidt sammen med Willa og Gabrielle. Jeg tænker, at hvis nu Willa og Gabrielle kender hinanden godt og snakker meget sammen, så har Gabrielle på et eller andet tidspunkt helt sikkert også mødt Matt. Sikkert flere gange. Og jeg tænker så, at han måske føler det lidt som om, han skal beskytte sin lillesøsters veninde. Og at Gabrielle nogle gange bliver lidt irriteret over dette, fordi hun mener, at hun godt kan klare sig selv. Især nu, hvor hendes egen storebror ikke længere er der til at beskytte hende, siden han ikke går på skolen.
Hvad synes du?
|
|
|
Post by Jayla Miller on Jan 17, 2012 23:09:58 GMT 1
Wau, du kan... tænke?! Så kan du mere end mig, hæhæ. :b Gabz og Willa: Jaaaa, en veninde! Den er jeg med på. Skal der være et twist, eller skal de bare være gode/bedste veninder? Jeg kan godt ligge hjernen i blød (for det lyder slet ikke megamonster klamt :b), hvis det skal være. Gabz & Matt: Hmm... altså Matt har meget svært ved at se piger omkring hans egen alder som andet end... ja, for at sige det pænt; som et scoremål. Så det kunne også være sådan, at han er den nedern bror, der konstant ligger an på Gabriella, hvor Willa altid skælder ham ud for det? Så kan det jo være, hun kan blive en del af familien senere hen. Matthew er også lidt en del af deres lille familie, så det ville sikkert passe sødt ind, hvis hun kunne få mast sig ind og de kunne blive en slags firkløver.
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 17, 2012 23:18:24 GMT 1
Willa & Gabrielle For mig er det faktisk helt lige meget om der er et twist eller om de bare er gode/bedste veninder. Hvis du kommer på noget vildt, så er det jo bare fantastisk Matt & Gabrielle Du kan jo også tænke! Det lyder faktisk sjovt. Jeg synes helt klart, vi skal arbejde ud fra, at han er den nedern bror, der konstant ligger an på Gaby. Og hun vil sikkert spille med nogle gange og andre gange vil hun afvise ham totalt. Alt efter hendes humør. Medmindre hun ender med at falde total pladask for ham. Jeg lader hende lidt leve hendes eget liv og tager det bare, som det kommer xD
|
|
|
Post by Jayla Miller on Jan 17, 2012 23:23:59 GMT 1
Gabrielle & Willa: Okay, så lad os bare sige, de så er like this *holder to fingre op krydset* indtil videre og så ser vi, om de skal skændes lidt over en fyr eller noget senere hen. Måske hvis Gabby falder for Matt, kan de skændes lidt om det, haha. Gabrielle & Matt: Yæææz, så er det en plan! Men ja, lad os se. Det kan jo godt være, hun kan tæmme ham? Hvem ved. Lad os se hvad der sker. Først er hun i hvert fald bare leg for ham (sorry, sådan er han bare. :b).
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 17, 2012 23:32:34 GMT 1
Gabrielle og Willa *glor på de krydsede fingre* Fantastisk! Og ja. Vi kan jo altid finde noget, de skal skændes om senere xD Gabrielle og Matt Det skal du da ikke undskylde for. Sådan nogle fyre findes der jo. Ret mange af xD Og selvom hun bare er en leg for ham, betyder det jo ikke, at hun bare lader ham lege med hende. Det kan være, han får noget modspil fra hende
|
|
|
Post by Jayla Miller on Jan 17, 2012 23:35:23 GMT 1
Laver du en tråd til Willa & Gabrielle? Jeg tænker, Matt bare kan joine midt i tråden, hvis det er. ... åh, så skal jeg styre to karakterer i et emne... har jeg aldrig prøvet før. :b
|
|