|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 26, 2012 10:30:37 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE] Det kom en smugle bag på Alex da det lykkedes for ham i første forsøg men på den anden side kunne han godt lide tankenom at hans første voldtægt gik så godt ind til videre hvis man da kunne kalde det det. Hendes råb for hjælp gjorde ham ikke noget og dog kunne han ikke helt lide tanken om at nogen ville høre det og komme hende til undsætning hvilket helt klart ville give ham problemer som han ikke ønskede. Han gjorde sig hurtigere færdig end han havde tænkt det mens han stønnede utrolig svagt da han ikke kunne undgå det selv om han prøvede. Da han endelig blev færdig holdte han sig lidt i hende uden at se på hende i noget tid før han fik pusten tilbage og så på hende, ”bare vent med hvad? Hvis du fortæller det til nogen så sørger jeg for at dit liv bliver et helved” hviskede han til hende med en lettere truende stemme inden han trak sig ud af hende. Han rejste sig og fik hurtigt bukserne på igen inden han rakte en hånd ud imod hende for lidt dårlig samvittighed havde han dog, han kunne jo godt lide hende eller retter det af hende han kendte til men det var jo igen det der havde ledt ham til at gøre det han lige havde gjort. ”hvis du nogen sinde vil vide hvorfor så skal jeg nok sige det... du fortjener svar” sagde han stille som han så ned på hende med et blik der var helt anderledes end det han før havde haft. Han havde nydt det fuldt ud at have muligheden for at få hvad han ville selv om det måske kunne koste ham en mulighed for nogen sinde at komme tæt på hende igen selv om noget i ham ønskede at få muligheden igen men dog nægtede han sig selv at skulle udsætte hende for endnu en voldtægt. [/center]
|
|
|
Post by Kaila Monique Mc.clever on Jan 26, 2012 12:06:44 GMT 1
Kaila græd og græd, det gjorde afsindtigt ondt på hende, han var jo stor i forhold til at hun var jomfru, og hun var slet ikke varmet op hvis man kunne kalde det,det. Kaila så på ham, da hun mærkede han kom op i hende, hun stivnede hun var glad for at være på p-piller, hun håbede de virkede hun ville ikke være gravid og slet ikke nu, hun var alt for ung til det. Da han trak sig ud af hende bryd hun fuldstændig sammen og sagde ” hvorfor hvorfor mig ? sagde han og fik taget sine bukser på, hun kunne dårligt bevæge sig, det gjorde så ondt på hende. Hun rejste sig op og stod på en lidt akavet måde med let spredte ben, da det gjorde ondt . ” hvorfor gør du det her mod dig, jeg kan lide dig og så voldtager du mig sagde hun grædende og gik helt hen til ham og begyndte at slå løs på ham. ” din din , jeg skal gøre dit liv ulideligt, sagde hun og faldt sammen på jorden grædende.
ATTIRE
[/color] what are you wearing?? CREDIT SAM !? of Confronting the Faceless . Don't remove the credit or I will find you. LYRICS you're gonna go far, kid - the offspring. NOTES notes here WORD COUNT how many words?? [/center][/size][/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 26, 2012 12:17:43 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE] Alex lyttede blot til hende og lod hende slå på ham som hun ville det. da hun faldt sammen satte han sig ned på knæ og lagde roligt armene om hende ”jeg… jeg anede ikke du kunne lide mig” hviskede han med en rolig stemme ”du er det smukkeste væsen jeg har set og du virker altid så perfekt… jeg var overbevist om at min eneste chance for at få hvad jeg ville var at tage det” sagde han stille og så på hende ”det kan du ikke så du kan lige så godt lade være med at prøve for jeg vil gøre det samme mod dig hvis du forsøger mod mig” sagde han en smugle mere hårdt end han havde tænkt det og en smugle snærende selv om det ikke var hans mening. ”hvis du ikke fortæller nogen om det lover jeg dig at denne nat vil være som var den aldrig sket” hviskede han og slap hende men blev dog sidende for at se hvad hun valgte. Ja han holdte af det han kendte om hende men han kunne også godt leve uden hvis det var det hun ville have for han mente at han trods alt skyldte hende det valg til gengæld for at glemme det. [/center]
|
|