|
Post by Almighty Malene on Dec 22, 2011 10:45:23 GMT 1
Hey dudes! Allerførst vil jeg selvfølgelig gerne byde dig velkommen til LSA, velkommen Gæst/mulige bruger!
LSA er det endelige resultat af en laaaaang proces hvor Jacqueline og jeg længe har overvejet at samle alt vores viden om Admin-ship under en side og lave en side hvor admins’ene kan fungere – vi har begge set mange succesfulde sider rejse sig og falde gennem de år vi har spillet og følte det var på tide vi satte os ned og gjorde forsøget selv.
Min hovedmotivation bag den her side var at skabe et sted hvor man først og fremmest kunne have det sjovt, jeg vil gøre mit bedste for at gøre alting så sjovt og nemt for jer så muligt, plot ideer, godkendelser af profiler, alt hvad der normalt er en længere proces har vi her taget og gjort så nemt så muligt, så lige meget hvad I drømmer om skulle det være muligt.
Mit hovedområde er redaktionen på skolens avis som er et stykke arbejde jeg vil tage meget seriøst, journalister for avisen skal dog ikke nogen smertelig godkendelses proces igennem, vil du være journalist for avisen – så er du journalist for avisen. Der er heller ikke noget antal artikler krævet pr. måned. Jeg vil selv gerne være journalist og søger ind på journalist højskolen i foråret 2012 og med alt held, har I en uddannet redaktør på bladet på den her side i 2015.
Men, jeg har også andre områder, jeg tager mig en anelse af brugerhåndteringen. Det er Jacque der er hovedadminen for det område, men jeg tager mig specielt af området ”jeg føler ikke min karakterer bliver set” – Jacque vil selvfølgelig hjælpe – men det er mig der tager mig hovedsagligt af det specifikke område.
Nogle hurtige facts om mig; Navn: Malene E-mail: Malene_lund8@hotmail.com Fødselsdag: 28/08/1991, jeg er tyve og bliver enogtyve snart Jeg har spillet RPG i ca. Syv år.
Almighty Malene over and out
|
|