|
Post by Charlotte Summers on Jan 7, 2012 14:35:07 GMT 1
Nala & Charlotte: Ærkefjender. Charlotte afskyer hende og gør alt for at få hende ned med nakken. Leah & Charlotte: Charlotte ved at Leah slet ikke er så sød og venlig som hun ser ud til, og synes det er vildt fedt. Chloe & Charlotte:Charlotte elsker at tyrannisere Chloe, da hun er et nemt offer. Ash & Charlotte: Kærester. De er begge to hinanden utro hele tiden men ingen vil indrømme det. Deres evige skænderier omhandler oftest dette. Adrion & Charlotte:Charlotte kan ikke fordrage Adrion, og Adrion kan ikke fordrage Charlotte. De skændes konstant, prikker konstant til hinandens tålmodighed, og de elsker at se den andens pis i kog. Cayne & Charlotte: Cayne er en af de få personer, som Charlotte kan holde ud at være i nærheden af uden at bide hovedet af ham. De er venner. Casper & Charlotte: Charlotte synes at Casper er super fræk, især på hans motorcykel, og prøver konstant at lægge an på ham, selvom han gentagende gange prøver at holde sig væk fra hende, da han er hendes lærer og er en del ældre. Jonathan & Charlotte: I starten er Charlotte kun venner med Jonathan i forsøget på at score nogle point hos hans forældre, som ejer skolen, eller hos rektor. Efterhånden som tiden går, indser hun dog at han faktisk er en ret sød fyr. Luke & Charlotte: Charlotte ser Luke som en flab, og hun hader ham, bare fordi hun kan. Oliver & Charlotte: Charlotte finder det ekstremt underholdene at Oliver har det så svært med piger, og hun lægger konstant an på ham, for at få noget underholdning. Alan & Charlotte:Venner med fordele. Det starter som venskabeligt, de har begge svært ved at åbne op for hinanden, forholdet mellem dem udvikler sig langsomt, og sætter Charlotte i konflikt, da hun i bund og grund stadigvæk elsker sin kæreste og ikke har lyst til at gå fra ham trods deres evige magtkampe og utroskab, men frygter samtidigt at det kommer til at skade det fremmende venskab hun har med Alan.
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 7, 2012 20:58:16 GMT 1
[/size] - Eftersom, at Charlotte er en kvinde, der er meget ligepå ville Alan nok være en person, der ville holde sig lidt væk fra hende. Da jeg læste hende tænkte jeg meget i Alans perspektiv, som ville være 'problemer'. Alan er en meget indelukket person og han deler ikke sig selv med andre, hvis han kan undgå det. Han har svært ved, at binde sig til folk, selvom det ikke påvirker hans evne til, at lære andre folk, at kende. Men her tænker jeg så om Charlotte skal have en seriøs rolle i Alans liv eller om de bare skal være venner med fordele? Jeg vil bare fortælle, at det første forslag måske ville blive lidt svært, da han som sagt ikke deler sig selv med andre, hvis han får lov [/ul]
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 7, 2012 21:18:17 GMT 1
Altså.... Charlotte har også svært ved at lukke folk ind i hendes liv. Hun kan snildt lære dem at kende, men det bliver sjældent mere end overfladisk (;
Nu har Charlotte jo en kæreste, men det forhindrer hende på ingen måde i at have en ven med fordele :3 Drama til mig! Jaaaa! Derudover tænker jeg, at selv om det kun er venskabelige knald, så er han måske en af de personer hun faktisk ender med at holde oprigtigt af? Det kan jo skabe lidt splid når begge har svært ved at lukke andre ind (Og Charlotte har en kæreste), og jeg kunne forestille mig, at hvis Charlotte ender med at lukke ham ind, så er det vildt frustrerende for hende, hvis han ikke gør det samme? (;
+ hvis han endelig får en kæreste, så bliver hun vildt jaloux (;
eh ja... Jeg elsker drama, da det er der jeg helt klart får den bedste kreativitet... så sig endelig til hvis det ikke lige er dig xD
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 7, 2012 21:29:41 GMT 1
[/size] - Oh well. Jeg havde ikke opdaget, at hun havde en kæreste, men det hjælper vel bare vores plot frem. Alan bliver ikke nemt forelsket, men jeg tror også, at hvis ligegyldige hyggeknald kan gå fra, at man skrider efter samleje til, at de ligger og snakker, når det er gjort. Sådan, at det udvikler sig til, at de får følelser for hinanden - Eller i hvert fald fra Alans side af, da han aldrig som sådan har haft en ven med fordele. Han har altid holdt sig til one-night-stands, hvis det var en åben mulighed. Men hvis han forelsker sig kan det være, at Charlotte måske ikke slipper for ham - Det tager lang tid for ham, at åbne sig, men han ville i hvert fald gerne komme ind på Charlotte i processen . Men det er en slags forbudt kærlighed, hvor de begge ligger og har utrolig meget indflydelse på hinanden, selvom det er svært for Alan, at åbne sig, som det er svært for Charlotte, at kontrollere sit forhold til sin kæreste samtidig med, at hun skal holde sig tilbage for Alan. Det skal nok blive underholdende. [/ul]
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 7, 2012 21:56:50 GMT 1
Orh, det er nice! Det siger vi synes jeg! (; Det giver anledning til en masse god spil
|
|
|
Post by Althea Campbell on Jan 15, 2012 19:25:19 GMT 1
Althea og Charlotte er allerede værelseskammerater, så de kender i hvert fald hinanden. Hvad siger du til at vi gør dem til venner... jeg kunne forestille mig dem som to tøser der vil udfordre hinanden til en masse ting, og rode sig ud i ballade simpelthen fordi de begge er konkurrence-mennesker og stædige æsler.
Tanke til tråd? Thea og Charlotte der beslutter sig for at snige sig op på taget, og bliver opdaget af nogle af dem fra 6. årgang. ANGRY MOB HUNT ACROSS THE ROOF ANYONE?
Twist and tweak ;)
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 15, 2012 21:53:22 GMT 1
Jeg tror da vidst nok liiiiige at jeg godt kan lide din tankegang! Den er jeg med på! Og helt klart også ideen til tråden. Awesome!
|
|
|
Post by Althea Campbell on Jan 16, 2012 0:31:08 GMT 1
Super! Så er der tråd parat til Charlie og Thea. Link --> klik
Let the fun begin
|
|