|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 7, 2012 20:10:09 GMT 1
tegan chevrolet ! [/b][/i] P L O T ME - - - - - - - - - - - - - - - - TEGAN ER EN 19-ÅRIG ELEV (4. ÅRGANG) PÅ LIONHARTS SPY ACADEMY. HUN ER PRIMÆRT [TECH] MEN OGSÅ [DEF]. HUN ER BESTEMT IKKE EN PIGET-PIGE. DOG HELLER IKKE DEN "NORMALE" TRUCKER TØS-TYPE. HUN ER DRENGENES VEN, OBSESSED MED BILER OG DANS. HUN ER VOKSET OP I DET NORDLIGE ENGLAND I EN MERE ELLER MINDRE VELHAVENDE FAMILIE. MEGET IMØDEKOMMENDE PERSONLIGHED, KAN ALTSÅ ACCEPTERE NÆRMEST ENHVER TYPE PERSONER. HUN ER IKKE TIL USERIØS FLIRT OG ONE NIGHT STANDS.
SÅ HUN MANGLER SÅDAN SET LIDT AF DET HELE. EN EVT KÆRETSE, ELLER KÆRESTE TO-BE, EN TÆT VEN, ONE NIGHT STANDS ELLER USERIØSE FLIRTS DER ER GÅET GALT.
NÅR (HVIS??) NOGEN MELDER SIG, SÅ ER JEG MERE END KLAR PÅ AT PLOTTET IKKE BLOT SKAL LYDE "DE ER SUPER GODE VENNER", MEN SKAL VÆRE LIDT MERE KOMPLEKST.
JEG SYNES I ER SØDE. ALLE SAMMEN.
[/font] "ANYTHING THAT CAN GO WRONG, WILL GO WRONG."[/i][/center]
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 7, 2012 20:48:37 GMT 1
[/size] - Her ville jeg enten se en form for useriøse flirts eller bedste venner. Alan er en meget indelukket person og han ville gerne kunne bruge en person, som han kunne åbne sig til, selvom det nok ville blive svært. Men hvis de vælger, at være useriøse flirts ville han nok heller ikke se mere i Tegan end blot det. Derudover så har de også muligheden for, at have en form for seriøs flirt, som gerne skulle føre til noget mere, da Alan aldrig rigtig har været i et seriøst forhold med en anden person pga. sin fars forventninger. Men hvad siger du til mine forslag?[/ul]
|
|
|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 7, 2012 21:09:49 GMT 1
[/size] Den seriøse flirt kunne blive interessant. Kunne sagtens forestille mig hvordan Tegan tålmodigt prøver at trænge igennem til Alan? [/ul]
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 7, 2012 21:18:24 GMT 1
[/size] - Lyder fedt. Men jeg må advare dig. Det kommer til, at være svært [/ul]
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 8, 2012 0:38:44 GMT 1
Okay, du får lige en buttload of suggestions her, for jeg er selvfølgelig ude af stand til at styre mig med karakterer Smider bare lige dem ind, hvor jeg har ideer xD
Adrion R. Anageth - Damernes ven. Manden her er en charmetrold, men han er den farlige af slagsen. Han er typen, der drager folk, men samtidig frastøder dem en anelse, fordi han er så direkte. Han står ikke tilbage fra at bruge folk (kun mænd, kvinder skal være på et professionelt niveau, før han kan slå dem.) som boksepude. Kunne være en potentiel ven, hvis hun kunne komme over hans voldelige tendenser - inderst inde har han et hjerte af guld.
Ashton Carter - Premierministerens søn, den absolutte playboy. Er 22, går på Eton College, elsker fart, spænding og alt hvad der er mystisk. Han kender til skolen (obviously igennem Pappa) og han har sin motorcykel stående i garagen under Jonathan Lionharts navn, for at hans far ikke skal vide, at han ejer den. Hun kunne eventuelt reparere lidt på hans motorcykel en dag og de kunne diskutere noget? Måske kunne hun endda finde en fejl ved den og advare ham. Ash ville være dybt taknemmelig og invitere hende ud i ren glæde xD Interessant spil uanset hendes reaktion, for hvis hun sagde ja ville han være perfectly charming, nej ville han blive muggen, som et lille barn, der ikke får sin vilje.
Casper Johnson - Lærer på skolen. Motiverer oftest sine elever igennem drillen og provokeren. Han er mekaniker-lærer og skolens topmekaniker, så de har haft en del med hinanden at gøre.
Cayne Yates - Silvertongued snake. Fyren her vil sige hvad som helst for at få sin vilje. Han manipulerer og lyver som det passer ham, men bliver meget sjældent fanget. Han elsker at flirte, og hele hans attitude skriger langt væk af Bad Boy. Han elsker at rode med biler, så de kender nok i hvert fald hinanden.
Chazz Simons - På hver side jeg har haft ham her på, har han haft mindst én pigeven, som kan gøre "drengeting" med ham, men alligevel vinde ham lidt over. Nu kender jeg ikke til hendes musiksmag/filmsmag/whatsoever, men Chazz kan altid bruge en pigeven, som accepterer, at hans rappe kæft ikke er det eneste han indeholder, og som ikke synes, at han er jordens største nar, fordi han langer lidt ud efter folk.
Edward Peterson - Jeg har ingen ideer, men jeg ville elske at spille ham overfor Tegan, fordi han højest sandsynligt ville falde pladask for hende og skrive kærlighedsdigte i hendes navn (som han ville brænde sent om natten iført en skimaske og helt sort tøj), selvom han ville behandle hende enten som en af gutterne, som han kom med sjofle kommentarer til, eller også ville han lægge ubærligt meget an på hende.
Jake Cooper - Übercharmør. Ville uden tvivl lægge an på hende. Jeg kunne egentlig godt tænke mig, hvis hun afviste ham, for det ville bare motivere ham endnu mere til at lægge an på hende xD Jeg er sikker på, at han ville finde hende interessant, fordi han normalt dater den mere dullede type.
Jonathan Lionhart - I henhold til Ashs motorcykel kunne de have en snak. Han er The Golden Boy. De fleste folk kender ham bare som Lionhart, fordi han er arving af selvsamme mennesker, som ejer stedet :b
Nala Karlsson - Tegan kunne evt. fange hende i at prøve at sabotere et køretøj e.l.?
Samantha Jones - Sporty type, jeg tror, at de kunne fungere ret godt sammen Mener også, at de bor på værelse sammen O.o Sophia Jameson - ^ Same. De kunne godt være veninder. Timothy Daniel Haust - Hyperaktiv tekniker. De må som minimum kende hinanden. Evt. et lille søskendekompleks her? Timothy ville beundre hende hovedkuls!
|
|
|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 8, 2012 1:31:05 GMT 1
All right, så arbejer jeg mig bare igennem listen fra toppen, haha
|
|
|
Post by Freja Thompson on Jan 24, 2012 21:02:30 GMT 1
Nu ved jeg ikke om det er blevet sagt eller hvilke plots du har planlagt (jeg er for dovn til at læse alt oven over xD) men siden hun er sådan meget drengenes ven, kunne der måske også være noget med, at hun har et crush på en eller anden fyr som bare insistere på at behandle hende som en dude eller lillesøster/bror i stedet for at se hendes som en mulig romance. Det kunne nok i hvert fald give nogle sjove, akavede situationer xD
|
|