|
Post by Alan Wadeford on Jan 10, 2012 17:56:50 GMT 1
[/b][/size] - Awesome. Skal jeg eller vil du lave tråden? Asmara:- Jeg svarer nu så![/ul]
|
|
|
Post by Biito "Beat" Yanagishita on Jan 11, 2012 12:01:02 GMT 1
Hey Alan gider du lave tråden, det ville være lækkert ^^
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 12, 2012 1:43:23 GMT 1
[/b][/size] - Jo, det gør jeg så snart jeg har svaret i et emne [/ul]
|
|
|
Post by Althea Campbell on Jan 15, 2012 0:47:59 GMT 1
Thea Tøsen søger tråd med Alan. Deltagere i tråden: Nope. Sted: Indendørs trænings hal? Formål: Idéen der dukkede op i mit hoved var at Alan og Thea har kendt hinanden i et stykke tid. Ikke noget særligt, ikke noget tæt, men de er begge 4. års elever og har nok arbejdet sammen på nogle trænings-missioner, set hinanden omkring, osv. osv. Nu er de så blevet placeret i par i et af deres fælles-fag (jeg tænkte dans?)... her ligger problemet så bare i, at Thea har været en super dårlig partner, og har mødt for sent til halvdelen af deres møder og glemt den anden halvdel. Vi kan starte tråden hvor Thea endnu engang kommer for sent, Alan har ventet på hende i et stykke tid, og da dette går ret meget imod den perfektionistiske og punktlige del af ham, kan han få lov til at snappe lidt af hende. Jeg ved ikke hvordan Alan generelt reagerer på sådan noget - råben, kold vrede, irritation, det er helt op til dig ;) det jeg er mest interesseret i er potentialet for en anelse drama, så kan vi se hvor det bærer hen.
|
|