Post by Kim Getzov on Jan 12, 2012 20:27:28 GMT 1
Kim ventede til at han kun kunne høre Eves fodtrin som et lavt ekko før han kiggede efter hende. Han blik var svært at læse, men sådan var det altid, koldt og hårdt som var han lavet af sten. Han sukkede lavmælt og kunne se hans ånde i den kølige aftenluft. Den britiske vinter var ynkelig sammenlignet med den han var vokset op med i Rusland, dog forhindrede det ham ikke i at sky sig lidt for den kolde vind som begyndte at suse træernes trætoppe som knagede faretruende. Han tænkte kort over frokosten imorgen, men valgte ikke at ligge ret meget i det, det var velsagtens bare for at holde styr på ham, eller måske endda bare for at gå ham på nerverne. Der var vel værre måder at tilbringe sin dag end i Eves selskab. "Giv mig alle dine fucking penge!" Stemmen fik Kim rykket ud af hans dybe tanker og tilbage til virkeligheden hvor han nu bemærkede den skarpe kniv der pegede imod hans ansigt. En ung fløs med hættetrøje havde åbenbart forvekslet Kim med et let offer, noget af en fejl ville Kim mene. "Jeg har ikke altså ikke alle mine penge med." Sagde Kim køligt og mødte røverens blik. Den unge røver så helt paf ud, men fattede sig dog. "Hørte du mig ikke spasser?! Jeg sagde giv mig dine penge eller jeg skære dig i småstykAAAARAGH!" Røverens sidste ord ramte en meget høj oktav, som var blev forsaget af at Kim havde hamret ham i skridtet med en hård knytnæve. Ufine situationer krævede ufine løsninger. Røveren faldt omkuld på fliserne og klynkede højlydt. Kim blev siddende lidt på bænken og betragtede den unge fløs på jorden. Han bemærkede så små fine snefnug var begyndt at falde omkring dem. "Det bliver en fin aften." Sagde Kim, nok mest til sig selv, røveren havde travlt med at kaste op på grund af smerten. Kim børstede et par snefnug af hans frakke og rejste sig op fra bænken. Han trådte roligt over røveren uden at sige et ord og gik imod parkens udgang.