|
Post by Antonio Aureliano Romano on Jan 9, 2012 20:47:06 GMT 1
Mojn ^^ Ja, her søger jeg så efter plots til mine karakterer, (ALLE former for plots! ), og som nogle af jer måske husker andre steder fra, så er jeg med på stort set hvad som helst, så bare skyd løs, så finder vi ud af noget
Der skal nok komme et par specifikke forslag i takt med at jeg kommer på nogle, men ellers så skriver I bare med alle jeres ideer ^^
Oversigt over karakterer:
Antonio Aureliano Romano:
Alder: 19 Årgang: 4. Primær team rolle: [SNEAK] Sekundær team rolle: [FRONT] Civil status: Single Profession: Elev på Lionhart Academy Venner: N/A Fjender: N/A Loyalitet: Romano-familien Andet: N/A
Valdemar Salomon Enok Ahlström:
Alder: 16 Årgang: 1. Primær team rolle: [TECH] Sekundær team rolle: [DEF] Civil status: Single Profession: Elev på Lionhart Academy Venner: N/A Fjender: N/A Loyalitet: Familien, sine venner, sin nuværende arbejdsgiver/skole Andet: N/A
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 9, 2012 20:48:59 GMT 1
Jeg er da Antonios søster o.o så vi har allerede et plot der ^^
|
|
|
Post by Alexandria Marie Roux on Jan 20, 2012 22:17:55 GMT 1
Alexandria & Antonio; Hey do! Jeg tænkte på at det kunne være fedt med et plot mellem Alexandria og Antonio. De er meget modsætninger på mange punkter, og det kunne være sjovt at finde et plot af en slags til dem. Det kunne være noget fjendskab eller sådan noget? Har du nogle idéer?
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 20, 2012 23:25:25 GMT 1
Hvis du føler du kan bruge Eyota eller Alex Corsiva til noget så sig endelig til jeg står altid klar
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 20, 2012 23:51:09 GMT 1
Donald: Well… Først og fremmest, så er Charlotte også defensiv. Så på en eller anden led er de jo kollegaer, trods at de ikke går på samme årgang. Ehm… Så vidt jeg lige kan forstå, har han et ret godt hoved på skulderne. Jeg tror at det er noget Charlotte ville beundre en del. Hun er ikke det store akademiske talent selv, såååå… Charlotte er også lidt om sig, så hun ville sikkert prøve at forføre ham i en eller anden grad. Mest fordi hun nok synes han er lidt snack, og så fordi hun egentlig bare nyder det lidt. Bede ham om hjælp med lektier osv. uden egentlig at have lektier på hjernen. Hvad han så siger til det, det vil jeg lade være op til dig, hvis du er med på den? (;
Jeremiah: Han er sej! Det synes jeg altså! Jeg tænker et random møde, hvor de på en eller anden syret måde kommer godt ud af det sammen. Hun er jo kun elev, så det er jo formentlig ikke gået op for hende, hvem han lige præcist er, og når hun finder ud af det, så bryder helvedes løst?
Valdemar: Umiddelbart, så ville Valdemar være en hun enten tog under sine vinger, eller trynede lidt, bare fordi hun kan. Hun er ikke altid den herligste person at være i nærheden af. Hvis hun ikke tryner ham, så prøver hun sikkert, så sukkersødt som muligt, at få ham til at lave sine lektier, selvom Valdemar virker liiiiiiidt for smart til at falde for det.
Antonio: Iiiiiaaaaan <3 Ja, jeg siger det igen! :3 Mmmmh… men han var lidt svær :b Jeg håbede på, at du måske kunne hitte ud af noget? (;
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 23, 2012 10:42:10 GMT 1
Stiller Angela til rådighed!
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 23, 2012 12:00:22 GMT 1
Altså vi har jo i hvert fald Don Cock og Jake, som er roomies 8) Jake vil elske ham kun på grund af hans navn.
|
|