|
Post by Alan Wadeford on Jan 9, 2012 22:55:21 GMT 1
[/b] En mild orkan af drengelatter fyldte Beta, da Alan gjorde sig klar til, at skulle over i Alpha og være sammen med Tegan... alene. Uden et svar gik Alan ud på badeværelset og lod en hånd glide igennem sit hår. Han skar en grimasse, før han så prøvede, at få sat det på en anden led, men opgivende lod han håret sidde som det sad, selvom han ikke var tilfreds. Men Tegan og Alan havde ikke lavet noget sammen i lang tid, hvilket gjorde aftenen til noget han glædede sig til. "Er det hende den flotte 3. årselev. Du ved hende med det mørke hår og den helt enorme barm? Ku' godt" sagde en af de drenge, der dovent havde lagt sig i sofaen derinde. Sukkende slog Alan blikket omkring sig, da han ledte efter den skjorte han havde lagt klar. Han tog hurtigt fat i den og lod den omfavne sin krop, som han knappede den. "Jeg skal bare over og stene nogle film, drikke noget champagne med Tegan" meldte Alan med et lille smil på sine læber. Han gik kort hen mod tv-bordet og satte sig på hug for, at finde nogle film, som de kunne se. Men opgivende tog han bare en hel håndfuld og puttede den ned i sin taske, hvor han også lagde champagneflasken - Han havde gemt den under en trøje, så hvis han blev taget af en lærer, at han ikke ville blive opdaget. Han lynede hurtigt sin taske, før han forlod mændende i værelset med en enkel håndbevægelse, der fortalte, at han måtte afsted. Han trådte derefter ud af værelset, hvor den parfume han havde på fløj bag ham som en sværm. Han rettede kortvarigt på sit hår, før han stilte sig lodret udenfor Alphas dør. Han lod kortvarigt sine hænder glide over håndtaget, før han rystede på hovedet og bankede på døren. Han måtte indrømme, at han var en anelse nervøs, men han vidste, at det ikke var noget han måtte erkende overfor Tegan. Han vidste ikke om det var fordi, at de ikke havde set hinanden i lang tid eller om der faktisk inde bag hans ribben sad et lille bankende hjerte, der slog for Tegan. Sukkende slog han tanken fra sig, da han hankede op i sin taske, som lå over hans skulder. Han så utålmodigt på døren, da han ventede på, at Tegan skulle dukke frem i døråbningen.[/ul]
|
|
|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 9, 2012 23:23:22 GMT 1
[/b] mumlede hun for sig selv. Det var da altid noget at han ikke bare havde vadet ind uden forvarsler. Hurtigt greb hun et håndklæde og smøg det om sin krop. Hendes hår var stadig fugtigt og sad en smule flyvsk. Med håndklædet rundt om sig, åbnede hun døren. Hun sendte Alan et bredt smil: "Hey Alan! Super.. Jeg er klar. Næsten," sagde hun og kastede et hurtigt og sigende blik ned af sig selv. Hun åbnede døren på vid gab, men trådte samtidig et skridt bagud. Med den ene hånd holdt hun håndklædet oppe, idet hun svang den anden arm om halsen på ham i et kort kram. "Jeg får lige noget anstændigt tøj på," undskyldte hun og var igen ovre ved skabet. Mens hun forbandede de andre pigers store bunker af ubrugeligt tøj, fandt hun endelig et par mørke jeans og en mørkrød top. Over skulderen så hun på Alan: "Du kunne også bare smide bukserne og din skjorte, og køre stilen sammen med mig?" foreslog hun med et hævet øjenbryn, og sendte ham et hurtigt elevator blik. Jo, det ville hun bestemt ikke have noget imod. Uden at vente på hans svar, trak hun dog skabslågen op, på sådan en måde at den dækkede for hans udsyn. Håndklædet lod hun faldt til jorden og sparkede det væk, hvorefter hun hurtigt kom i tøjet. I samme øjeblik kom hun i tanken om cigaretten, der stadig lå og ulmede ovre i vindueskarmen. På en så henkastet og diskret måde som hun kunne, bevægede hun sig over til vinduet, smed hurtigt cigaretten ud over kanten og smækkede vinduet i. Hun kendte jo udmærket godt til Alans holdning til rygning. Endelig vendte hun sig om mod ham, smilende, og klar. [/ul]
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 10, 2012 0:04:39 GMT 1
[/b] hviskede han til sig selv, da han lagde lidt af sin vægt over i det ene ben, som han betragtede døren med et smørret smil. Han rystede kort på hovedet og foldede sin ryg ud, hvor han så stod lige. "Godaften Tegan - En fornøjelse, at se film med di..." Han rakte hånden frem for, at afprøve metoden, men han tog hurtigt sig selv i akten, da Tegan åbnede døren efter noget tid. Den hånd han havde rakt frem gled om i baghovedet, som han uskyldigt kløede. "He.... Hey. Sikke en påklædning - Jeg troede vi skulle se film?" spurgte Alan, da han betragtede hende med et flovt blik, selvom det hurtigt blev overtaget af det drillende smil, der det meste af tiden med Tegan lå på hans læber. Da Alan trådte ind i rummet mærkede han Tegans hånd, der blidt omfavnede ham. Selv lagde han sin hånd omkring hendes liv og klemte hende blidt indtil sig, men med det satte kunne han dufte nikotinen. Det var ikke noget han vitterligt holdte af - Han havde intet problem med, at Tegan gjorde det, da det var op til hende selv, men det duftede ikke særlig godt eller var det heller ej særlig sundt. Ved sine tanker rystede han let på hovedet, da han nærmest var ved, at tro, at den bog hans fader havde sendt ham havde fået nippet på ham. Med et smil, der ikke afslørede hans tanker slog han blikket hen på selve værelset, hvor der var tilhørende stue, badeværelse osv. Der vrimlede med makeup, tøj, tilbehør og, hvad der end bimlede og bamlede. Han smed sig hurtigt hen i sofaen, hvor han slog blikket omkring - Han måtte også sommetider tage sig selv i, at se hen på Tegan, da hun klædte om. "Jeg tror, at der skal lidt mere til søde Tegan" idet han talte trak han flasken med champagne op, hvor han medtog 2 glas, som han satte på bordet der foran. Han så kort tilbage på hende, da hun havde klædt om. "Foxy" sagde han drillende og sendte hende et smørret smil. Ved synet af hende slog han blikket hen i vinduet, hvor hendes askebæger stod, dog uden en smøg til, at være deri. "Kom herhen. Jeg har taget nogle film med" sagde Alan og rakte en arm ud, som hentydning til, at hun skulle komme. Han tog filmene frem og lagde dem i sit skød, hvorefter han tog fat i champagneflasken og prøvede, at åbne flasken, selvom den ikke just var samarbejdsvillig. Blikket gled langsomt ned på de film han havde i skødet - Til hans overraskelse så han overskriften på den første DVD, hvor der på omslaget var billeder af nøgne damer. Han sukkede let, da han prøvede, at skubbe den om bag i, men med grebet om flasken kunne han høre pivet, der lød, da proppen hoppede af. "Så er der sku champagne" sagde han og lo, da han lod øjnene glide hen på Tegan.[/ul]
|
|
|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 10, 2012 20:57:07 GMT 1
[/b] kommenterede hun henkastet, inden hans smittende smil gjorde sin indvirkning. Hans drillende kommentar, efter at hun havde klædt om, fik hende til at sende ham et elevator blik. "Du er nu heller ikke værst," sagde hun med et skuldertræk. 'Ikke værst' var en underdrivelse. Alan var faktisk virkelig, virkelig good-looking. Og i takt med at hun havde pejlet sig mere og mere ind på hans personlighed, var han bare blevet flottere. Hurtigt løftede Tegan hånden og viste to fingre, som for at han lige skulle vente i to minutter. I en fart smuttede hun ud på badeværelset og så sig selv i spejlet i få sekunder. Det måtte jo så blive make-up fri aften, da det ville stride mod alle hendes principper at lade Alan sidde alene ude i sofaen og vente på at hun fik fikset make-up. Hun nøjedes med et strejf af ynglingsparfumen. "Bare din gode ven, ovre for at se et par film. Helt afslappet. Bare Alan," nærmest messede hun lavmælt for sig selv, inden hun skyndte sig tilbage ud til ham. Men lige så snart hun igen lagde sine øjne på ham og hans velkendte smil vidste hun godt at det ikke bare var Alan. Villigt smuttede Tegan hen i sofaen og satte sig. Hun nåede lige at se DVD coveret, inden Alan skubbede det nederst i bunken. Straks fiskede hun den op igen for at nær studere DVD'en. "Nå, du har altså også lumre bagtanker for i aften?" sagde hun med et hævet øjenbryn og viftede lidt med DVD'en. Efterfølgende smågrinede hun dog bare en smule og smed den tilbage ned i hans taske på gulvet. Det var sgu ikke lige hendes stil - og hun regnede da sådan set også med at DVD'en tilhørte nogle af de andre drenge han boede sammen med. Men man kunne vel aldrig vide.. Hun rynkede svagt på næsen af sig selv, og hendes tankegang blev da også distraheret af proppens lyd. "Jo tak!" Tegan tog de to medbragte glas i sine hænder, så han kunne hælde op til dem. Det ene glas beholdt hun selv og rakte det andet til Alan. I et kort øjeblik sad hun bare og kiggede på Alan, stor smilende. Hun plejede altid at ende sammen med fyre der ligesom hende selv, elskede at tilbringe tid i en garagen og typen der selv røg. Det var faktisk på den måde hun selv var begyndt, selvom hun holdt det på et moderat niveau. Pointen var, at Alan var anderledes. Og indtil videre havde 'anderledes' været fuldstændig perfekt for hende. "Lad mig se, action?" mumlende hun spørgende for sig selv og tog et sip af champagnen, mens hun langsomt bladrede igennem filmene og lænede sig en smule ind over ham. "Jeg ser gysere i bunken her. Du har ikke lyst til at se gysere med mig, så dem kan vi vidst godt sortere fra," sagde hun med et skævt smil på læberne. I et kort sekund, fløj hendes blik op og mødte hans. [/ul]
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 12, 2012 1:36:44 GMT 1
[/b] sagde han og lo let, som han betragtede hende. Han trådte med det samme langsomt ind og betragtede det store værelse, som var skildt i 3 værelser. Det var en rolig atmosfære, da der efterhånden lå tøsede ting overalt, hvor han gik. Lige fra trusser til makeup. Der duftede af flere forskellige parfumer, hvilket gjorde, at de til sammen slog sig til en hæslig duft, som hang i luften som en regnsky. Men der gik ikke lang tid før, at Alan havde vendt sig til atmosfæren - Ærlig talt var der faktisk ret hyggeligt derinde, selvom det i perspektiv med Beta var meget pænere mht. til rengøringen. Han lod et smil glide over læberne ved tanken. Han så kort ned af sig selv og lo kort - "Jeg vidste jeg skulle have taget den anden aftershave på" hviskede Alan kortvarigt for sig selv, da han var gået ind i stuen og smidt sig på sofaen - Men nu var det altså bare nu. Alan slog blikket hen på champagneflasken, som modvilligt begyndte, at bruse over. Han holdte af refleks flasken inde over bordet, før han skænkede op i de 2 glas, som der også var kommet noget skum ned til. Han smilede lidt til Tegan, da han havde fyldt hendes glas - Han stilte flasken fra sig og så på den DVD, som Tegan havde fået fingerene i. Hans hjerte bankede hurtigere af nervøsitet og uden mulighed for, at tage den ud af hendes hånd pga. champagnen, der havde gjort hans hænder klistrede så han på hende med et smørret smil. "Jeg fandt bare nogle på vores hylde..." I Alans forsøg på, at huske på, hvad der foregik slog han den drengede latter over sine læber. "Men du sagde også bare, at jeg skulle vælge en eller anden film" sagde han og lo let, da han rejste sig for, at gå ud på badeværelset for, at vaske sine hænder af. Han tog samtidig fat i en klud, der var derude og fugtede den. Med blikket på spejlet lod han en af sine hårlokker glide over på den anden side. Han hævede kort det ene bryn, før han blinkede til spejlet med det drengerøvsagtige ansigtsudtryk. Over hans opførsel slog han et smil op for læberne. Han gik atter engang ind til hende og satte sig ved hendes side. Han tog fat i sit glas og så på Tegan, før han svang en hånd om hende og tillod hende, at lægge sig ind til ham. "Skål for..." sagde Alan tænktsomt. "Dine smukke øjne" sagde han og lo let. Det var nok ikke den helt store mandecharme, men han kunne godt lide, at se Tegan smile - Han vidste, at hun elskede hans cheesy bemærkninger. "Skål for os" sagde han så derefter og lod deres glas klinge imod hinanden, før han tog en enkel tår af den søde champagne. Han tog derefter fat i filmene og lod den forreste blive smidt om bag i bunken, hver gang han skimtede overskriften og fandt den uinteressan. "Der er så mange ting jeg ønsker, at lave med dig - Jeg vil da gerne prøve det af, før det er helt udelukket" sagde han dominerende, før han valgte en film ud af mængden, der havder overskriften "Pulse". Han tog DVD'en ud og satte den i afspilleren. Han tog fat i fjernbetjeningen og fandt frem til menuen. Han lagde atter engang armen omkring Tegan, da han fik sat sig ned igen. Han lod sin hånd glide hen over hendes, hvor han gav den et venskabeligt klem. "Det er lang tid siden vi har gjort sådan noget" sagde han og sendte hende et mildt smil, der både var en anelse skuffet og irriteret - Han havde savnet hende, men han var selv skyldig i, at de ikke var nok sammen. Han så hen på tv'et og tændte for filmen, før han lagde den fra sig og lod sine hænder glide omkring Tegans spinkle krop.[/ul]
|
|
|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 12, 2012 18:50:13 GMT 1
[/b] sagde hun, dog ikke helt overbevist af sine egne ord, og skævede mod tasken, som DVD'en var røget ned i. "Men jeg synes nu vi skal gemme den til en anden aften alligevel." Hun skænkede ham et hurtigt blik idet han rejste sig, men satte sig ellers til at rode rundt mellem alle filmene. Hun var aldrig god til at beslutte sig, hvis hun havde for mange valgmuligheder. Dette vidste hun i forvejen, hvilket forklarede hendes nærmest opgivende blik ned på de mange covers. Straks så hun op på ham, da Alan kom tilbage og satte sig. Tegan udnyttede med det samme muligheden, for at lægge sig tæt op mod ham. Langsomt hævede hun glasset, mens hun med et mildt blik så på ham, da han tænksomt påbegyndte en skål. Afslutningen var, ja, cheesy. Hun var dog alligevel glad for at sidde ned, for hun kunne ikke benægte at det gjorde hende lidt blød i knæene. På den mest åndssvage, pigede måde. Det velkendte brede, og en smule generte, smil viste sig over hendes læber. "Skål for os," gentog hun, af mangel på andet at sige. "Og skål for dig, Alan. Bare.. hele dig," tilføjede hun dog bagefter og mødte hans blik. Hun lod glassene klinge mod hinanden og tog ligesom ham, en lille tår af champagnen. Dovent fulgte hun med over hans skulder, mens han bladrede filmene igennem. Hun skar en lille grimasse ved synet af coveret på den DVD han valgte. Hans kommentar gjorde dog alligevel gyseren acceptabel og hun kom ikke med nogen indvendinger, selvom der var et smule betuttet udtryk at spore i hendes brune øjne. Det var pinligt, så bange hun blev af at se den slags film. "Det er på egen regning og risiko," sagde hun bare, afklaret, og rettede sig en smule op da han rejste sig. Mens han fixede DVD'en og afspilleren, hvilede hendes blik hele tiden på ham. Idet han tog hendes hånd og klemte den venskabeligt, fjernede hun blikket fra tv'et og så i stedet op på ham for et øjeblik. "Ja," gav hun ham ret: "Jeg har savnet det." konstaterede hun med et sagte smil. Da han tændte for filmen, greb hun igen hans hånd. "Jeg skal jo have et eller andet at klemme livet ud af," lød hendes forklaring på og hun sendte ham et undskyldende smil. Med følelsen af hans stærke arme omkring sig, lagde hun sig op af ham. I et øjeblik blev hun nærmest forlegen, bange for at hendes tanker og følelser lyste ud af hende fordi de var så overvældende. Hun havde dog ikke modet til instinktivt bare at sige og gøre hvad der faldt hende ind. Og desuden var hun heller ikke sikker på at han ville kunne lide det. Han var trods alt svær at komme ind på livet af og hun kunne godt mærke, at hun endnu ikke var kommet helt ind. [/ul]
|
|
|
Post by Alan Wadeford on Jan 14, 2012 2:10:42 GMT 1
[/b] spurgte han og lo let før han lod en hånd glide om i nakken på hende, som han kortvarigt nussede hende kildende. Han lagde derefter armen omkring hende og lod sit hoved hvile mod hendes, da hun lænede sig ind til ham. Varmen fra hende var behagelig og for en kort stund lukkede han øjnene og snuste let til hende. Duften fra hendes hår var i øjeblikket utrolig kraftigt og af dømme fra hendes fugtige hår havde hun lige vasket det. "Desuden..." sagde han og lod sin hånd give hendes et let klem. "Så skal jeg nok passe på dig" sagde han og lod et bredt, sødeligt smil indtage hans læber. Det, at han sad der med Tegan kom ham så naturligt - Han nød virkelig hendes nærvær, næsten mere end han burde. Han havde ikke yderligere tanker om, hvordan de to måske kunne have set ud fra afstand - Hvordan de kunne opfattes, hvis de blev set sådan sammen. Egentlig var han bedøvende ligeglad med, hvad folk tænkte om dem, men han vidste ikke selv, hvad han havde gang i. Når han så ind i Tegans øjne var der bare et eller andet specielt smæld, der slog ham bemærkelsesværdigt i brystet. Han lod sine arme omfavne hende lidt tættere ved tanken - Duften af hendes gjorde ham så rolig og han følte sig virkelig tryg sammen med hende - Når han havde hende i tankerne var der nærmest som om, at han glemte tid og sted. Det var en rar følelse, selvom han sikkert ikke ville have modet til, at indrømme det. Ved hendes ord kunne han mærke en sådan varme for hans kinder, hvor han så klemte læberne sammen for et kort øjeblik. Han hørte, hvordan deres glas elegant slog sig mod hinanden og fremmanede harmoniske toner, hvor de derefter begge placerede deres læber på kanten af glasset og slubrede i sig. "Bare rolig - Jeg er villig til, at løbe den risiko" sagde han flabet, dog uden at tage hænderne, der lå om hende fra sig - Han tog hende blot tættere ind til sig, da han havde sine hænder fastlagt om hendes mave, hvorefter han nikkede. "Det har jeg også" sagde han og klemte blidt hendes hånd, før han distræt lod sine fingre glide ind iblandt hendes.[/ul]
|
|
|
Post by Tegan Chevrolet on Jan 15, 2012 19:46:55 GMT 1
[/b] Hun så desorienteret op på ham, og fik forlegent en smule farve i kinderne. "Det er dig, der gør det. Forvirrer min hjerne," forsvarede hun sig uengageret og blev fanget i hans blik. Hendes forvirrede blik forsvandt som dug for solen, og i stedet sendte hun ham bare et spagt smil. "Godt," mumlede hun roligt og lagde hånden omkring hans ene overarm. Hun klemte blidt og drilsk omkring musklerne. Lavmælt fløjtede hun og nikkede igen: "Meget godt," gentog hun smådrillende og lod sine arme glide rundt om hans overkrop. Hans løfte om at passe på hende havde måske nok været i forhold til en ret harmløs film, men en følelse af tryghed skyllede alligevel ind over hende, som hun sad der med Alan. Hun trykkede sin krop tættere ind mod hans og i nogle få sekunder gled hendes øjne halvvejs i, mens hun nød øjeblikket. Alans efterfølgende kommentar, fik det velkendte smil frem på hendes læber: "Jeg har advaret dig. Det ender mig at jeg dukker op i din dør i nat, fordi jeg ikke kan sove og har brug for en til at passe på mig." Idet hans fingre gled ind mellem hendes, klemte hendes spinkle hånd blidt om hans. Tegan vidste hvordan dette ville se ud, ude fra. Men hun undlod at tænke på hvorfor og hvordan - hun lænede sig bare mod ham, snuste diskret duften af ham ind og nød det. Eller.. Et sted i hendes hoved, sad en lille tanke og gnavede. Det var utrolig irriterende, men hun kunne ikke ignorere den: En del af Alan var stadig fuldstændig lukket for hende. Tegan selv havde uden tvivl krænget sit hjerte ud til ham, hvis han gad høre på det. Men han gemte stadig på noget, skjulte noget af sig selv for hende. Hun kunne ikke dy sig. "Så.." begyndte hun frisk, men fortsatte en smule mere tøvende: "Jeg synes at kunne huske vi snakkede om, at tale om dig." Med hovedet en anelse på sned så hun prøvende på ham, prøvede med sammenknebne øjne at tyde hans reaktion på hendes ord. "Eller kræver det at du får noget mere champagne?" tilføjede hun med et svagt smil og et kækt blik mod flasken. [/ul]
|
|