|
Mimi
Jan 12, 2012 21:35:02 GMT 1
Post by Mimi van Dall on Jan 12, 2012 21:35:02 GMT 1
Mimi
Ja så må det vist nok være på tide, at jeg lige kort fortælle hvem jeg er for de af jer, som ikke kender mig fra andre boards Mit navn er Titina og er *host host og mumler* 25 år. Til hverdag er jeg igang med uddannelsen til web-integator (i daglig tale bedre kendt, som hjemme side udvilker) og ellers så har jeg et arbejde, som bartender på en lokal pub hver lørdag samt hver anden søndag. Øhm hvad skal jeg ellers finde på, at fortælle jer om mig.. hmm.. ja, kan vist lige godt sige det med det sammen jeg dur ikke til at fortælle/snakke omkring mig selv.. En ting synes jeg i skal vide og det er at jeg altid er 120% ærlig omkring ALT og jeg mener virkeligt alt.. ^^ Så vist der er noget, som du har lyst til, at vide så bare spørg løs, da der ikke findes nogle dumme spørgsmål n_n
Det var vist det jeg havde, at dele med jer
Huggles herfra n_n
BTW: lige en sidste ting! Det er jeg er en af dem, som ikke synes det haster med at svare i en tråd og faktisk så har jeg intet imod, at vente nogle dage med at få et svar i en tråd pga. så er svaret også, som regle langt bedre end en af dem der bliver skrevet på ca 10 minutter. IRL kommer altid før URL er et motto, som jeg følger når jeg spiller rpg.
Her til slut kommer en kort oversigt over nogle få ting, som du/i skal vide omkring mig og mine synspunkter på RPG:
1: Elsker at tråde med folk (vel og mærke krea'en er til den påglædene tråd) 2: Et RPG board skal være et sjov og afslappende sted, at befinde sig 3: Mere øfferi over manglende svar jeg oplever fra andre bruger, jo mindre lyst får jeg til at svare/tråde med den person (Ja, ved godt jeg lyder, som bitch. Men det er bare min ærlige mening!) 4: Der findes slet ikke noget plot eller tråd, som endte er for fyldt med drama eller for tossede (; 5: Man skal kun svare når krea er til det og det glæder også hvis man svare i andre tråde uden at svare i en anden. Da det ret tit sker, at folk måske kun har krea til nogle enkle tråd. (Hvilke er en meget finger-regl, da jeg ved hvor mange rpg-spiller der findes, som bliver sure over de måske ikke lige få svar i deres tråd selvom den, som de tråder med måske svare i andre tråde)
|
|