|
Fest.
Jan 14, 2012 0:00:46 GMT 1
Post by Willa Allison Young on Jan 14, 2012 0:00:46 GMT 1
Hvis man stod nede i gården og så op mod 3. årgangs værelset Beta, kunne man straks høre, hvordan musikken spillede højt. Hvis man stod på gangen udenfor værelset, kunne man mærke, hvordan bassen bumpede i gulvet. Hvis man stod på værelset kunne man se, hvordan en pige klædt i en helt rød, tætsiddende kjole, der gik hende cirka til knæene, slentrede rundt det ene øjeblik og satte glas på bordene med en underlig, grøn farve drink nede i, der lugtede langt væk af vodka, og det næste øjeblik stod på en stol og hang sjovt pynt op ned fra loftet af, næsten som var det nytår. Hele værelset var for en gangs skyld ryddet op, så der ikke lå tøj udover det hele og hele rummet var forvandlet til en eventyrlig balsal. Måske ikke den klassiske balsal, men en form for balsal var det vel, da møblerne var trukket ud til siderne, så der kunne danses og der overalt hang konfetti og pynt. Willa var pigen, der gik og pyntede op. Hun nynnede stille for sig selv til en tilfældig popsang, mens hun ind i mellem rettede lidt på håret, der i aftenens anledning var sat op i en høj hestehale, som hun ellers kun plejede at have til træning. Så måske forbandt de fleste det ikke med festligheder, men hun havde haft lyst til at gøre noget ud anerledes ud af sig selv og havde derfor sat håret op. Ellers kunne man vist heller ikke forveksle hende med en, der var på vej til træning. Med den røde kjole og de sorte, simple kilehæle på fødderne, var hun fint klædt ud til fest. Nu manglede gæsterne bare.
Willa pustede en tot hår væk fra øjnene, der var undsluppet hestehalen og så ud ad vinduet ned på gården. Nu kunne hun godt bruge en smøg, tænkte hun længselsfuldt og så hurtigt rundt i lokalet. Der var stadig ingen derinde og selvom hun egentlig godt vidste, at man ikke måtte tænde en af de små labaner på værelserne, småløb hun hen til sin seng, fandt under hovedpuden en pakke smøger, fiskede en enkelt cigaret og en lighter op af den og gik så med hurtige skridt hen til vinduet igen. Der var kun Veronica på værelset og hun stod ude på badeværelset, så Willa listede sig til en smøg. Så længe Mia ikke var der, kunne det ikke gå helt galt. Hun satte sig med det ene ben ud ad vinduet og tog så smøgen i munden, hvorpå hun tændte den med lighteren. Den virkede første gang, da den var helt ny og der ingen vind var. Med et veltilfredst suk sugede hun røgen ind og lod det sive ned i lungerne. Godt hendes bror var i byen og ikke skulle med til den her fest, han var altid så kritisk overfor hendes rygning. Hun skævede mod døren og var klar på at smide den glødende cigaret ud af vinduet, hvis nogen kom ind....
|
|
|
Fest.
Jan 15, 2012 20:06:35 GMT 1
Post by Veronica Ackerly on Jan 15, 2012 20:06:35 GMT 1
Veronica havde været på badeværelset den sidste halve time, hun havde krøllet hendes lange brune hår, lagt make-up og danset lidt tilfældigt rundt og sunget med på den sang der nu lige spillede ude i værelset. Til sidst hev hun et par meget stramme, meget korte shorts på der fremhævede hendes - hvis hun skulle sige det selv - fan-fucking-tastiske røv, hun var ikke en af de piger der var mest velsignet i bryst afdelingen men hendes røv ville gøre guder til skamme. Så hev hun en stor hvid t-shirt med et Amerikansk flag over hovedet og stoppede den nederste del af trøjen ned i hendes shorts så hun kunne puffe den ud. Som det sidste touch lagde hun en rød læbestift og tog en halskæde med et peace-tegn på, samt et nitte-bælte for den perfekte kombi af hippe-esque og rå power. Når man skulle beskrive Veronica var den slags detailer vigtige, for før man lærte hende at kende var det alt hun var; en pige med god sans for påklædning, med en god røv og en gang rød læbestift. "Fuck hvor ser her godt ud Will!" udbrød hun da hun kom ud fra badeværelset; det lignede slet ikke deres værelse mere! (Mest fordi der var rent...) Da hun opdagede at hendes værelses kammerat havde fundet smøger frem gik hun øjeblikkeligt igang med at finde sine egne cigaretter frem og inden længe stod de begge to med hovederne ude af vinduet og røg. "Hva' så? Jeg har haft så fucking travlt med den spansk prøve den sidste uges tid, jeg har slet ikke fået noget sladder med - hvem dater hvem? Og hvad sker der for Alan Wadeford og Tegan?!" Hun bumbede ganske blødt hendes skulder mod Willa's og smilede bredt. Inden hun spottede Lexie Torres og Alex Mackenzie nede på stien på vej ind til domitoriesene. "MACKENZIE! FÅ DIN RØV HER OP OG TAG TORRES MED!" Alex reagerede ved at smide en sprællende Lexie Torres over skulderene og skynde sig ind i bygningen.
|
|
|
Fest.
Jan 15, 2012 20:49:06 GMT 1
Post by Willa Allison Young on Jan 15, 2012 20:49:06 GMT 1
Der havde altid været gang i Veronica og Willa havde altid misundet hendes stil. Hun så altid så godt ud, uanset hvad hun smed på sig og hun så imponeret på hende, da hun kom ud fra badeværelset. Hun skød underlæben frem og nikkede roligt i et imponeret udtryk, mens hun lod hænderne glide ned af luften formet som Veronicas krop. ”Looking good, miss,” sagde hun med et skævt smil og grinede kort, da Veronica ikke var sen til at finde smøgerne frem. Hun var lige hendes kind of girl. “Og tak,” skyndte hun sig at tilføje til rosen af hendes nye festværelse. “Gik efter en bar nytårs aften-looket, du ved,” sagde hun muntert og tog et hvæs af smøgen, før hun pustede røgen ud af sine halvåbne læber ud af vinduet. Der skulle nødig stinke af røg, når Mia kom ind og en mulig lærer. “Åh, du skal ikke spørge mig,” lo Willa og rystede på hovedet, mens hun tog hænderne op foran sig som et skjold, stadig med smøgen mellem pege- og langefingeren. “Jeg har aldrig været god til sladder. Jeg ville ikke vide, hvad sladder der var, om det så kom og bed mig i røven,” sukkede hun og lod med hånden hun ikke havde cigaretten i køre henover sit opsatte hår. “Du må hellere catche mig up! Jeg tror alligevel, du ved mest!” Da Veronica råbte ud af vinduet, grinte Willa fornøjet og skar en grimasse til personerne nedenfor, bare for at vise at hun også var der og var i godt humør.
|
|
|
Fest.
Jan 15, 2012 21:04:05 GMT 1
Post by Mimi van Dall on Jan 15, 2012 21:04:05 GMT 1
Egentligt så havde Mimi slet ikke være inærheden af hendes værelse siden hun havde forladt det om morgen og det var også derfor hun havde ingen ide omkring hvad der forgik derover eller hvad der var af planer. Da alle hendes timer for den dag var over så havde hun søgt over på bibloteket for at tjekke op på forskellige ting, som hun havde fået for i de fag, som hun havde og som altid så var tiden løbet fra hende, hvilke gjorde, at hun slet ikke nåede over til aftensmad. Men da hendes mave pludselig begyndte, at brokke sig så blev hun også opmærksom på hvad klokken var blevet og det gjorde, at hun besluttede sig for, at søge tilbage mod det værelse, som hun delte sammen med en folk piger.
Jo nærmere hun kom på domitoriesene, jo højre musik kunne hun hører, hvilke blot fik hende til at tænke på om der var nogle, der holdte fest og alligevel så trækt hun bare skulderne mens hun lod de tanker smutte væk igen. Hun var nåede helt op til døren indtil værelset, hvor hun lade mærke til, at det var inden fra det værelset, at det høje musik kom fra og hun kunne slet ikke lade vær med at smile mens hun åbnende døren. På ingen måder, så ligne Mimi en der skulle til fest eller ligne på grund af hun havde et par jeans på sammen med en lang ærmet bluset. Det, at hun så to af dem, som hun delte værelse med stå overfor ved vinduet og røg overraskede hende ikke "I kunne godt havde sagt, at der skulle være fest i aften" sagde hun halvt højt for, at overdøve musikken, hvorefter hun gik over imod det sted, hvor hun havde hendes bøger for, at komme af dem, som hun havde i favn. Det at Veronica lige havde råbt efter nogle udad vinduet havde Mimi ikke haft og det var mest på grund af musikken hun ikke havde det.
|
|
|
Fest.
Jan 15, 2012 21:17:19 GMT 1
Post by Veronica Ackerly on Jan 15, 2012 21:17:19 GMT 1
"Well, alt jeg har hørt er hvad jeg har læst i iSpy, Tegan og Alan er sammen nu - hvilket er lidt af en skam, jeg har villet slå mine klør i den dude siden første skoledag." svarede Veronica og satte et mut ansigts udtryk op, før hun lo. "Nytårs look'et klær dig også," svarede hun og så Willa op og ned mens hun nikkede med til hendes egne ord. Hun vendte sig kort om mod Mimi og smilede fåret. "Eeeey! Mimi! Du sladre ikke til Mia eller Leah vel?" Leah var cool nok, men Mia var en hadefuld lille buzzkill af en rabies infekteret bulldog. Alex trådte ind bag Mimi, samlede hende op og svingede hende rundt, Lexie som han havde sat ned uden for værelset trådte ind efter ham og rullede med øjnene af den leende Alex. "Vi er altså ikke dine vægttrænings vægte, Mackenzie!" men hun havde svært ved at lade være med at trække på smile båndet.
|
|
|
Fest.
Jan 15, 2012 21:29:27 GMT 1
Post by Willa Allison Young on Jan 15, 2012 21:29:27 GMT 1
Et grin gled over Willas læber og hun klappede muntert hendes roomate og veninde Veronica på skulderen. "Hey du, bedre held næste gang." Hun så på hende med øjnene knebne sammen og et tænksomt blik. "Hvis du er ude efter noget ligegyldigt, tror jeg faktisk lige, min bror ville være noget for dig." Willa havde ingen problemer med at præsentere sin bror for tøser, så længe de vidste, hvad de gik ind til. Han var messed up med piger og kunne intet seriøst have. Det havde Willa aldrig forstået, da hun ikke var meget for one night stands. Det var for ligegyldigt for hende, hun var langt mere romantisk end det. Willa så straks over mod døren, da endnu en pige kom ind. Denne gang var det Mimi. Med et forvirret udtryk, lagde hun hovedet let på skrå, idet hun sagde; "Jeg smsede dig da." Willa havde altid været meget ansvarsfuld; dog til en vis grænse. Så ikke at fortælle hendes roomies, at hun holdte fest, ville hun aldrig gøre. Dog havde hun fortalt Mia det, mens hun var lige ved at falde i søvn, for at få størst chance til at få lov, så hun var nok ikke helt klar over showet, der kørte nu. Willa grinede igen ved Veronicas kommentar, men nåede ikke at sige noget, før to andre kom ind. Hun smilede fornøjet og følte allerede festen gik, som en fest burde.
|
|
|
Fest.
Jan 15, 2012 21:43:10 GMT 1
Post by Mimi van Dall on Jan 15, 2012 21:43:10 GMT 1
Mimi rystede kort smilende på hovedet til Veronica "Nej, bare rolig..jeg holder på.." mere nåede hun ikke rigtig at svare før, at der var en, som løftede hende op bagefter og svinget hende rundt, hvilke blot gjorde at hun slet ikke kunne lade vær med, at komme med et udbud mellet et skrig og latter alt mens hun halvt grine/skreg "Sæt mig ned" På alle måder så var hun bare glad for, at hun havde nåede at lægge bøgerne fra sig samt hendes taske, da det ellers ville havde røget udover alle steder i værelset. Men ellers så havde Mimi ingen planer omkring, at fortælle hverkend Leah eller Mia omkring at deres værelsekrammeter røg inden på værelset og faktisk så havde hun aldrig rigtig selv haft nogle problemer med nogle af de to piger - selvom Mia virkede, som en af dem man ikke skulle pisse alt for meget af.
Da Alex havde sat hende ned på gulvet igen så vendte hun sig om imod ham og slog ham let på brystkassen mens hun sagde stadig halv grindene "Alex for pokker" hvorefter, at hun så hen på Willa "Har slet ikke haft min mobil på mig idag.." hvilke passede, da hun havde haft glemt den om morgen over på værelset og den eneste grund til, at hun ikke havde hentede den i en af pauserne var på grund af den var slukkede, hvilke gjorde, at der ikke lige med det sammen var nogle, som kunne kigge hendes sms'er igennem - ikke fordi, at hun ikke stole på dem, som hun boede sammen med. Men mere på grund af den slags skole, som de gik på der kunne man ikke rigtig stole helt på andre eller kunne man ?
Efter, at hun havde svaret Willa så valgte hun, at skynde sig hentil klædeskabet der indeholdte hendes tøj og grund til, at hun havde skynde sig derhen var på grund af hun ikke ville give Alex nogle chance for, at gøre det sammen igen, som han havde gjort, da han lige var kommet ind på værelset. Ret hurtigt fik hun fat i en kjole samt et par sko og efter, at hun havde taget fat i hendes toliet taske så faldt hendes blik hentil hendes værelse krammeter "Kommer om lidt piger" Da Mimi på ingen måder havde tænk sig, at feste i det tøj, som hun havde på og det var også derfor hun havde fundet det andet frem på grund af det var mere fest tøj. Hvorefter hun forlod værelset for, at komme hen på badeværelset, hvor hun kunne skifte tøj og få ladt noget make up samt sætte håret.
|
|
|
Fest.
Jan 16, 2012 23:06:05 GMT 1
Post by Veronica Ackerly on Jan 16, 2012 23:06:05 GMT 1
Alex svingede Mimi en ekstra gang rundt, bare for sjov før han endelig satte hende ned på benene igen og forsatte videre med at samle både Willa og Veronica op - samtidigt, i hver sin arm. "ALEX! SÆT MIG NED!" Veronica's hænder søgte øjeblikkeligt hans sider så hun kunne kilde ham til han satte hende og Willa ned igen. "Ikke fair! Man må ikke kilde Vero!" anklagede Alex, mens han forsøgte at samle sin værdighed igen og rettede på hans for engangs skyld rene t-shirt. Lexie havde i mellemtiden samlet en af de grønne drinks op Willa havde lavet og stod og så meget interesseret på den, var det en blanding af saft og vodka eller en form for jello-halløj? Hun snusede til den før hun tog en ordentlig slurk - og endte med at hoste. "Fuck - hvad har du blandet op med? Absinth?" spurgte hun med et bredt smil, hun kunne normalt sagtens holde hendes alkohol, men det her var virkelig stærkt! Den blonde pige var iklædt et par almindelige lyse jeans og en militær grøn top, hendes hår var skubbet tilbage med en sølv hårpin hun havde fået af hendes mor. "Så længe du ikke har noget imod jeg bruger ham som et stykke sexlegetøj indtil jeg er træt af ham og smider ham ud igen," svarede Veronica og smed en arm om Willa's skuldre, ved hendes ansigts udtryk gav hun sig til at le. "Se, og derfor har jeg ikke tænkt mig at lave noget med din bror, hvordan ville du have det med hvis jeg kom til at fortælle dig mærkelige ting om ham som du ikke har lyst til at vide!"
|
|
|
Fest.
Jan 18, 2012 17:46:02 GMT 1
Post by Leah Christine Crowne on Jan 18, 2012 17:46:02 GMT 1
Alex havde knapt nok nået at lukke døren efter sig igen, før den blev banket op og Leah kom ind med den ene arm over hovedet. "Hey bitcheeees, say ayoooh!" lo den altid festglade brunette og sendte Veronica et blændende smil. "Hvem planlægger du nu at udnytte og ødelægge?" spurgte hun og sendte Alex et luftkys, før hun var videre ovre og omfavne Willa. "Bedste roomie ever." sagde hun med et glad smil, før hun sendte Mia, Veronica og Mimi et stort smil. "En af de bedste roomies ever." rettede hun og smuttede hen til anlægget og satte Pussycat Dolls' "Buttons" på og skruede op for bassen. Ind lige efter hende ankom hendes bedste ven igennem mange år, Adrion Anageth, som bar på en øl keg, som han havde fået smuglet ind med hjælp fra Leah, som med store bambiøjne havde distraheret en vis hr. Casper Johnson. Han sendte pigerne et blændende smil, tog Mimi i sine arme og svingede hende rundt. Dana fulgte lige efter Adrion med en flaske tequila i den ene hånd og en pose med isterninger, salt og citron i den anden. "Get the party started chicaaaas." hvinede hun og gav Lexie et lille klap bagi og Alex ligeså.
|
|
|
Fest.
Jan 18, 2012 22:03:03 GMT 1
Post by Willa Allison Young on Jan 18, 2012 22:03:03 GMT 1
Willa tog et sidste hvæs af sin smøg og kastede den så ud af vinduet, før hun dansede hen mod Lexie, da hun samlede et af glassene op. Willa så ned i det med en rynken på næsen, idet hun godt kunne lugte, den vist ikke var helt god. “Det er faktisk bare ren vodka... okay, godt nok sådan noget rigtigt slavevodka... men alligevel. Og grøn sodavand,” sagde hun grinende og tog også et glas selv, som hun nippede til. Hun forsøgte at holde en grimasse tilbage, mens hun med halvkvalt stemme sagde; “Den er da... dejlig.” Hurtigt rømmede hun sig og stillede den fra sig. “Okay, men måske der skulle lidt mere sodavand i.” Et grin faldt over hendes læber og hun lod tænderne sætte sig i underlæben med et undskyldende udtryk. “Jeg blander aldrig noget selv, sorry. Men hey, det handler heller ikke om at kunne lide det, men om at blive stive nok! Right?” Den muntre Willa løftede hånden som i kampgejst, mens hun så rundt på de andre med et fjollet smil. Dog lod hun hurtigt armen falde ned ad siden igen. Willa drak sjældent, så at bede hende blande drinks, var måske lidt for meget at bede om. Men nu var det jo hendes idé at holde en fest, så måtte man selv blande drinks... det var bare værre for de andre, end for Willa, da hun sikkert slet ikke ville røre drinksene selv. Hun var altid lidt den pæne pige. Ansvarlig, drak ikke, horede ikke... Veronica begyndte igen at tale og Willa så på hende med et hævet øjenbryn, idet hun gik tilbage til hende og vinduet. Da hun lagde en arm om hende, rystede Willa på hovedet af hende. “Tro mig, du er ikke værre end min bror, søde du.” Willa blinkede muntert til hende, før hun drejede hovedet mod døren, da flere kom til. Der var som altid gang i Leah og hun gengældte hurtigt krammet, før hun igen pustede sin tot hår væk fra øjnene, der havde undsluppet hestehalen. Alt det der med at gøre sig fin og sådan, det havde hun aldrig været god til, for modsat Leah, var hun bestemt ikke en partygirl. Da Adrian kom ind med et øl keg, kunne Willa ikke lade være at grine kort. Det kunne let gå overgevind det her, men hun var sikker på, hendes roomies ikke ville lade hende stå med lorten selv. De havde trods alt været roomies længe nu og de var ikke kun det men også veninder.
|
|