|
Post by Kim Getzov on Jan 14, 2012 16:31:23 GMT 1
Kim havde stadig sin cigaret siddende i mundvigen imens han vandrede ned ad gangen. Det var ved at være et stykke tid siden han havde været på akadimiet, dog havde han ingen problemer med at finde rektorens kontor. Han var trods alt blevet sendt der op mange mange gange. På nuværende tidspunkt var det vreden som holdte ham i gang. Han havde brugt det meste af natten på at kontakte de fleste folk i hans netværk, i håb om at finde ud af hvad der var sket med Eve, dog uden held. Han valgte til sidst at springe søvnen over og i stedet komme her. Kaffe holdte ham også delvis i gang, stærk stærk kaffe. ”Vanvittigt, drastisk, spontant, udfodusigeligt. Take your pick.” Sagde Kim køligt og fik videre med tunge skridt. ”Så længe jeg får resultater, så er jeg sgu ligeglad med hvordan jeg får dem.”
|
|
|
Post by Raphael on Jan 14, 2012 16:35:53 GMT 1
Raphael nikkede ubekymret. I følge hans teori, var det også den måde, man fik de bedste resultater. Han overvejede om han skulle blande sig. Hvis rektor gav ham lov, til at komme ud af det rådne akademi, ville han da tage chancen. Ellers måtte han holde sig udenfor. Eve var heller ikke hans ansvar. Det var Kims. Og Kims var Eves. "Hvornår blev hun væk?" spurgte han, for at få et bedre indblik. "Er du sikker på hun ikke bare er taget hjem til sine forældre eller over til en veninde?"
|
|
|
Post by Kim Getzov on Jan 14, 2012 17:01:32 GMT 1
"Tror du ikke allerede jeg har tjekket op på det? Glem ikke hvem du taler til!" Snerrede Kim irriteret og drejede til højre op af en ny trappe op til næste etage. "Forældre, veninder, venner, tidligere kollegaer, tidligere elskere og endda en fjern gran-tante som bord i Glasgow, har tjek på dem alle." Han kom op af trappen og smed hans cigaret ud af et åbent vindue. "Jeg holder styr på mine kollegaer, såvel som fjender." Kim havde allerede tjekket om nogen af hans gamle fjender var kommet til London, men det virkede ikke til at være tilfældet. De ville også vide bedre end af komme her, og de ville især vide bedre end at gøre nogen fortræd som Kim faktisk kunne holde ud.
|
|
|
Post by Raphael on Jan 14, 2012 17:42:26 GMT 1
"Tal ordenligt din hund! Jeg lærte dig, alt hvad jeg ved, og forlanger respekt derved," svarede Raphael hårdt, og gav Kim et solidt nakkedrag. Han tænkte lidt over det Kim havde sagt, og kunne ikke længere lukke øjnene for, at der var sket noget med Eve. Selvom hun var uansvarlig... måske mere end Kim... plejede hun altid, at tænke på folk, der bekymrede sig for hende. Det var hun nødt til som LEADER. Han bandede lavmælt for sig selv. "Hvorfor kan den fandens tøs, ikke passe bedre på. Altid skal hun komme galt afsted," vrissede han, og sendte Kim et surt blik. "Og du skulle passe på hende! Hvor var du henne?!"
|
|