|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 16, 2012 5:09:32 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE] Ja så er tiden jo så kommet til at jeg søger nogen til "lille" Alex Corsiva Søger alt lige fra kærlig til had - fra venner til bekendte så sig endelig til hvis du har en char der ville passe til rollen. En gammel flamme eller 2? En fjende eller 2? Den bekendte uden navn? (en han evt altid støder ind i eller en han siger hej til fra tid til anden uden rigtigt at kende personen) Kamp vennen? (en han tit ville have som modstander i kampsports undervisningen) Den han ser op til - eller en der ser op til ham? Eller noget helt andet? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~tagede pladser (der kan self altid være flere af dem ) Mobbeoffer: Manuel Conner[/center]
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 16, 2012 8:07:58 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Vil gerne sætte manuel til rådighed som mobbeofre?
You know to keep your hopes up high and your head down low. Keep your hopes up high and your head down low. [/i] NOTES:: TAGGED:: CREDIT::: IMAGES - Persuasion @ Caution. Lyrics, All I Want - ADTR// Template MEGNGARNETT @ Caution.
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 16, 2012 8:34:50 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE] Lyder som en god idé - kunne han godt bruge XD du er hermed skrevet på [/center]
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 23, 2012 10:43:14 GMT 1
Stiller Angela til rådighed
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 23, 2012 23:10:46 GMT 1
Kunne da være hyggeligt Har du nogen idéer ?
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 24, 2012 11:31:54 GMT 1
Har hørt du har en plot med Kaila/Manuel (hvis du er den Alex hun snakkede om XD) noget om vold og sådan... så hvis han er voldelig overfor Kaila kommer hun tit forbi sygeplejersken og så vil Angela måske tage en snak med Alex? i dont really know XD det er den eneste ide jeg kan komme på, men hvad der skal komme ud af det og sådan ved jeg ikke...
|
|
|
Post by Nukpana L. Von Acheron on Jan 24, 2012 21:36:17 GMT 1
lyder som en super fed idé (ja gad ikke lige logge om XD)
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 25, 2012 18:14:15 GMT 1
Godt godt!
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 26, 2012 3:50:55 GMT 1
du siger bare til når jeg skal starte en tråd (eller når du har lavet en)
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 26, 2012 9:10:01 GMT 1
Du må meget gerne lave den
|
|