|
Post by Manuel Conner on Jan 16, 2012 13:14:33 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Det var godt vejr selvom det var koldt det blæste ikke eller sneede det var koldt i vejret men han var ligeglad, han ville holde en ville pause fra sin træning idag, selvom det var svært, han havde brug for at få brugt sin energi og deror valgte han at tage en tur i skolegården og træne kata, mens andre kiggede på, sådan at han kunne få lidt opmærksomhed for sine perfekte karate kataer, dem han gik på hold med var ikke lige så gode til det som han var, men okay manuel havde os trænet siden han var 5 år gammel så der var der nok ikke så meget at sige til, at han var så god som han var. Manuel havde endnu ikke fået særlig mange venner på skolen og heller slet ingen fjender hvilket var ret dejligt, for han var træt af mobning og folk der gjorde onde ting ved en, dette var noget der burde gøres ulovligt, men okay hvis han så fik fjender ville han ikke gøre særlig meget ved det, han ville nok tage sig af det selv, han ville på ingen måde gå til nogen lære eller andre elever for at få hjælp, han kunne godt klare sig selv det var han helt sikker på han kunne, han kunne i folkeskolen så hvorfor skulle han ikke kunne her? Han fandt en plet på græsset hvor der ikke var nogen, han begyndte med den første kata og gik så der op efter til dem man skulle kunne til 2 dan. Han var god og mange for hans klasse beundrede ham for at kunne det, og andre var jaloux nogen hadede ham endda for det, men de var ikke lige frem fjender de talte bare ikke sammen. Han havde et par sorte militær bukser på sort tæt siddende hættetrøje og militær støvler, han rendte stort set aldrig rundt i andet.
rækkefølge Manuel alex lucy
You know to keep your hopes up high and your head down low. Keep your hopes up high and your head down low. [/i] NOTES:: TAGGED:: CREDIT::: IMAGES - Persuasion @ Caution. Lyrics, All I Want - ADTR// Template MEGNGARNETT @ Caution.
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 16, 2012 13:37:25 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE]Corsiva havde lige været oppe ved en af sine små timer dog denne gang i kick-boksning og han bar derfor et par løst sidende sorte trænings bukser og en fin hvid skjorte da han mente at hvis man kunne i tætsiddende tøj ville man være endnu bedre i løst. Han kom luntende ned af trapperne og ud i skolegården hvor han løb ind i en gruppe af andre elever der var ude og løve i gården og med et enkelt blik fik han startede en løbe konkurrence som han som altid vandt da han ikke indgik i noget han ikke var sikker på at vinde. Han stoppede op lidt fra hvor Manuel var og puffede til en af dem han havde løbet med der var knap et år yngre end ham selv ”hvem er det” spurgte han og det var tydeligt på hans blik at det var manuel han snakkede om sådan som han så på ham i mens ”aner det ikke ved bare han er ny” svarede drengen og løb videre. Han gik roligt hen imod ham og stoppede nogen meter fra ham og stod og betragtede ham ”sikker på du ikke er for fimsede til at lave sådan noget ?” sagde han spørgende dog i en nedladende tone som så han sig selv som værende ham overlegen hvilket også var presist hvad han mente. ”de siger du er ny her… er det sandt ?” spurgte han i samme tone og så undersøgende op og ned af ham mens han gik rundt om ham som var han ude på at finde så mange fejl som overhoved muligt. Hans hår sad en smuglede roede men dog stadig på sin vis perfekt lige som hans tøj der på ingen måde viste at han rent faktisk godt kunne finde ud af at lave noget og ikke blot var en rigmands unge. han stoppede efter at have gået rundt om ham noget tid og fnøs hånligt for at udtrykke at han ikke ligefrem brød sig om det han så.[/center]
|
|
|
Post by Lucy Phillips on Jan 16, 2012 13:53:49 GMT 1
Lucy Phillips, en 16-årig lille pige med langt mørke brunt hår, som regel var hun happy-go lucky selvom hun havde tendens til at holde sig fra FRONTS, SNEAKS og LEADERS. Hun kom godt ud af det med DEF's og ORGAN's for det meste, så dem holdte hun sig pænt til. Lige nu sad hun i skolegården med earplugs i ørene og en gameboy i hænderne, iført en lidt for stor hoodie der faldt ud over hendes fine blege fingre der nærmere burde spille violin frem for pokemon Blue den gamle version, på en gameboy. Hendes fødder sparkede langs jorden til melodien af den rock sang der blastede gennem de hvide earplugs. Hun vidste ikke hvorfor hun lige så op da Corsiva kom gående over Conner, men hun pillede det ene earplug ud og så op fra under hendes hoodies hætte. Skulle hun sige noget? Corsiva var en bølle.
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 16, 2012 14:17:03 GMT 1
//lige et lille off game forslag - kan vi lave en orden fks Manuel så mig så Lucy ? altså så manuel svare næste gang ? bare så der ind til videre er lidt system i kaosset
|
|
|
Post by Lucy Phillips on Jan 16, 2012 14:19:50 GMT 1
//Det kan vi sagtens sige, Corsiva ^^ Det er sådan det normalt køre
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 16, 2012 15:39:21 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Manuel gik i sine egne tanker mens han lavede kataerne, han lagde derfor ikke mærke til at der var en der kom over til ham, selvom han så på ham flere gange reagerede han ikke, han havde simpelthen ikke set ham, han stoppede da han var færdig med den kata han havde været igang med fordi personen talte til ham. ” øhm ja jeg er nu Manuel Conner, søn af den britiske sikkerheds chef Jack Conner Sir sagde han i et fast men bestemt tone leje, han sagde altid sir til mænd og mam til kvinder, han var opdraget til det og derfor gjorde han det uden at tænke videre over det. Han stillede sig i militær stilling med let spredte ben og hænderne på ryggen ” og til din kommentar om at være fimset Sir, tror jeg bare du skal holde kæft Sir sagde han irreterede, hvorfor skulle alle os sige han var fimset bare fordi han gik meget op i sit hår.
You know to keep your hopes up high and your head down low. Keep your hopes up high and your head down low. [/i] NOTES:: TAGGED:: CREDIT::: IMAGES - Persuasion @ Caution. Lyrics, All I Want - ADTR// Template MEGNGARNETT @ Caution.
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 16, 2012 17:00:37 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE]Corsiva havde på ingen måde noget imod at blive kaldt for sir men fandt det underligt at nogen ville kalde ham det når han ikke var ældre end han var. han havde ikke langt mærke til at pigen holdte øje med dem og det var også tydeligt at se på hans kropsholdning for folk der havde set ham i nærheden af hunkøn hvor han som regel blev en smugle sødere. Da han hørte hvad manuel sagde til ham som det sidste gik han dog helt hen til ham og så truende ned på ham ”du skal ikke ønske dig at gøre mig vred gnom” sagde han koldt og tydeligt truende. Han stod lidt med den truende holdning inden han fnøs hårdt ” jeg burde ikke spilde min tid så sådan en fimsede lille nørd som dig… men mærk dig mine ord freak uanset hvad du laver vil jeg altid stå klar til at håne dig og minde dig om hvor lille og frastødende du er” sagde han tydeligt for at ramme Manuel så meget som muligt inden han langsomt bakkede væk da han ikke ligefrem var en person der vendte ryggen til folk når han stod tæt på dem. ”de burde ikke lade små børn som dig komme ind her… du er til mere gene end gavn” sagde han hånligt og det var tydeligt at han ikke havde meget til overes for folk der var yngre end ham. Han havde intet problem med at folk var bedre end ham til visse ting og indrømmede da også gerne at på et område som fks. Hakker var han dummer end en 12årige med erfaring men han kunne ikke tage når nogen flere år yngre end ham gik så meget op i noget at de ville ’spilde’ tiden med at gøre det ude i skolegården i stedet for i træningshallen. Da han var et stykke væk stoppede han dog op uden at tage blikket fra Manuel ”for resten jeg er Memiotrius… mere behøver du ikke at vide gnom… jeg håber aldrig vi skal være på hold sammen for det ville da bare være en pine at skulle omgås en nørd” sagde han med en let grin dog var det nu mest af alt for at forsøge at nedgøre Manuel så meget som overhoved muligt så hurtigt som muligt da han kun ville omgås folk der viste sig værdige til hans selskab. [/center] //super – bare ikke alle der kan finde ud af at holde en linje XD //
|
|
|
Post by Lucy Phillips on Jan 16, 2012 17:27:30 GMT 1
Lucy gemte hendes spil og slukkede for gameboy'en, så stoppede hun gameboyen i lommen mens hun betragtede den mindre ord kamp der foregik lige foran hendes øjne. Efter hvad hun vidste fra da hun startede på skolen for 24 dage siden var Conner en af de bedste på årgangen til nærkamp uden pistoler, men Corsiva var ældre og leader - hvilket betød han havde et bedre overblik end en front, specielt en første års front. Hun rejste sig fra hendes plads og vandrede over til de to drenge. "Lad være med at lytte til ham," sagde hun til Conner mens hun shufflede hendes hænder i lommerne. "Han er ikke andet end en bølle. En sadist. Lad være med at opmuntre ham, bare ignorer ham."
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 16, 2012 18:18:51 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone manuel så på drengen og grinte højt ” hahah som om jeg bange for dig main, du ved vidst ikke hvem jeg er sagde han og så på ham, men da han skulle til at forsvare sig igen eller rettere til at gøre noget for han blev pænt pisset af, da han hørte hvad han sagde til ham, men da blev han afbrudt af en pige ” luk, okay, den nar skal ikke komme her og spille smart jeg smadre hans fjæs før han kan sige BØH sagde han og kiggede på ham, det var tydeligt at manuel ikke var bange, han smed sin hættetrøje og kastede den over til pigen ” her hold den sagde han og rystede sine arme, det var tydeligt at se at han havde en meget veltrænet overkrop og veltrænet arme ” ha bakker barnet baglæns, det vidst dig der er en gnom her TØS sagde han og gik hen mod ham, og uden nogen ville regne med det hoppede han op og lavede to baglæns cirkel spark temmelig tæt på ham i håb om at han ville ramme, men da fyreren var en del højre end manuel var han ikke sikker på han kunne ramme i hans hoved højde, han var jo vant til at kæmpe mod folk på hans alder og højde.
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 16, 2012 19:27:49 GMT 1
[/SIZE]Da Corsiva hørte hvad Manuel sagde stod han dog først stille men da han sparkede ud efter ham slog han en hånlig latter op ”sådan et yndeligt forsøg… hvad med om du går hjem til børnehaven og lejer med nogen på din egen størrelse” sagde han og morrede sig tydeligt over at en så meget lavere end hans 196cm ville forsøge at gå efter hans hoved. ”jeg gør blot det du tydeligvis ikke er moden nok til og går min vej… men hvis du virkelig gerne vil have en kamp med mig vil jeg ikke garantere for din sikkerhed… og ejg vil så nødig få dit blod på mit tøj” sagde han i den mest nedladende tone han kunne komme i tanke om inden han rettede øjne mod Lucy dog ikke uden at se helt væk fra Manuel i tilfælde af at han skulle forsøge på at gøre mere. ”Sadist kan vi sagtens blive enig om frøken men at være en bølle mener jeg nu ikke selv da jeg blot fortæller den nørdede lille svans hvad han virkelig er… vi kan jo ikke have han tror han er noget” sagde han og kunne ikke undgå at smile selvtilfreds som havde han lige kommet med det bedste augment i verden for hans opførsel. [/center]
|
|