|
Post by Lucy Phillips on Jan 16, 2012 19:55:59 GMT 1
Lucy bakkede tilbage da Conner begyndte at sparke ud efter den anden dreng. "HEY! Der er absolut ingen grund til at slås!" Prøvede hun, til ingen verdens nytte så det ud til. Hun overvejede kort at sende en hurtig sms til hendes plejemor Blaise Flame der var lærer på skolen og ville sætte dem begge to til at ordne papir arbejde for hende i en hel måned hvis hun fandt ud af de havde sloges udenfor træning. "En bølle er en sadist, Corsiva, en bølle er en der hakker bevidst på folk denne antager svagere end dem selv, i.e. aldersmæssigt, overvægtig eller af en anden race, tøjstil eller seksualitet - du, min herre, er per definition en bølle. Hvis man slog bølle op i en ordbog ville man se et stort billed af dig," svarede Lucy, hendes stemme var rolig og hendes øjne uden had eller nogen form for antydning af afskyelse, hun stod med armene lagt over kors; defensiv frem for offensiv. Hun vendte hovedet mod Conner, hun anede ikke om hun skulle have ondt af ham. Han virkede ikke til at have noget som helst imod folk der direkte baitede ham til kamp, ved alle jordens guder, han var tydeligvis næsten lige så slem som Corsiva. "Jeg forsøgte at hjælpe dig!" Det stræd imod hendes natur at være vred eller ophidset over noget som helst, men de her to kamphaner der virkede opsatte på at slås lige meget hvad, lige meget hvad konsekvensen gjorde hende virkelig, virkelig pissed off. "Jeg ved ikke hvad der er i vejen med jeres testosteron niveauer, men please - kald hinanden homoseksuelle og tøser mens I sparker og slår hinanden - så kan I måske komme til at føle jer som store MÆND!"
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 17, 2012 11:04:17 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Manuel var sur, eller ikke helt endnu, han var lettere irretede blandt andet fordi, han ellers perfekt spark ikke ramte, men okay fyreren var sikkert os 2 meter høj, han havde aldrig før kæmpet mod og med en der var så meget højre end ham. ” fuck dig, din taber jeg smadre dit fjæs, og bagefter smadre jeg din familie sagde han vredt, uden at tænke over hvad han egentligt sagde, han vidste hna ville få problemer ud og måtte derfor være på toppen, han kiggedek ort over på pigen og så tilbage på fyren han ikke lige kunne huske navnet på, han vidste han havde sagt det, men det var et svært navn og ikke nemt at huske. ” hvad med du bare skrider og blander dig uden om, og hvis du sladre til en lære eller nogen andre kommer jeg fucking efter dig, fattet, jeg ikke bange for at slå på piger sagde han vredt og tænkte slet ikke vreden kogte i ham, det var sjældent han blev så sur, men han kunne ikke klare folk der mobbede eller var onde ved andre, og han kunne slet ikke klare folk der skulel blande sig, han kunne sagents klare sig selv. Uden nogen ville regne med det kom manuel med et snyde side spark lige mod hans mave, i håb om at han ville ramme, han burde godt kunne klare ham eller i det mindste skade ham, for han havde jo styr på, hvordan han gjorde det.
You know to keep your hopes up high and your head down low. Keep your hopes up high and your head down low. [/i] NOTES:: TAGGED:: CREDIT::: IMAGES - Persuasion @ Caution. Lyrics, All I Want - ADTR// Template MEGNGARNETT @ Caution.
|
|
|
Post by Alex Corsiva M.M on Jan 17, 2012 17:15:30 GMT 1
Do You Dare? A Lie is Only A Lie As Long As No One Discovers It [/color] To Trust An Actor In Disguise? [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE] Corsiva kunne finde sig i det meste men når et i hans øjne lille barn truede hans familie var det ikke noget han ville finde sig i. han gik hurtigt hen til ham igen og så truende ned på ham ”du kan jo prøve gnom” snærrede han truende og det ville være tydeligt for en hver at se at han var vred nok til at starte en kamp selv om han nok ikke ville ende med at gøre det. selv om han ikke ligefrem var vild med hvad pigen sagde om ham var han lunte meget meget længere end ved fyre og da Manuel begyndte at tale igen stillede han sig mellem dem og så halvt tilbage på Lucy ”hvad med om du finder det billede til mig for det vil jeg meget gerne se” sagde han med et skævt smil der viste ham for en af hans bedre sider inden han igen rettede fokus mod manuel. ”man rør ikke kvinder før de har fortjent det” snærrede han truende og det var tydeligt på måden han sagde det at han var en af dem der ikke slog på piger ved mindre han fandt sig tvunget til det eller at det var i sjov. Da manuel sparkede efter ham stod han blot stille ligeglad med at han næsten var blevet ramt da han nægtede at flytte sig. *uanset om det går ud over mig ville jeg med glæde tage det hvis han samtidig røg med ned… det ville bare kræve en lære men hvem skulle dog vide at gnomen stod her* tænkte han lettere irriterede. ”hvad med om du bare vender rundt og smutter hjem i stalden inden jeg bliver nød til at hjælpe dig på vej” snærrede han til Manuel uden at flytte sig eller sit truende blik på ham. [/center]
|
|