Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 17, 2012 11:35:21 GMT 1
Yes! Så det der sker er, at jeg KAN lave fine fancy siggys... men jeg er blevet doven og har reinstalleret GIMP, så jeg har ikke alle mine fine brushes og ekstra-værktøjer, men det jeg KAN lave er sådan noget her (alle siggys jeg har lavet kommer ind i denne post, og I kan bare bestille siggys under - kode til post kommer ind:
(Ja, jeg kan lave det der sjov med teksten der går udenfor til jer også :3)
NÅR I kære små så beder mig om at lave et siggy skriver I simpelthen bare, hvad I gerne vil have - hvilke billeder vil I have, vil I have navn på, hvor skal navnet sidde, osv. osv. - det er begrænset, hvilke slags skrifttyper jeg har på min computer, så det er mest words defaults jeg kan bruge for jer.
HVIS I vil have MIG til at finde billeder, så skriver I jeres faceclaims navn, men I skal være opmærksomme på, at det så kommer til at tage længere tid, fordi jeg afskyr at finde billeder.
Billederne behøver ikke arrangeres som de der er, så hvis I vil have i en anden stil, så siger I bare til (det kan foregå som en firdeling af billedet hvor den deles på midten af to gange i et flag-agtigt mønster, det kan foregå med vandret firdeling og meget andet - jeg skal nok lege rundt med nogle forskellige forslag til jer).
I skriver også, hvilken størrelse I gerne vil have det i. Dem ovenfor er 800x250.
HVIS I beder mig om at lave et siggy til jer, skal I vide, at I GERNE må skifte dem ud igen, hvis I får et bedre siggy lavet, men hvis jeg skal sidde og finde billeder for jer, så bliver jeg muligvis småfornærmet, hvis I skifter det ud efter 5 dage. Vær søde at tage hensyn til, at jeg også har adminpligter (og evigt travlt, som I nok ved), og at det nogle gange kan tage en smule tid (særligt pt., hvor jeg ikke har styr på mit shit endnu.)
Hvis I vil have flere siggys, så foretrækker jeg klart, at I poster alle jeres requests på en ordnet måde her samtidig. Jeg kan bedst lide at vide, hvor langt frem jeg skal arbejde, så I behøver på INGEN måde vente til jeg er færdig med ét siggy, før I requester et nyt. Medmindre I beder mig om at finde billeder for jer, vil jeg arbejde efter først til mølle princippet - dem der bestiller først får først (medmindre en person har bestilt 13 siggys og jeg lige har tid til at lave et enkelt, til en der har søgt senere.)
... Det var en del information, håber at I vil benytte jer af mig, også til midlertidigt stuff, så vi kan få nogle fine billeder i jeres signaturer