|
Humpe
Jan 17, 2012 19:03:31 GMT 1
Post by Aishe Mirela on Jan 17, 2012 19:03:31 GMT 1
[/SIZE] - I'm here to hump your leg.[/CENTER] Navn: Helene S. Bossen. Kaldenavne: Humpe, Køter, Ludoman, Nene. Født: 25.november 1995. Højde: 174 cm. Vægt: 53 kg . Hårfarve: Lilla lige pt. Øjenfarve: Grøn og brun. Søskende: Lillebror, 12 år. Bopæl: Visby, en lillebitte flækken udenfor Tønder.. 20 km. fra grænsen. Skole: 10. Vest. Civilstatus: Kæreste, Paw. Mobil: HTC Wildfire. Yndlings mad: Øhmøhmøhm.. Nu er jeg ikke den store spiser.. Men jeg er rigtig sød og barnlig og kan godt lide kyllingelår og lagsange.. Og! Gulerødder! Yndlings drikke: Ehm. Sodavand.. Og smoothie og mælk. Yndlings drink: Jeg kan ikke navnet på nogen, jeg køber ikke selv... Jeg drikker bare ._. Yndlings tøjbutik: Le Internet. Yndlings fag: Bumbumbum. I en almindelig skole ville det være historie eller samfundsfag, men det har vi ikke på min skole.. Derimod har vi krea, hvor jeg kan få lov til at sy, tegne, lege med smykker og i bund og grund bare være kreativ. Blog: thisishumpe.blogspot.com/Elsker: Rollespil, helt klart! Alle former; Live Rollespil, Tekstbasseret Rollespil, Pen anden Paper, Bræt Rollespil. Min dejlige kæreste, min lillebror og mine venner. OG at være kreativ, kan især godt lide at sy. Hader: Min spiseforstyrrelse, snobbede folk og folk der dømmer mig eller andre på et grund lag de ikke ved om er sandt. [/ul]
|
|