|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 17, 2012 22:34:31 GMT 1
Nihaaaaaoooo~!
Jeg hedder Jacqueline, og jeg er den ene af jeres admins 8) Jeeeg gider ikke fyre en masse pis af om, hvem jeg er i virkeligheden, for det skal I nok få et billede af i cboxen, jeg remser bare lidt sjove ting op, som I skal vide om mig i det hele taget :3
§ 1: Jeg elsker at feste og gøre sindssyge ting. Pt. planlægger jeg med min bedste veninde - Dikker herindefra - at gå ind i en dildoforretning og spørge, om der er brugsanvisning med, om de kan forklare, hvordan sådan en sjover bruges osv. osv. - og filme det og smide det på facebook.
§ 2: Det første jeg gør, når jeg åbner min computer, er at åbne LSA.
§ 3: Jeg sætter mine adminpligter over mine tråde - hvis jeg logger på og mener, at der er noget, der skal laves på siden eller karakterer der skal godkendes, så gør jeg det, før jeg tråder.
§ 4: Jeg elsker at hade mænd. Jeg har massere af fyre omkring mig konstant og jonglerer gerne med en to-tre stykker, men jeg er emotionelt handikappet, så jeg lader ikke folk komme ret tæt på, før jeg stikker halen mellem benene.
§ 5: Jeg er en meget perfektionistisk admin omkring siden. Der må meget gerne være småfejl i jeres profiler osv. osv., det tager jeg mig ikke af, men alt hvad jeg laver og lægger ansigt til skal helst være perfekt. Sig endelig til, hvis I finder fejl eller kinks ved siden (undtagen det med, at man trykker på noget og så åbner den både en ny fane og boardet. Jeg aner ikke hvorfor, og jeg kan ikke finde ud af at ændre det.)
§ 5b: Det betyder også, at jeg altid arbejder på et eller andet på siden - så jeg har ret meget at lave.
§ 6: Min todoliste det sidste lange stykke tid har sjældent været under 15 steps. Hvis I vil tråde med mig, så må I nogle gange væbne jer med tålmodighed, for selvom jeg elsker at tråde, så sætter jeg som sagt adminarbejdet over det.
§ 7: Jeg elsker at lave små forbedringer på siden og gøre tingene nemmere for jer - jeg elsker den slags nørklearbejde ^^
§ 8: Hvis I tråder med mig og mener, at jeg er for længe om at svare, så er det bedst, hvis I bare lige prikker til mig en enkelt gang og spørger, om jeg har husket tråden, og så lader resten ligge: Jo mere man hiver i mig for at få mig til at tråde med én eller svare, jo mindre har jeg lyst, og har jeg ikke lyst til noget, så dør det simpelthen for mig.
§ 9: Jeg hader, når folk presser på for at jeg godkender. Jeg godkender så snart, jeg er inde på siden, og jeg elsker at hjælpe jer, men hvis jeg ikke er logget på siden, så er der en god grund. Alle må gerne få min skype, facebook osv., men hvis man skriver til mig om en ting med siden (som ikke er en brugerkonflikt), når jeg ikke er logget ind, så bliver jeg en smule muggeper.
§ 10: Jeg vil gerne tråde med alle mennesker! Men jeg starter altid for mange tråde... Nogle gange er det ventetiden værd, hvis I lige lader mig afslutte nogle af dem jeg har først - for så skal I ikke vente i fem timer mellem hvert svar.
§ 11: Jeg mener at RPG skal være sjovt og give muligheder - så nogle gange gør jeg nogle sære ting. Jeg er notorisk kendt for at smide mærkelige tilfælde ind i tråde, og mine karakterer udvikler sig altid igennem hele mit spil.
§ 12: Jeg hader præsentationer af mig selv, så jeg stopper nu. Hæ
Ansøg mig på Skype ved at søge Jacqueline Hjorth og vælg den med billedet af pigen i studenterhue. Skriv lige, at I er fra LSA først, så jeg ved, hvem der ansøger mig, ikk'?
Hej hej!
|
|