|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 18, 2012 22:31:45 GMT 1
Lige på og hårdt! Her kommer en liste over mine karakterer, lidt informationer om dem og de plots der pt. er planlagt med dem - byd endelig ind! Hvis jeg søger et plot, så skriver jeg det nok nede i selve plottråden eller sådan noget :3
Navn: Adrion Anageth Alder: 21 år. Årgang: 5. Nære relationer: Bedste venner med Leah Crowne. Karaktertræk: Udfarende, charmerende, aggressiv, flyvsk, loyal. && Charlotte: Skænderier, provokerer hinanden bevidst, men ingen af dem har lyst til at stoppe. Elsker at hade hinanden. && Tegan: Bliver venner, hun prøver at acceptere hans voldelige tendenser, men prøver også at tale ham fra det. && Mimi: Er gode venner. Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Ashton Carter Alder: 22 år. Beskæftigelse: Premierministerens søn, studerende på Eton College. Nære relationer: Sin søster Monica. Karaktertræk: Daredevil, flyvsk, smilende, flirtende, charmerende. && Charlotte: Kærester, er hinanden utro konstant, men vil ikke indrømme det. De beskylder konstant hinanden for utroskab. Deres forhold er en evig kamp. && Tegan: Bonder lidt over Ashs motorcykel, da hun finder en fejl ved den, som kunne have kostet ham livet, og reparerer den. Han inviterer hende ud. && Eyota: Mødes igennem Jonathan, bliver gode venner, Ash prøver at få hende til at prøve nogle nye og vildere ting. Plot Plot Plot
Navn: Casper Johnson Alder: 31 år. Beskæftigelse: Lærer i Kickboxing, Mekanik-lære og Artillerikundskab. Nære relationer: Hans halvsøster Althea Campbell. Karaktertræk: Simpel, afslappet, storebror, fartbølle, trickster. &&Charlotte: Charlotte lægger ekstremt an på Casper, fordi hun synes, at han er lækkermås. Han forsøger at holde sig væk, da hun ikke engang er 20 (og er hans elev) && Tegan: Han er hendes absolutte yndlingslærer. && Eyota: Udvikler et venskab, men da Casper er en ret flirtende person uden egentlig at lægge så meget i det, kommer der til at være noget drama ud af, hvis hun tror, at han er interesseret uden at han egentlig er det. Plot
Navn: Cayne Aaron Yates Alder: 20 år. Årgang: 4. Nære relationer: Karaktertræk: Silvertongued, charmerende, badboy, rich kid. && Charlotte: Venner && Tegan: Han manipulerer lidt med hende og leger lidt med hendes følelser. && Althea: Dater i en kort periode, når Cayne har fået hvad han vil, skodder han Thea. Indser muligvis, at han savner hende og måske egentlig havde en lille smule følelser for hende. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Chazz Simons Alder: 18 år. Årgang: 3. Nære relationer: Karaktertræk: Journalist, direkte, djævlsk, pigernes ven. && Lisanne: Han har et ret onesided crush på hende og langer ud efter hende i sin frustration over, at hun ikke er interesseret i ham. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Chelsea Reen-Williams Alder: 30 år. Beskæftigelse: Lærer i Fransk, Samfundsfag, Street-fighting og Skarpskydning. Nære relationer: Hendes gamle holdkammerat Blaise. Collin, Michael. Karaktertræk: Disciplineret, streng, kompetent, isdronning. && Michael: Chelsea er og har altid været dybt forelsket i ham. Michael ligger i koma. && Eyota: Eyota starter ud med at være ret jaloux på Chelsea og prøver at trodse hende uden decideret at bryde reglerne. De ender med at have en seriøs snak og en træningskamp, hvor de så ender ud i at blive gode venner. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Chloe Annabelle Miller Alder: 17 år. Årgang: 2. Nære relationer: Karaktertræk: Hyperaktiv, sød, positiv, naiv. && Charlotte: Charlotte tyranniserer Chloe jævnligt, fordi hun er så nemt et offer && Jayla: Er kusiner. && Lucy: Bedste veninder. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Collin W. L'areon Alder: 36 år. Beskæftigelse: Rektor for LSA, underviser foruden disse pligter i historie og selvforsvar. Nære relationer: Ingen han selv ville betegne som nære. Karaktertræk: Alvorlig, forpint, striks, professionel, golden boy. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Dana Maria Karlsson Alder: 19 år. Årgang: 3. Nære relationer: De er ikke tætte, men hendes søster er Nala Karlsson. Karaktertræk: Udadvendt, opfarende, hidsig, flirtende, direkte. && Alan: Skal på et tidspunkt date, fordi hun godt kan lide det han gør ved hendes status. && Caleb: ... Han skal måske skyde hende? ^^" Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Edward Peterson Alder: 21 år. Årgang: 5. Nære relationer: Brødrene Aaron, Ethan og Adwan, de har dog ikke et helt normalt søskendeforhold. Karaktertræk: Højtråbende, drengerøv, ærlig, hjerte af guld. && Tegan: Edward har et ret ekstremt puppycrush på Tegan. Kærlighedsdigte og hele lortet. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Jake Cooper Alder: 21 år. Årgang: 5. Nære relationer: Fætter: Damon Cooper. Bedste ven: Zachariah Smith. Karaktertræk: Udadvendt, charmør, sportslig, afslappet. && Tegan: Jake inviterer hende ud og bliver brutalt afvist, hvilket bare får ham til at lægge endnu mere an på hende. Alt efter udfaldet af lang tids flirten vil han nok bare give op og finde sig en anden at have noget sex med. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Jonathan Lionhart Alder: 21 år. Årgang: 5. Nære relationer: Shamira, Daley, Tia, Tamera og Milo Lionhart. Derudover hans bedste ven Nate. Venner med Ashton Carter og opbevarer hans motorcykel på skolen for ham. Karaktertræk: Golden boy, afbalanceret, veltalende, den fødte leder, alkoholskitzofren. && Charlotte: Charlotte fedter en smule for Jonathan, fordi hun regner med, at det kommer videre til hans forældre eller Collin og giver hende nogle gode muligheder. Hun ender med at synes om ham som en ven på trods af, at han egentlig bare blev udnyttet lidt til at starte med. && Tegan: Hun respekterer ham pga. hans efternavn, de snakker lidt om Ashs motorcykel. && Mimi: Jonathan er Mimis tutor. && Eyota: Jonathan viser Eyota, at man altså godt kan være en fyr med puls uden at ville udnytte enhver pige, man møder på sin vej.
Navn: Leah Crowne Alder: 18 år. Årgang: 3. Nære relationer: Er bedste veninder med Mia, som hun har kendt siden hun var helt lille. Karaktertræk: Smilende, rolig, menneskekender, skuespiller. && Charlotte: Charlotte kan godt lide, at Leah ikke altid er helt den person hun udgiver sig for at være, men at hun samtidig er høflig og respektfuld overfor folk generelt. Hun er en af de få, som er klar over, at Leah er mere, end hun ser ud til at være. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Luke W. Calent Alder: 37 Beskæftigelse: Ejer af Red Moon Restaurant, samt dobbeltagent for LSA. Nære relationer: Er bedste venner med Daley Lionhart. Karaktertræk: Paranoid, rig, dobbeltagent, drivert. && Charlotte: Charlotte elsker at hade ham. && Mimi: Mimi har et ret voldsomt crush på Luke og mister sine talegaver fuldstændigt i nærheden af ham. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Nala Anne Karlsson Alder: 27 år. Beskæftigelse: Officielt journalist på The Londoner under aliasset Vienna Marino. Uofficielt en af de sindssygeste kidnappere i Londons historie, og hun har tjent utrolig mange penge på at udveksle rige folks børn, koner og mænd for penge. Nære relationer: De er ikke tætte, tværtimod, men hun har en søster på LSA, Dana. Karaktertræk: Ustabil, storesøster, bedragerisk, forræderisk. && Charlotte: De er ærkefjender. && Alan: Når Dana og han dater skal Nala kidnappe ham - kun for at genere Dana. && Tegan: Tegan fanger Nala i at forsøge at sabotere et køretøj på skolen. Plot Plot Plot
Navn: Oliver David Jefferson Alder: 28 Beskæftigelse: Underviser i Russisk, Matematik, Kemi og Ektensivt førstehjælpskursus. Nære relationer: Ingen, Oliver er dårlig til at knytte sig. Karaktertræk: Rodehoved, nervøs, forvirret, "The bomb", uintentionelt komisk. && Charlotte: Charlotte lægger op til Oliver, fordi hun synes, at det er sjovt at gøre ham nervøs. && Veronica: Veronica vil meget gerne slå kløerne i Oliver. && Eyota: Eyota stalker Oliver lidt, og går lidt i panik og bliver akavet, hvis han opdager det, og finder på lame excuses. Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Samantha Jones Alder: 19 år. Årgang: 4. Nære relationer: Karaktertræk: Fyrrig, stædig, smilende, sporty. && Tegan: Gode veninder, bor på værelse sammen. Spiser is og hygger til sent ud på natten. && Alex: Samantha afskyr ham som pesten, fordi han engang sårede hendes veninde. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Shamira Aney Lionhart Alder: 42 Beskæftigelse: Grundlægger af The Aney Organisation for Human Rights, tidligere agent,. Nære relationer: Gift med Daley Lionhart, mor til Jonathan, Tia, Tamera og Milo Lionhart. Karaktertræk: Stædig, mor, passioneret, loyal. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Sophia Amanda Brooks Alder: 18 år. Årgang: 3. Nære relationer: Karaktertræk: Sporty, overbevisende, rolig, fagligt dygtig, uskyldsren. && Tegan: Nære veninder, piller ved biler sammen og hygger sig. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
Navn: Timothy Daniel Haust Alder: 17 år. Årgang: 2. Nære relationer: Karaktertræk: Tykhovedet, hyperaktiv, dårlig fokus, hurtigttalende, imødekommende. && Veronica: Timothy er DYBT og inderligt forelsket i hende. Han tror, at solen skinner ud af hendes røv. && Tegan: Søskendekompleks. De beundrer hinanden hovedkuls og ser hinanden som søskende. Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot Plot
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 20, 2012 11:35:02 GMT 1
Okay vi gøre det sådan her!
Du siger om du kan bruge Matthew til noget xD der er for mange chars til jeg lige kan overksue hvad du har brug for og ikke har brug for
Og, jeg overvejer at lave en pigechar, men har endnu ikke valgt spor meget udover køn, så hvis du har brug for en søster, kusine, etc... jeg er åben for stort set alt der
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 20, 2012 23:21:20 GMT 1
Jeg kan som matty heller ikke lige overskue det men hvis du kan bruge Eyota eller Alex Corsiva til noget så sig endelig til jeg er altid åben for nye plots
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 20, 2012 23:27:17 GMT 1
Ej gutter >.< Det er altså nemmere for jer at kigge dem igennem og se, om der er noget, der lige inspirerer jer, frem for at jeg skal tænke 20 karakterer igennem og matche op med to xD Helt ærligt altså! Giv mig lige en chance!
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 20, 2012 23:42:47 GMT 1
oki daaa Ashton Carter & Eyota = kunne jo altid være rart for hende at få en ven - og så en ude for skolen evt en der kunne få hende til at prøve nye ting ? Casper Johnson & Eyota = Eyota elsker at træne sin kick boksning og hun kunne derfor godt have ham som en evt yndlings lære og forsøge at lokke et spinkelt venskab ud af ham ? Chelsea Reen-Williams & Eyota = (Inde for street) Eftersom Chelsea er lære i det fag kunne man tænke sig at Eyota ville enten se op til hende (for at være en kvindelig lære på den post) og kræve så meget ekstra træning at det kunne virke helt skummelt - eller hun kunne gå modsat og være totalt Jaloux på hendes evner og derfor prøve at gøre alt for at gå hende imod uden at bryde reglerne ? Jonathan Lionhart & Eyota = Han virker lige på det første indtryk som en der kunne lære hende hvad rigtigt venskab betyder og evt få hende til at slappe en smugle mere af i nærheden af folk i stedet for altid at have en svag frygt for at man ikke kan stole på nogen der har en puls ud over en selv ? XD Oliver David Jefferson & Eyota = hun kunne beslutte sig for at den nu ret kønne lære skulle stakles så meget som hun nu havde tid til og altid finde på en eller anden latterlig undskyldning hvis hun bliver opdaget ? XD jaaa det var altså lige det første ting der poppede op i hoved på mig sig endelig til hvis du syntes du kan bruge det (min alex idér var lige løbet en tur i skoven så de røg ikke med XD )
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 21, 2012 0:14:15 GMT 1
Ashton Carter & Eyota = kunne jo altid være rart for hende at få en ven - og så en ude for skolen evt en der kunne få hende til at prøve nye ting ? Genialt! Intet mindre! Ashton gør jo en masse gakkede ting, så han ville nok prøve at lokke hende ud i noget ekstremsport og sådan noget sjov! Vi skal lige have en undskyldning for at de mødes, men hvis hun er venner med Jonathan, så kunne de snildt mødes derigennem, da Ash og Jonathan (som de vidunderlige politikerbørn de nu engang er <3) er rigtig gode venner Casper Johnson & Eyota = Eyota elsker at træne sin kick boksning og hun kunne derfor godt have ham som en evt yndlings lære og forsøge at lokke et spinkelt venskab ud af ham ? Snildt, snildt. Jeg kunne godt se noget fremtidigt drama, eftersom Casper er typen, der flirter med alt og alle uden overhovedet at opdage det eller lægge noget i det? Chelsea Reen-Williams & Eyota = (Inde for street) Eftersom Chelsea er lære i det fag kunne man tænke sig at Eyota ville enten se op til hende (for at være en kvindelig lære på den post) og kræve så meget ekstra træning at det kunne virke helt skummelt - eller hun kunne gå modsat og være totalt Jaloux på hendes evner og derfor prøve at gøre alt for at gå hende imod uden at bryde reglerne ? Uh! Begge dele kunne være ekstremt interessante! Måske en blanding? De kunne starte ud som fjender, og hvis Eyota har så stor respekt for disciplinen, så kunne Chelsea og hun tage en seriøs snak en dag (med tilhørende fight of course) og de kunne være sådan... rivalinder, men veninder? Chelsea har brug for veninder xDJonathan Lionhart & Eyota = Han virker lige på det første indtryk som en der kunne lære hende hvad rigtigt venskab betyder og evt få hende til at slappe en smugle mere af i nærheden af folk i stedet for altid at have en svag frygt for at man ikke kan stole på nogen der har en puls ud over en selv ? XD Klart! Som nævnt med Ash, så er ham og Ash gode venner, så det kunne være en god åbner for de to, og da både Jonathan og Eyota er leads, så kunne de jo mødes den vej Han er i hvert fald en suveræn ven.Oliver David Jefferson & Eyota = hun kunne beslutte sig for at den nu ret kønne lære skulle stakles så meget som hun nu havde tid til og altid finde på en eller anden latterlig undskyldning hvis hun bliver opdaget ? XD Seriøst, det ville være så priceless! xD Jeg elsker dine ideer!Sig ENDELIG til, hvis du får ideer til Alex også xD Du har nogle geniale plotideer!!
[/justify]
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 21, 2012 0:54:48 GMT 1
Ashton Carter & Eyota = Genialt! Intet mindre! Ashton gør jo en masse gakkede ting, så han ville nok prøve at lokke hende ud i noget ekstremsport og sådan noget sjov! Vi skal lige have en undskyldning for at de mødes, men hvis hun er venner med Jonathan, så kunne de snildt mødes derigennem, da Ash og Jonathan (som de vidunderlige politikerbørn de nu engang er <3) er rigtig gode venner er glad for du kan lide idéen ja evt vente med at lave dem have en tråd til Eyota er blevet venner med Jonathan så de har en mellem person når de mødes (for kan ikke lige se Eyota selv opsøge ham og slet ikke hvis der er nogen i nærheden - men med en ven der kender ham ville det jo ikke være et problem) Casper Johnson & Eyota = Snildt, snildt. Jeg kunne godt se noget fremtidigt drama, eftersom Casper er typen, der flirter med alt og alle uden overhovedet at opdage det eller lægge noget i det? Ja Eyota ved ikke rigtigt hvad flirt og sådan noget er (når det kommer mod hende) men det ville klart skabe drama hvis hun troede at han kunne lide hende og så ikke gjorde (hun HADER at føle sig snydt) XD Chelsea Reen-Williams & Eyota = Uh! Begge dele kunne være ekstremt interessante! Måske en blanding? De kunne starte ud som fjender, og hvis Eyota har så stor respekt for disciplinen, så kunne Chelsea og hun tage en seriøs snak en dag (med tilhørende fight of course) og de kunne være sådan... rivalinder, men veninder? Chelsea har brug for veninder xD helt i gennem perfekt (ja der skal jo være en kamp med alt anden ville da være kedeligt XD ) og du siger endelig bare til hvis jeg skal starte en tråd et sted Jonathan Lionhart & Eyota = Klart! Som nævnt med Ash, så er ham og Ash gode venner, så det kunne være en god åbner for de to, og da både Jonathan og Eyota er leads, så kunne de jo mødes den vej Han er i hvert fald en suveræn ven. super du siger bare til hvis jeg skal lave en tråd (har intet imod at starte) Oliver David Jefferson & Eyota = Seriøst, det ville være så priceless! xD Jeg elsker dine ideer! super du siger bare til når jeg skal oprette en tråd og hvor henne Sig ENDELIG til, hvis du får ideer til Alex også xD Du har nogle geniale plotideer!! mange tak og skal jeg da nok og som altid har jeg intet problem med at skulle oprette alle de tråde der bliver brug for - syntes bare ikke selv jeg er super god til at finde på stedet så hvis du kunne finde ud af det så laver jeg gerne
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 21, 2012 14:29:28 GMT 1
Allright. Nu fik jeg mig tygget igennem alle karaktererne og har haft hjernen i blød. Here goes. Ashton og Gabrielle: De er begge rich kids og har eventuel mødt hinanden til eventuelle events, de er blevet slæbt med til af deres forældre. Gabrielles forældre er ikke diplomater, politikere eller sådan noget, men de er ret højtstående og får invitationer til de fleste ting. Desuden har Gabrielles bedstefar været spion og kunne godt have været ansat hos Premierministeren. Casper og Gabrielle: Hun elsker træning! Virkelig elsker. I timerne ville hun prøve at gøre et fantastisk indtryk og ville gå all-in. Hun kunne godt være typen, der bad om enetimer for at blive endnu bedre. Dana og Gabrielle: De går på samme årgang og bor også på samme værelse, så de kunne måske godt have et stærkt venskab, altså hvor de altid ville hjælpe hinanden og være der for hinanden. Jake og Gabrielle: Gabrielle kunne måske være den person, der prøvede at holde Jake lidt nede på jorden og prøve at få ham til at tænke sig bare lidt om en gang imellem. Han kunne måske se hende som en slags irriterende lillesøster, som der dog ikke er nogen, der må gøre noget eller såre. Leah og Gabrielle: De går også på samme årgang og kunne godt være lidt fjendeagtige. Konkurrer i timerne og gider sådan set helst ikke have noget med hinanden at gøre, men altid ender med at blive sat til at arbejde sammen i timerne og støder på hinanden konstant rundt omkring på skolen. Det var lige, hvad min hjerne kunne komme op med i dag
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 21, 2012 15:54:53 GMT 1
Ashton og Gabrielle: Klart en mulighed - så som minimum kender de til hinanden, den er fin :b
Casper og Gabrielle: Kan også snildt lade sig gøre :b
Dana og Gabrielle: Kan snildt ske, jeg vil dog gerne have dem til lige at mødes først, så vi kan se, hvordan deres kemi er i en almindelig tråd, inden jeg aftaler for meget - Dana er en lidt spøjs karakter, og jeg kan ikke helt styre hendes humør xD Jeg skriver bare, hvad der falder mig ind, når jeg tråder med hende, så enten ender hun med at være gode veninder med folk, eller også ender hun med at være jordens største kælling mod dem.
Jake og Gabrielle: Igen klart en mulighed - jeg skal dog lige summe en smule over lillesøster-tingen, da Jake egentlig har meget den indstilling, at folk må tage de knubs livet giver dem, og at de fleste mennesker bare skal lære af deres egne fejl - hvis han kunne se, at hun ville blive såret af noget, så ville han fraråde det, men hørte hun ikke efter første gang, ville han nok bare lade hende gøre det og ikke tage så meget af det efterfølgende.
Leah og Gabrielle: Den her er så betydeligt mere tricky, for Dana er egentlig ikke ret fjendeagtig generelt. Hun angriber aldrig nogen, hun forholder sig helt roligt og lader Mia om at være den lille bidske. Derfor har folk tit besvær med at vurdere, hvorvidt hun kan lide dem eller ej. Derudover er der det vidunderlige ved Leah, at i hendes hoved, så ér der ingen konkurrence ^^" Så hvis der skal være noget fjendtlighed mellem dem, så ville det være ekstremt godt skjult fra Leahs side, og Mia ville nok tage de fleste af Leahs kampe -dertil skal det siges, at de snildt kunne have et lille faceoff, hvor Leah siger noget nederen og klichéagtigt, som "jeg ødelægger dig", men det ville kræve, at Gabrielle virkelig provokerede hende, og at de var alene, for Leah holder virkelig godt på formerne foran andre mennesker.
Mega nice ideer, men de kræver lige, at jeg summer lidt xD Min hjerne har det ikke så godt i dag.
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 21, 2012 16:10:47 GMT 1
No problemo.. Du summer bare xD *at gætte på Jacque har tømrer på besøg i sit hoved*
|
|