|
Post by Adminstrator on Jan 18, 2012 23:30:36 GMT 1
Hvad er den hitliste egentlig?
Hitlisten er en liste over de farligste forbrydere her på siden. Det er LSA'ernes opgave, at fange disse kriminelle og forsøge at forhindre dem i at udføre deres planer. Det er den liste regeringen sender ud månedligt, nogen gange oftere - det kommer an på om der er drastiske ændringer (e.i. dødsfald på listen, drastiske rukeringer). Folkene på den rangere lige fra serie-mordere, psychotiske mordere og terrorister?
Hvordan får jeg min karakter på hitlisten?
Du skriver ganske simpelt til os, at du mener, at din karakter skal på listen, og så smider vi den på!
Skal jeg have skrevet det min karakter har gjort i en tråd?
Nej, du kan også bare skrive til os, at din karakter har gjort en ting, og så skriver vi en artikel om det til The Londoner og smider dig på listen.
Hvordan fordeler karaktererne sig i rang?
Efter alvorligheden af deres forbrydelser. Mener du at din karakter er placeret forkert i rang, så smider du os en PM, hvor du forklarer hvorfor.
Skal min karakter være offentligt eftersøgt for at være på hitlisten?
Nej, det skal den ikke, men det er regeringen, der udsender LSA's hitliste, så du skal have foretaget dig noget destruktivt mod samfundet. Det er ikke nok at have pisset på skolen. For at komme på hitlisten skal din karakter have ramt samfundet eller udgøre en seriøs trussel. Hvis din karakter har kidnappet flere mennesker kan de komme på denne liste - er det en seriemorder? Har de truet med terrorhandlinger? Hvis de har, så er de kvalificeret til hitlisten.
|
|