Post by Jayla Miller on Jan 19, 2012 2:08:36 GMT 1
PRESENTING TO YOU....... IDA!
Ææææh... hej? Jeg er dårlig til det her. Sådan rigtigt dårlig. Så forvent ikke for meget, mkay? Øh, hvad kan jeg fortælle? Jeg er sød og dæjli' og rar og fantastisk og loyal og... ej okay. Just shitting ya. Jeg er meget mere end alt det. Hæhæhææhæhhæ. Okay, serious face nu! Øjeblik, skal lige tjekke, hvad I andre har skrevet...
..........
Jeg går ikke i skole for tiden, da jeg droppede ud af gymnasiet med stress. That sucks. But life goes on, right? Så nu prøver jeg at true folk til at lukke mig ind på deres produktionsskoler. Aha, spændende Ida, hvordan går det? Er glad for, du spurgte, det går... af helvedes til! Der er ikke rigtigt plads nogen steder. Så jeg går bare derhjemme. Jeg troede aldrig, jeg skulle sige det her, men... jeg savner at gå i skole. Det er lort at gå hjemme... man røvkeder sig det meste af tiden. MEN. ENOUGH WITH THE BROK!
Jeg har en sød familie og ligeså søde venner. En knap så sød psykisk sygdom, Manio Deprissiv, og en kat ved navn Lille My, som jeg ikke kan lide. Desuden elsker jeg at feste og gør det godt, horer, drikker (hej, jeg er nedern), danser og... ja... fester. Men ellers nyder jeg også at være lidt alene ind i mellem, hvilket bringer jer på banen. Når jeg er alene, er jeg nemlig på LSA, PS og har gerne en film eller serie kørende i baggrunden. Allerhelst Gilmore Girls eller Gossip Girl eller andre chick-flicks.
Nårh ja og så hedder jeg Ida. Mellemnavn: Johanne. Efternavn: Mysterious. Yes, I'm miss Mysterious. Og så er jeg bette 16 år.
Tre ting skal lige siges:
- Jeg svarer på tråde, når jeg har kreativitet til det.
- Jeg sætter ALTID mit IRL liv først.
- Jeg... okay, jeg har ikke en tredje ting, hæ.
BAAAAI.