|
Post by kenta kyo Masa on Jan 22, 2012 21:41:09 GMT 1
kenta havde haft en god dag, hans humør var fint lige indtil, han mødte to drenge der slåssede han skillede dem ad, og gav dem begge en eftersidning og straffe, de skulle gøre hele gynmastik salen ren en hel måned, havde han sagt til dem. Han forsatte sin runde, det var lige efter aftensmads tid, han kede sig og kunne godt bruge at side på sit værelse og tilbede sin master, han elskede at side og meditere foran sit lille alter han ahvde på værelset. Men som timerne gik blev det aften, kenta sad på sit værelse og kiggede på klokken ,den var 23 han skulle til at gå runde, det var for at sikre sig at der ikke var nogen elever der rendte rundt ude om natten, han begav sig hen til bygningen hvor værelserne var, han sukkede der virkede meget stille og han overvejede kort bare atgå til bage da han fik øje på en elev ” heey hvem der, kom frem” sagde kenta hårdt og koldt, han hadede når eleverne skulle bryde reglerne, og normalt var han hård ved dem, hvilket han os ville være i aften, hvis han fik fat i denne elev, ville eleven ikke komme til at sove hele natten, nej personen skulle straffes ikke fysisk med vold, men med afstraffelses metoder som ekstrem hård træning, rengøring eftersidninger eller hvad han nu lige kunne finde på at bruge. Han havde et par sorte jogging bukser på og en sort tank top, sådan at man tydeligt kunne se hans meget meget trænet overkrop.
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 24, 2012 19:24:21 GMT 1
Charlotte var netop på vej tilbage mod sit værelse, efter at have glemt mobilen på en vens værelse. Det ville i hvert fald være hendes undskyldning. Hun gik med en tandbørste i munden, mens hun sms’ede løst og samtidigt børstede tænderne med en træt mine. Hvor så hun dog frem til at kunne ligge i sin seng og slappe af. Hendes lærer var syg, så hun kunne sove længe morgen efter, da timerne derfor var aflyst. Hun nynnede let for sig selv og stoppede kort op da hun pludseligt hørte en stemme. Hård, gennemtrængende og helt klart en lærers. Great. Skulle hun nu døje med flere af dem? Hun følte sig allerede forfulgt af lærerne, der synes at afbryde hende i alting. At hun så ofte lavede noget hun ikke skulle, det var så en anden sag. Generelt var hun god til at opføre sig ordentligt. På det sidste var tingene bare gået lidt skævt. Hun sukkede irriteret og trådte frem. ”Slap aaaaf”, brummede hun og fortsatte forbi ham. ”Jeg er ligesom på vej tilbage til mit værelse”, tilføjede hun og viftede kort med tandbørsten, som var det klart at hun lige kom derfra. At det ikke var tilfældet var jo så en helt anden sag. En sag som hun for øvrigt slet ikke magtede at skulle til at forklare.
|
|
|
Post by kenta kyo Masa on Jan 25, 2012 13:46:05 GMT 1
Kenta så på hende da hun trådte frem og sagde slap af til ham, han hadede folk der sagde slap af, han slappede stort set altid af ,der skulle meget til før han ikke slappede af, men lige nu var han tæt på ikke at slappe af, for han var træt og hadede nattevagter. ” hør her unge dame når man taler til lære hedder Sir eller ma’m forstået sagde han lidt vredt og gik efter hende, han tog blidt fat i hendes arm og forsætte ” når du nu alligevel ikke er så træt og at du burde lægge i din seng, så tager vi din straf med det samme, Summers, du burde vide bedre, du følger med mig ned til forhindrings banen med det samme, jeg er ligeglad med hvad tøj du har på, kom så sagde han og så på hende, mens han stadigvæk holdte et blidt greb i hendes arm og imorgen efter skolen kan du jo komme ned i trænings salen og gøre rent sagde han bestemt og tydeligt at det ikke var til diskution noget af det. Han slap ikke grebet, men så på hende med et bestemt blik.
|
|