|
Post by Adminstrator on Jan 3, 2012 23:56:47 GMT 1
Hvordan får jeg et flot signaturbillede? Hvordan sætter jeg det ind? Du tager kontakt til en siggymaker på eller udenfor siden, eller skriver hvad du søger under opslagstavlen. Når du sætter signatur ind uploader du (eller det søde menneske, der har lavet det for dig) dit billede på photobucket.com, tinypic.com eller lignende. Når du har gjort det, får du fire koder. Af dem skal du bruge den kode, der har disse tegn omkring
[/IMG]. Herefter går du ind på din profil, trykker Modify Profile og indsætter din kode under Signature og trykker Modify Profile. Hvis du vil have dit billede centreret, skriver du [center*][/center*] udenom og fjerner stjernerne. Hvorfor ser mit Avatar ikke rigtigt ud?Dit Avatar har muligvis ikke de rette proportioner. Et avatar må være 160 px i bredden og 240 i højden. Har du tjekket, at dit Avatar ikke er for stort? Godt. Ser dit Avatar stadig ikke rigtigt ud kan det være dine profilindstillinger, den er gal med. Tryk Profile i din menulinje. - Tryk Modify Profile under din profil. - Gå til Avatarafdelingen og tjek at Avatar Width er på 160 og at Avatar Height er på 240. - Tryk Modify Profile. Nu skulle dit avatar se helt rigtigt ud. [/blockquote][/blockquote][/size]
|
|