|
Post by Nukpana L. Von Acheron on Jan 23, 2012 23:33:13 GMT 1
I Will Kill You If You Make Me Angry Make Me Trust You And You Have A Guardian Fore Life [/color] So Don’t ~ Unless You’re Ready To Die [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[/SIZE][/center] JA helt enkelt så søger jeg ALT til Nukpana så kom endelig med forslag hvis du har en char der på den ene eller anden måde ville kunne have et godt plot til Nukpana Jeg er som altid villig til at starte en evt tråd
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 24, 2012 11:33:18 GMT 1
Stiller Anegla til rådighed
Hun er sygeplejerske på skolen, og 24 år gammel, formerstudent self ... du siger hvis du har en ide
|
|
|
Post by Nukpana L. Von Acheron on Jan 24, 2012 21:33:26 GMT 1
har ikke lige nogen idé som sådan men jeg kunne altid lave en tråd et sted og så kunne vi se hvad det bliver til (?)
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 25, 2012 18:14:49 GMT 1
En god ide!
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 25, 2012 18:50:44 GMT 1
Hæhæ, badboy <3 Han må i hvert fald godt lege med nogle af mine pigers følelser 8) Både Samantha og Sophia er ret modtagelige overfor sådan en type, selvom Samantha måske ville være mere skeptisk, mens Chloe ville være FULDSTÆNDIG oblivious. Hun ville slet ikke fatte, hvis han lagde an på hende, men bare være like: Ej hvor er han søøøød! Jeg kunne godt se Nala udlevere nogle informationer om LSA til ham, hvis hun hørte noget om hans eksistens - eventuelt kunne han tage kontakt til hende, eftersom hun er eftersøgt og han jo sikkert snuser den slags informationer op Pt. planlægger hun et par kidnapninger og noget bombning - men hvis han har planer der involverer LSA er hun sikkert frisk xD Eller alle slags planer, der involverer kaos.
|
|
|
Post by Nukpana L. Von Acheron on Jan 28, 2012 18:51:41 GMT 1
Angela = du siger bare hvor jeg skal lave så gør jeg det Jacque = uuhhhhhh ja du siger bare hvem jeg skal lave tråd til og hvor henne så går jeg igang Nala virker som en han klart kunne tale med om at kidnappe nogen *gnider sine hænderne* og Nukpana er altid klar til at lege med dine piger
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 29, 2012 16:01:36 GMT 1
Du kan lave i Neo!
|
|
|
Post by Serena Daniels on Mar 5, 2012 23:11:10 GMT 1
Stiller gerne Serena til rådighed fordi han er hot XD Men hun kunne evt. se direkte igennem ham og give ham nogle verbale tæsk den første gang de mødes, fordi hun har en pisse dårlig dag eller han får sagt noget uheldigt? Så ved jeg ikke om de skal ende med at være en form for forkvaklede venner? Altså fordi de begge to har et mørkt sind? Eller har du en bedre ide?
|
|