|
Post by Scott O'Connor on Jan 24, 2012 20:25:35 GMT 1
Bammie her! Jeg synes ikke at jeg kan overskue hvis jeg skal have alle mine plots samlet :3 Så jeg søger nogen til Scott her! Navn: Scott O'Conor Alder: 27 Job: Han er lærer i psykologi, og er selvfølgelig skolens psykolog Personlighed: Naaaa... den synes jeg i skal have æren af selv at læse Anyways... That's all you're gonna get. Så skriv endelig! Men pleeeeaaaaseeee... Vær lidt kreative. Jeg er bedre til dybere plots end "Hej, vi er venner"-ting.
|
|
|
Post by Freja Thompson on Jan 24, 2012 20:57:38 GMT 1
Tja, nu er han jo skolepsyk. så han kunne måske bestemme sig for at rette op på og hjælpe elever med problematiske fortider? Sådan lidt storebror-tal-med-mig-agtig ^^ Nu har jeg godt nok ikke en elev med traumatisk fortid, men det er bare et forslag til noget, der måske kunne laves med andre. Der burde også være mulighed for nogle tråde med en vred elev der gerne vil slippe af med ham eller sådan noget xD alt efter hans personlighed of course Ellers har jeg kun Freja på skolen, men jeg tror ikke umiddelbart, hun kan bruges til noget særligt xD I'll get back to you if I get more ideas
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 25, 2012 18:18:40 GMT 1
- Kunne forestille mig at de to har et samarbejde. Som skolens sygeplejerske møder hun nogle elever som nok ikke har det psykisk og som hun enten anbefaler han skal snakke med eller eleverne med ham. Det kan selvfølgelig også være omvendt, at han opdager nogle elever med fysiske skader og sender dem til hende. Hun er rimelig ny i sit job, men de to kunne jo kende hinanden fra før? Der er 3 års forskel imellem dem så de kunne godt have mødt hinanden dengang de begge var elever? Måske kunne de have været ret gode venner? Eller Angela havde haft et crush på ham eller sådan noget?
Du bad om at man var kreativ, håber det var fint nok for min hjerne er for smadret efter 4 timers matematikprøve xD
|
|
|
Post by Scott O'Connor on Jan 25, 2012 20:25:19 GMT 1
Freja: Jamen joooooo.... tak for dit input Frejsen xD Angela: Det lyder som en smart idé. Og ja - de kunne sagtens have gået i skole sammen. Og et daværende crush er fint. Scott er lidt dum hvad sådan noget angår, og har sikkert ikke bemærket det mindste, medmindre hun direkte har sagt det til ham. Så det siger vi bare
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 25, 2012 20:30:01 GMT 1
Hmn, altså... nu har jeg jo den kære Samantha, som du kender en smule til, fordi Sophia var en lidt modificeret version af hende - Samantha har haft ekstreme selvværdsproblemer igennem sit liv, så jeg kunne godt se hende bryde fuldstændig sammen og blive sendt ind til ham her - og eftersom han er en hrottie og hun jævnligt falder for ældre fyre, så kunne hun snildt udvikle et lille crush på ham, fordi han var sød og var der for hende, når hun havde brug for ham... M'yes? <3 No? <3 Maybe? <3
|
|
|
Post by Raphael on Jan 25, 2012 20:32:08 GMT 1
Uh uh jeg har en ide! Raphael er også lærer i psykologi! Du kender Raphael, så kunne være sjovt hvis de to har sådan en lille... you know... "Jeg er bedre til psykologi end du er" og "jeg er bedre lærer end du er" Sådan lidt rivalisering xD
|
|
|
Post by Scott O'Connor on Jan 25, 2012 20:38:03 GMT 1
Raphael: Det kan vi sagtens sige Scott er rimelig stolt af sin position på skolen, så der skal godt nok ikke komme nogen og fortælle ham, at der er nogen der er bedre (; - Desuden smider han nok det faktum at han er skolens psykolog i hovedet på Raphael i håbet om at det gør lidt ondt (; - Men generelt er han ikke en fyr af hårde ord, så han prøver nok at være så overlegen som hans søde væsen nu lader ham (:
|
|
|
Post by Scott O'Connor on Jan 25, 2012 20:41:01 GMT 1
J-love:Hov! Så slet ikke lige at du også havde skrevet Jacquøøøøøh xD Men joooo... Det kan vi godt sige - Hvordan han lige reagerer på det, må vi jo bare lige finde ud af senere så xD
|
|
|
Post by Raphael on Jan 25, 2012 20:45:08 GMT 1
Ja, og Raphael er gammel spion, som er lige så damaged, som en hærget soldat xD Han bruger både store ord, trusler og jeg ved ikke hvad. Skal nok blive sjovt
|
|
|
Post by Scott O'Connor on Jan 25, 2012 21:00:01 GMT 1
Jamen så er det jo en deal
|
|