|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 25, 2012 21:31:44 GMT 1
Hæhæ, I'll take it <3 Whatever reaction skal det nok blive underholdende xD Sammy er bedst til at være ulykkeligt forelsket. Kunne godt se nogle dybt akavede forsøg på at få ham til at se hende som andet end "pigen med dårlig selvtillid, fordi hun har været tyk."
|
|
|
Post by Scott O'Connor on Jan 25, 2012 21:37:54 GMT 1
Awesooooooooooooome! Det siger vi så!
|
|
|
Post by Angela Sandra Hopkins on Jan 26, 2012 9:11:14 GMT 1
Det har hun nok ikke gjort, det ville hun være for genert til xD
|
|
|
Post by Serena Daniels on Mar 5, 2012 23:17:02 GMT 1
Serena til rådighed, og hun ville have twistede følelser. Jeg ved ikke om psykologtimer er påkrævet, men grundet hendes fortid har de nok været. Så kunne forestille mig at han har æren af at få rettet hende op til et nogenlunde almindeligt menneske og han kender jo hele hendes fortid så (han har vel læst filen). Så hun ville afsky ham for fuld smadder, fordi han vidste det, men stadig synes han var super sexet, og det faktisk var rart at få talt om ind i mellem? Altså, alt det der går hende på. Jeg er også frisk på lærer-elev flirt, hvis han kan se hende som andet end: "hende psykopaten, der satte ild til sin egen trailer fordi hun blev voldtaget".
|
|
|
Post by Scott O'Connor on Mar 6, 2012 0:50:13 GMT 1
Serena: En han kunne rette lidt op på ville da være rart (: Og hvad angår det med en flirt, så ville han nok finde det super super super akavet, da hun jo er hans elev og han går højt op i sit arbejde og blander sjældent arbejde og fornøjelser. Desuden kommer han jo ret tæt ind på livet af hende, så det ville blive noget underligt noget med forvirrede moralfølelser osv. Men det kan man vel også altid prøve. Han ville til gengæld aldrig dømme hende som psykopat, det ligger ikke til ham at dømme nogen. Især ikke når han ved hvad hun har været igennem.
Eh, ja... vi kan prøve at tage den lidt hen ad vejen måske? :b
|
|
|
Post by Serena Daniels on Mar 6, 2012 17:59:34 GMT 1
Lad os se hvad der sker. Jeg kan nemlig se det gå to retninger for hende. 1: Hun ender med at synes det er fantastisk at en fyr kender hende så godt, og hun ikke har noget at skjule. Også at hun har stolet nok på ham til at fortælle om det. 2: Han kommer ALT for tæt på og ved ALT for meget om hende, og det kan hun slet ikke tage. Hun kunne nok også få spat af hvis han hele tiden gik og analyserede hende. Også hvis han ligesom beholder hende i offerrollen og aldrig kommer længere end "årh, hvor er det synd for dig, det der skete den gang". Men skal vi ikke bare tage en tråd og se hvad der sker? Hun synes under alle omstændigheder han er lækker
|
|