|
Post by Chazz Simons on Jan 24, 2012 21:25:24 GMT 1
... Når han er ved at score. (medmindre du gerne vil score trunten, og idioten er i vejen.):
- "Lad nu være med at blande flere søde piger ind i de der problemer, Anton. Hvad med hende, der røg i Themsen?"
- "Er du nu sikker på, at hun er over 15 denne gang? ... Er du over femten? (henvendt til pigen)"
- "Hey dude, havde du mere Rohypnol?"
- Samtlige sætninger, der bliver indledt med et navn, der ikke er hans eget - henvendt til ham selvfølgelig.
- "Sååå, den der kønsoperation... skulle jeg stadig med dig til den indledende samtale?"
- "Er du sikker på, at det er en god idé med... du ved... kløen?"
- "Hvor meget medicin var det, du var på?"
- "Er du sikker på, at du kan tilfredsstille pigen? Du ved... Christina var ikke imponeret."
- "Eeeey, hvornår var det damen kom hjem?"
- "(henvendt til pigen) Ah, så du har egen lejlighed? ... Åh... Øhm... (henvendt til din homie) Altså I må gerne låne min sofa, men min mor kommer altså tidligt hjem i morgen tidlig."
- "Din mor spørger, hvor du er... hvad skal jeg svare?"
- "(lad som om du ikke kender ham) Hvorfor ringede du ikke tilbage til mig? (husk følsomt, såret ansigtsudtryk)"
Tag venligst jeres forholdsregler, såfremt I bruger disse kommentarer til cockblocking. Er jeres homie stærkere end jer, så lad være. Alt skal leveres overbevisende.
iSpy with my little eye something that'll result in... cockblocking.
|
|