|
Post by Jacque The Almighty Indian on Feb 6, 2012 16:22:00 GMT 1
Hey dudes and dudettes! Så søger vi satme en ny admin Vi har en strøm af folk, der har sagt, at de gerne vil joine siden indenfor det næste stykke tid, men som I nok har bemærket, så har M og jeg ekstremt meget at klare lige for tiden med nye jobs osv. osv. - det betyder altså, at vi har besluttet at søge endnu en admin, så alle de nye medlemmer kan få deres brugere godkendt lynhurtigt
Den admin, som vi søger vil selvfølgelig deltage på adminteamet på lige fod med os andre. Der er ingen prøveperiode, men vi håber selvfølgelig, at den person vi vælger vil bestræbe sig på, at vi alle tre kommer til at fungere sammen, ligesom vi selvfølgelig vil. Hovedområdet for den nye admin vil være godkendelse og reklamering - men selvfølgelig vil beslutningstagen fra nu af foregå på vores AdminSneak board, så den tredje admin kommer til at følge lige så meget med, som M og jeg gør
For at ansøge skal I udfylde følgende:
Cboxnavn: Her skriver I det navn I er kendt under i cboxen. Alder: Min. 16 år - såfremt I IKKE er 16, men stadig føler, at I kan magte opgaven, så giver I en god grund til dette - har du haft arbejde e.l., der har resulteret i særlig modenhed? Specificér en særlig grund til, at vi skal vælge netop dig. RPG-erfaring: Hvor mange år har du spillet RPG? Admin-erfaring: Har du tidligere erfaring med at være admin? Hvilke sider og ca. hvor længe? Lidt om dig selv: Hvad laver du til hverdag? Arbejder du? Studerer du? Hvorfor skal vi vælge netop dig?: Fortæl hvorfor du gerne vil være admin.
Det er slet ikke så formelt, som det lige ser ud, det er bare fordi vi gerne vil have lidt at vurdere jer på
Når I ansøger smider I simpelthen bare lige en PM til denne bruger, Almighty Malene eller Adminstrator brugeren
LoveLove og møsser. - Jeres yndlings LSA-admins.
|
|