|
Post by Addison Grey on Feb 10, 2012 10:21:22 GMT 1
Åben tråd.
Addison Grey havde for første gang i skoleåret en weekend fri, så hun var taget ud til Windsor Castle for at få lidt ro. Hun var fra en lille søving forstand så hun var ikke vant til de mange biler og lysene i London, selvom Lionhart Akademiet lå afsiddes var der også næsten 700 elever på skolen, så det var næsten lige så slemt trafikkeret som Londons gader. Der var næsten ingen turister på Windsor Castle på denne tid af året, det var stadig koldt og blæsende selvom foråret virkede til at ligge lige om hjørnet. Addison skuttede sig i kulden og tog hendes halstørklæde af for at ligge det bedre om halsen igen, da en pludselig kastevind tog fast i stoffet og rev det ud af hendes hånd. "Hey!" Den blonde pige hastede efter det flygtige halstørklæde som vinden nu legede med.
|
|
|
Post by Kain on Feb 17, 2012 14:31:59 GMT 1
En hånd skød hurtigt ud, og fik fat på det løbske tørklæde. Han havde set vinden stjæle det fine tørklæde, og havde været så heldig, at det var svunget direkte imod ham, så han kunne få fat på det. Kain Rosendal havde været ude for at købe nye varer, da han havde brudt det sidste dagen forinden. At gå forbi Windsor Castle var lidt af en tradition for ham. De mørkeblå øjne gled op, og studerede den unge pige, inden at han igen så ned på tørklædet. Han ville kunne sælge det... men... "Jeg fik fat på dit tørklæde," sagde han, og rakte hende det "Du burde passe bedre på det, så andre, måske mere humane tyve, ikke stjæler det."
|
|
|
Post by Addison Grey on Feb 26, 2012 21:26:10 GMT 1
"Og du burde passe dig selv. Det er bare et ganske almindeligt tørklæde, jeg tror ikke man kunne få meget for det," svarede Addison uden at trække en mine, hun var en anelse rød i kinderne efter den korte løbetur. "Jeg ville godt have kunnet fange det selv." hun viklede tørklædet om hendes hals igen og bandt den her gang en primitiv knude så det vilde tørklæde ikke tog flugten igen. Hun kunne godt genkende den unge mand der havde fanget hendes tørklæde, han gik på hendes årgang. Og så havde han været sammen med halvdelen af pigerne på skolen, bare fordi han kunne. Addison rynkede på næsen ved tanken, han havde sikkert gud ved hvor mange sygdomme. ((OOG: jeg håber det er okay skrveet, det var det indtryk jeg fik af ham ))
|
|
|
Post by Kain on Feb 27, 2012 9:42:16 GMT 1
Overrasket hævede Kain et øjenbryn af pigens fjendtlighed. Han kunne genkende hende fra skolen, men kunne ikke huske, om han skulle have gjort hende noget. Måske en af hendes veninder? Han kunne virkelig ikke komme i tanke om det. Med et skævt smil, stak han hænderne ned i sine lommer. "Selvfølgelig kunne du fange det selv," sagde han roligt, uden at lade sig tirre af hende. "Jeg ville blot, gøre det let for dig, og være en gentleman." Igen lod han et blik glide op af hende, og måtte indrømme, hun var en ganske pæn pige, at se på. Det ville faktisk undre ham, hvis han havde været sammen med en af hendes veninder, og ikke hende. Måske havde han været påvirket. "Nå, det var hyggeligt, at snakke med dig. Vi kan jo sludre videre på skolen... hvis du er interesseret," forslog han med et drillende glimt øjet. Vinden fik ham til at skutte sig, og den navygrønne jakke, blafrede omkring ham. Frisuren var ødelagt, og kulden havde sikkert bidt hans kinder røde. Alligevel, for en gangs skyld, følte han sig levende, og da han gik forbi pigen, gav han hendes arm et lille klem, inden at han igen stak den i lommen, og forsatte forbi hende. Der var et stykke gåtur til byen, og vinden var allerede ved at tage til. Med lidt held ville det blive regnvejr.
|
|