|
Post by Aleksander Järvinen on Apr 9, 2012 11:09:38 GMT 1
Yo! Nu blev jeg ramt af et øjebliks narcisisme og vil derfor skrive lidt om mig selv her, for at I kan få et indblik i hvem jeg er! Mit navn er Elinor og jeg er 17 år gammel. I min fritid spiller jeg (sopran/alt)saxofon og leger politiker... Og med at lege politiker mener jeg sådan set bare at jeg går meget op i politik og med glæde tager politiske diskussioner med alt der bevæger sig. Politik fylder i det hele taget ret meget i mit liv, selvom jeg som sådan ikke er politisk aktiv - i hvertfald ikke inden for et parti, da der ikke rigtigt er nogle danske partier, der falder i min smag, men nok om det. Jeg har ikke RPG'et særlig længe og det her er faktisk det første board jeg er medlem på. Indtil nu har jeg været på et par chatsider, som jeg stadig er aktiv på. Synes det er mere spændende at skrive på board, da man kan udvikle sine karakterer og sine plots mere på den måde. Derhjemme har jeg 3 hunde, eller mig og min far har, men det er mig der passer dem. Det er 2 Siberian huskies og en Schweizisk hyrdehund, der lystre navnene Qato(han), Kaez("Kæsh" - han) og Hairon(tæve). Hmm... Er der mere I vil vide må I spørge, jeg skal nok svare på det meste
|
|