|
Post by Jacque The Almighty Indian on Dec 22, 2011 1:49:55 GMT 1
Pænt goddag! Først vil jeg gerne byde jer hjerteligt velkommen til LSA!
LSA er en idé, som Malene og jeg har summet over i utrolig lang tid. Den blev afbrudt af mange ting. Travlhed, så eksamensperioder og studentertid for os begge, og så tog jeg tre måneder i Kina. Men hey, nu er vi begge hjemme og har begge overskuddet, så det er jo med at få skuden søsat!
Min hovedmotivation bag denne her side var… tjah, at skabe et sted, hvor alle kunne være og få lov til at udleve deres ideer i stedet for at en admin sad på sin høje piedestal med sin løftede pegefinger og sagde, at det ikke var i orden. Malene og jeg drømte om et sted, hvor alle blev behandlet ens, om de kendte admins eller ej, hvor kreativitet og godt spil var vejen frem, og ikke hvem man kendte. Jeg håber på at LSA bliver stedet, og jeg vil personligt bestræbe mig på, at siden her bliver så rar og fed som overhovedet muligt at være for alle brugere herinde.
Det er også grunden til, at jeg som hovedområde får brugerhåndteringen. Dette skal ikke forstås sådan, at jeg laver eartags til jer alle sammen og kigger i alle jeres tråde for at finde noget, at finde fejl i. For det gider jeg ikke. Jeg læser sjældent andre tråde end mine egne, så der skal I ikke have nogen bekymringer. Jeg er ganske simpelt for doven. Det medfører ganske simpelt, at hvis to brugere er kommet i en konflikt over noget, og I ikke mener, at det er noget, I selv kan/vil klare, så er det mig, I skal komme til (medmindre jeg ikke er online, så står Malene selvfølgelig til rådighed.). Ligeledes er det oftest mig, I skal skrive til, hvis I har et problem med måden siden fungerer på/for hjælp osv. Selvfølgelig vil hele adminteamet (såfremt vi udvider - ellers er det jo vores kære Malene) altid stå til rådighed der også, men hvis jeg er online, så er det mig, I skal komme til. Jeg vil oftest være klar med et svar og hjælp lige på en studs :)
Udover det, så er jeg af adminteamet også den, der tager imod kritik. Ikke forstået sådan, at I ikke må ytre jeres kritik til Malene, i Ris og Ros e.l., men hvis I har kritik i forhold til måden vi som adminteam gør tingene på, eller føler at en af os har behandlet jer uretfærdigt, så er det mig, I skal komme til (selvfølgelig ikke hvis jeg, gud forbyde det, skulle være problemet, så går I til Malene, men det kan I læse mere om under den generelle velkomst, hvis I ikke allerede har været der.)
Det var egentlig det, jeg gerne ville have frem, så resten kommer i hurtige facts:
Navn: Jacqueline. Fødselsdato: 07/02 – 1991, så kan I selv regne jer frem til alder, og jeg behøver ikke opdatere denne tråd, når jeg om få måneder rammer det store 2-1. År jeg har spillet RPG: 8 år, startende på PS, derefter Logen, og derfra… tjah, så eskalerede det. Jeg kan ikke huske alle de sider jeg har været på mere.
I guess that’s pretty much what you need to know for now. Som det sidste: Hav det sjovt, gå ud og gør London usikker! Admin J over and out!
|
|