|
Post by Charlotte Summers on Jan 7, 2012 22:59:48 GMT 1
Charlie var ret sikker på, at det aldrig havde været tilladt at drikke når man gik på en skole som Lionhart. Alligevel mødte hun adskillige elever i byen i weekenderne alligevel. Hvad rektor ikke vidste af, havde han vel heller ikke ondt af. Charlie tvivlede dog på at nogen kunne være så dum og tro, at de unge alligevel ikke sneg sig ud og drak sig en pind i øret af og til. Charlie drak sig sjældent meget fuld, da hun følte at det gik ud over hendes træning, hvilket hun altid havde gået meget op i. Men for en gangs skyld, havde et par overfladiske venner overtalt hende til at tage med. Bare til en enkel øl. Som blev til to, så tre, og så ved vi alle hvor den endte. Til sidst var hende og hendes venner endt på en club, hun egentlig aldrig havde været på. Hun havde sine stambarer, men var aldrig rigtig gået på club før. Det havde aldrig interesseret hende. Men der var hun. Lettere beruset, i al sin overlegenhed, som stort set ikke var mulig for hende at være uden, mens hun med en drink i hånden, gik rundt mellem alle menneskerne, puffet frem og tilbage i myldret. Hun snerrede ad dem hver gang, men vidste udmærket at de alligevel ikke lagde mærke til det.
|
|
|
Post by Alex Mackenzie on Jan 8, 2012 12:05:01 GMT 1
Alex var på den sædvanlige club han var på når han ville samle damer op, det var ved at være længe siden han havde haft nogen andre end sig selv i hans seng og han kunne godt lide at samle piger op i bare, specielt dem der spillede kostbare - hans buddies plejede at kalde ham sindsyg, "Alex, der meget nemmere at samle de nemme damer op i bare!" Duh. Selvfølgelig var det nemmere, det var bare ikke nær så sjovt. Der var kun en stor bagside ved at samle dens slags piger op. Nogengange råbte de af en og smed en drink i hovedet på en, sådan som hans sidste forsøg havde gjort - han havde ikke set den ring på hendes finger og hun havde virket frisk den sidste halve time! "Bitch" mumlede han under sit åndedræt, han var på vej op til baren for at få et håndklæde og en ny drink da han stødte hårdt sammen med en lille, sort håret pige, som også havde en drink i hånden der nu sloshede halvdelen af dens indhold over hans trøje også. "Tak! Det var lige det jeg havde brug for - mere væske, se dig for!" råbte han over musikken.
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 8, 2012 12:23:30 GMT 1
Charlotte havde netop fået øje på nogen hun kunne genkende. Hun prøvede at mase sig igennem menneskemængden, og med bandeord og eder blev hun skubbet fra side til side, af dansende mennesker. Hvor hun hadede det. Fremover blev hun hjemme. Hun brød sig ikke om følelsen af at være fuld, det havde hun aldrig gjort. Følelsen af ikke at have kontrol over sin krop eller sine ord, huede hende ikke ligefrem. Men det var svært at lade være, når alle man kendte gjorde det. Og det smagte jo godt. Så meget ville hun indrømme. Hun skulle lige til at vinke til de bekendte, da en klam fornemmelse af noget vådt, løb ned ad siden på hende. Hun udstødte et kort gisp og så ned ad sig selv. Den dyre kjole klistrede allerede til hendes hofte, og blodet strømmede langsomt til hendes kinder. Den kjole var helt ny! Og nu stod fyren sgu og bebrejdede hende. Hun sendte ham et skarpt blik, idet hun pegede anklagende på ham. "For slap også billigt, eller hva? Er du klar over hvor dyr denne kjole er!?" snerrede hun arrigt af ham. Hvor vovede han? Det var da ham der ikke kunne styre hans drink, ikke hende? "Det er sgu dig der skal lære at se dig for!" fortsatte hun i en bitter tone, idet hun lod hånden glide ned over hoften i en ærgelig grimasse. Hendes kjole var klistret og fedtet. Sådan en nar!
|
|
|
Post by Alex Mackenzie on Jan 8, 2012 16:05:44 GMT 1
Alex løftede begge øjenbryn, han havde ikke engang en drink lige nu! Han havde været på vej op til baren for at få en, clubben var tæt pakket med mennesker og det måtte være en af de folk omkring dem der også var blevet forstyrret af sammenstødet der havde spildt på hende. Alt Alex vidste var at han var mere våd nu end han var for et øjeblik siden. "Få farmand til at købe dig en ny kjole, princesse!" råbte han tilbage over musikken og rullede med øjnene, måske skulle han gå tilbage til bare istedet for klubber, så slap man for de små preppy Eton college studenter der kun bekymrede sig for prisen på deres tøj og farven på deres bil frem for mærket. Uden videre hæv Alex hans t-shirt over hovedet til diverse cat-calls og stoppede den ned i baglommen, problem løst, nu skulle han bare væk fra den irriterende pige.
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 8, 2012 16:30:53 GMT 1
Charlotte, der havde en tålmodighed på størrelse med en ært, stirrede hidsigt på fyren. Han var sgu da en nar, og i et øjeblik, overvejede hun stærkt at kaste det resterende af hendes drink ud over ham. Hendes kæbelinje blev ekstra markeret ved hans kommentar. Et træk der altid viste, hvornår hun var ved at koge over. "Sure! Og vi kan sikkert finde en retningssans til dig også, nu vi er i gang!" snerrede hun irriteret og holdt faretruende drinken mod sit bryst. Hvor ville det tilfredsstille hende bare at kaste den i hovedet på ham. Så havde han i det mindste en grund til at blive sur. "Jackass" brummede hun, dog ikke så højt, så hun var ikke sikker på, at det overhovedet var til at høre. Hun hævede langsomt det ene øjenbryn, da han hev hans t-shirt over hovedet. Hun rullede med øjnene og udstødte et fnys. Så lækker var han heller ikke, at han bare kunne tage t-shirten af. Det prøvede hun i hvert fald at overbevise sig selv om. "Havde du ikke et eller andet sted du skulle være, Sugar? Eller har du tænkt dig at stå der hele dagen og beundre dig selv?" bed hun ham af, før hun med et knejs med nakken, møvrede sig forbi ham.
|
|
|
Post by Raphael on Jan 8, 2012 20:17:56 GMT 1
Raphael stod klar, lige foran pigen, som han genkendte som en af sine elever, Charlotte Summers. Han genkendte flere af sine elever rundt om i lokalet, og trist for dem, havde de ikke nået at se ham. Hans stærke, stabile krop tårnede sig op foran Summers. Et ondskabsfuld smil, der kun kunne betyde en ting, flækkede hans ansigt i to. Armene lagde sig langsomt over kors. Det kølige blik gled over til en anden af hans elever, som stod i bar overkrop. Han hævede øjenbrynene. "Jamen dog, jamen dog. Der er nok nogle, som hygger sig, huh?" sagde han med en rolig stemme, der engang fik en elev til at besvime, da han ikke havde lavet lektier. "Miss Summer og Mr. Mackenzie, jeg håber I begge, kan overbeviser mig om en god grund til at I er her."
|
|
|
Post by Alex Mackenzie on Jan 8, 2012 22:01:33 GMT 1
"Hvis jeg har lyst," svarede Alex og strøg en hånd ud over hans ene arm, mens han gav sig til at falsk-beundre sig selv. "Jeg har ret, jeg er ret lækker." kommenterede han falsk-objektivt, inden han rullede med øjnene af hende - og så stod Raphael Rosenberg der pludselig, hvilket som altid fik Alex til at rette sig op i militær-stance. Der var noget ved den mand der gav en lyst til at give honnør og råbe 'Sir, yes sir!'. "Mister Rosenberg, jeg er 21 år gammel, 5 års elev og tilladt udgang i weekenderne - jeg var igang med at give denne fjerde års elev besked på at tage hjem til skolen og sove den af." Elever fra 5 årgang og opefter måtte gerne tage ud og drikke på weekenderne, hvis de havde en udgangs tilladelse, men det var tilladt lærere der fandt dem i byen at sende dem hjem hvis de fandt dem for fulde eller ude af stand til at tage på mission hvis det skulle være nødvendigt. Men Alex havde ikke noget pressende liggende. Alligevel prøvede han at se så præsentabel så muligt ud for hans situation, halv fuld og uden trøje.
|
|
|
Post by Charlotte Summers on Jan 8, 2012 22:28:53 GMT 1
Charlotte havde allermest lyst til at krybe ned i et trangt hul, da hendes lærer pludseligt tårnede sig op overfor hende. Hun sank en enkel gang og det ondskabsfulde smil, der lå så naturligt ved hans læber, gav hende en ubehagelig rislen ned langs ryggen. Hun stod kort og prøvede at komme på en undskyldning. Hvad som helst, men for en gangs skyld, var hun ude af stand til at komme med ideer eller rapkæftede kommentarer. "Sir... Jeg...", det var alt hun kunne få frem over læberne, før hendes blik hurtigt gled ned mod hans sko i en ydmyg mine. Hun var dog ikke paralyseret nok til ikke at sende fyren, der åbenbart hed Alex, et arrigt blik ud af øjenkrogen, før hun hurtigt vendte blikket mod Raphaels sko igen.
|
|
|
Post by Raphael on Jan 9, 2012 18:27:27 GMT 1
"Udmærket mr. Mackenzie. Som altid klar til at tvære skylden af i en andens trøje... meget passende, nu hvor jeg kan se du har smidt din egen væk," sagde Raphael, inden han vendte blikket mod Summers. "Og hvad angår Dem, Summers. Jeg forventede en bedre tale, men du skuffede mig dybt. Køb en flaske whiskey til mig, og jeg lader det her passere. Mackenzie!"Raphael rettede en pegefinger direkte mod hans ansigt, så den næste rørte ved næsen. "Du har ansvaret for hende! Og få så forhelvede en trøje på, inden nogen kommer og stikker dig ned!! Altid agtpågivenhed, din dumme unge! Summers! Husk whiskeyen på min kontor i morgen, og rektor nåde at trøste dig hvis du har tømmermænd!" Ved disse ord ruskede Raphael op i Mackenzies hår, klappede Summers på skulderen, inden at han myrede sig forbi. Han skulle så aller fandens meget på toilet! //out
|
|
|
Post by Alex Mackenzie on Jan 9, 2012 23:47:04 GMT 1
Alex havde igen lyst til at reagere som i militæret men holdt sig fra det og nikkede bare indtil Raphael var forsvundet, så faldt hans stive positur lidt sammen og han trak et dybt åndedræt. "Hvordan kan en lærer i psykologi være så... sær." Han gled en hånd gennem håret og rakte ned i hans baglomme, tog den ødelagte t-shirt ud og trak den på igen, selvom den var fugtig, behagelig og lugtede af frugt-drinks var det bedre end at blive hængt op i tæerne i Raphaels hemmelige kælder. "Stop den skulen, Summers, bare fordi du går ned behøver du ikke trække mig med dig - jeg må faktisk være her." Den her pige var frusterende nok til at give ham lyst til at række tunge. Eller hive hende i håret. Han følte sig barnlig og sur, og han måtte nok hellere gå før han begyndte at planlægge at snige sig ind på hendes værelse for at putte hendes hånd i varmt vand mens hun sov.
|
|