|
Post by Matthew Jonas on Jan 16, 2012 21:45:55 GMT 1
Matthew JonasLeader | 22 years | Single about him:
Læs om ham her
positive relations:
Bedsteven/veninde, venner, bekendte, familie… etc…
romantic relations:
flirt, eks, førstekys, forhold… etc
negative relations:
jalouxi, had, provokation, etc
template by kateybear ! of caution 2.0. this credit needs to stay hurr or she'll eat your face off.
|
|
|
Post by Mimi van Dall on Jan 16, 2012 22:07:26 GMT 1
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 16, 2012 22:19:44 GMT 1
Mimi der skal helt klart laves plots xD ikke kun fordi jeg ved hvor dejlig du er men fordi jeg elsker dine piger
Mimi og Matty: Synes de minder om hinanden på visse punkter, Matthew er også ret venlig, åben og generelt hyggelig at være i nærheden af til dagligt, under missioner er han dog anderledes.. han tager det meget seriøst og er ret alvorlig. De kunne derfor være venner, der er dog en lille aldersforksel. Emma og Matty: Matty vil helt klart synes om hende, han elsker selv kampsport og træner ret meget, desuden vil det nok være en forveksling med drengede piger i hans omgangskreds så klart noget venskab der! Ashley & Matty: Den er tilgengæld lidt svær, aldersmæssigt passer det jo godt xD men de kunne jo have mødtes i den bar hun arbejder, andet kan jeg ikke komme på ^^”
|
|
|
Post by Mimi van Dall on Jan 16, 2012 22:31:03 GMT 1
Yeah og kan virkelig ikke sige andet end ditto med dine ^^
Matty & Mimi Det gør de nemlig ^^ Angående den lille aldres forskel der mellem dem er ikke lige frem noget, som Mimi går op i Men jeg er helt frisk på et venskab mellem de to og så må Matty bare kunne holde Mimi ud når hun har en af hendes "mærkelige turer" hvor intet er sikker xD
Matty & Emma Ku ikke havde sagt det bedre selv xD
Matty & Ashley Nej, det er ikke en af de nemme når Ashley intet kendskab har til skole ovs... Men vi skulle næste bare smide dem ind i en tråd sammen og se hvordan tingene udvikler sig ^^ Da de nemt har haft kunne små snakkede sammen mens hun har været på vagt i club 49 ^^
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 17, 2012 1:28:08 GMT 1
Hvis du kan bruge mig til noget så er jeg altid klar (både med Eyota/den her og Alex Corsiva)
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 10:00:03 GMT 1
Mimi & Matty Hvis alderen ikke er et problem så synes jeg de to skulle mødes!
Emma & Matty Godt!
Ashley & Matty God ide XD så gør vi det
Eyota & Matty De to er jo begge leaders, og med kun et års forskel i alder, desuden har de en del tilfælles hvad personlighedstræk angår så der skal helt klart noget der… hvad ved jeg ikke, men hvis du selv har en ide så sig endelig frem!
Alex & Matty Han er jo også leader, to års forskel og også nogle fællestræk i personlighed men… de kunne jo være venner? Eller rivaler?
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 17, 2012 16:52:18 GMT 1
Eyota & Matty hmm så skal jeg jo tænke XD hmm Matty er klart en hun kunne falde for (om hun ville stå ved det eller ej er så noget helt andet) men det kommer an på hvad du syntes (?) Alex & Matty ja begge ting kunne jo passe godt så jeg vil lade det være op til dig (hvad du er mest i humør til) dog tror jeg godt at Alex kunne bruge en ven XD
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 17:00:48 GMT 1
Eyota & Matthew
Hun kan sagtens falde for ham, det er jo i princippet noget hun kan gøre uden tilladelse man bestemmer jo ikke selv hvem der falder for en og omvendt Men jeg lover ikke at han vil gengælde hendes følelser, aftalt spil omkring den slags er ikke altid noget jeg foretrækker nemlig.
Matt & Matthew
Jamen Matthew har en masse venner så det er klart godt hvis vi får nogen af dem på bane, og hvis Matt er en af det er det jo bare fedt.
|
|
|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 17, 2012 17:22:21 GMT 1
Eyota & Matthew Hihi ja sandt nok Forstår dig skam godt på det punkt (det kan være en kæmpe krea dræber) tænkte på hvor meget de kender til hinanden ? kunne jo sagtens være de aldrig sådan rigtigt har talt sammen (?) BTW hvis du er med på den laver jeg gerne en tråd hvis bare du siger hvor henne (?) Alex & Matthew Super så siger vi bare det
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 17:33:04 GMT 1
Eyota & Matthew
Siden de begge er 6 årgang, og leader ville de nok have mødt hinanden tror du ikke? men vi kan sige at de kun kender hinanden ved navn og få overfladiske samtaler og hilsner?
Du må meget gerne lave! ehmm... du bestemmer hvor, jeg har endnu ikke tjekkede alle stederne på bordet ud nemlig
|
|