|
Post by Eyota Imala Ituha on Jan 17, 2012 18:28:05 GMT 1
helt i orden hihi har jeg heller ikke men sender dig en PM med linket når den er lavet
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 18:29:13 GMT 1
Vidunderligt! i will wait for it
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 18, 2012 17:52:41 GMT 1
Jeg har lige haft min hjerne til at rotere lidt. Der er 4 år mellem Gabrielle og Matthew, men deres personligheder minder lidt om hinanden på nogle punkter og jeg tænker, at der helt sikkert godt kan blive en eller anden relation. Jeg kan se her ovenover, at Matthew kender Willa. Gabrielle og Willa er ret gode venner og derfor kunne det sagtens ske, at har mødt hinanden overfladisk. Desuden tager Gabrielle også sin træning meget seriøs og kunne måske derfor godt tænke sig en slags tutor. Altså en ældre elev, der træner mere med hende udenfor skoletiden. Hvad synes du?
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 18, 2012 19:59:26 GMT 1
Gabrielle & Matty
Jamen det kan jo sagtens være at de har mødt hinanden overfladisk gennem Willa, have set hinanden der og hilst på hinanden. Men Matthew kunne helt klart også have hjulpet hende med træning, råd og den slags. Så jo, han kunne klart have været hendes tutor
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 18, 2012 20:03:07 GMT 1
Fantastisk! Er det så noget med, vi snupper en tråd med det samme?
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 18, 2012 20:06:23 GMT 1
Gabrielle & Matty
Det kan vi da godt! laver du?
|
|
|
Post by Gabrielle Parker Hall on Jan 18, 2012 20:08:36 GMT 1
Det kan jeg godt
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 18, 2012 20:14:38 GMT 1
Ja uden nogen videre relationer så kan jeg foreslå et overfladisk venskab med Warren (bartender i Ball and Chain) hvis Matt altså kommer sådan nogen steder.. o.o Ellers har jeg kun Asmara at tilbyde som eleven der har det med at stirre lettere studerne på ham når hun ser ham og hun sidder og tegner ham.. sådan lidt creepy ting o.O
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 18, 2012 20:17:46 GMT 1
Asmara/Warren & Matty
Warren - de kan sagtens have snakkede sammen, Matthew er ikke typen der tit tager i byen, og når han gøre drikker han sig ikke fuld xD men derfor kunne de da godt have mødtes, eller snakkede sammen.
Asmara - Det lyder sgu interessant hvorfor vil hun så tegne ham? XD
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 18, 2012 20:22:04 GMT 1
Matty & Warren/Asmara Warren og Matty - kan de jo sagtens for Warren snakker gerne med folk der ikke er for fulde udover hvis det er kvinder xD Asmara og Matty - fordi hun har det med at tegne folk med interessant ansigt en særhed der er lidt sjov men til tider creepy fordi hun ikke snakker til folk medmindre de snakker først eller hun ryger ind i dem ved en klodset ulykke.. xD Så en lidt sær pige der bare stirre og tegner
|
|