|
Post by Matthew Jonas on Jan 18, 2012 20:37:15 GMT 1
Warren/Asmara & Matty
Warren - Godt! XD
Asmara - Ja det er virkelig en underlig ting xD men ikke desto mindre interessant
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 18, 2012 20:47:51 GMT 1
Matty og Asmara Ja det kan vel være lidt irriterne at blive stirret på ville da give ham grund til at ville skælde hende ud
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 18, 2012 20:51:44 GMT 1
Asmara & Matty
Matthew skælder aldrig ud på folk
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 18, 2012 21:12:58 GMT 1
Irriteret må han da blive og tænkte creepy girl
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 19, 2012 9:14:14 GMT 1
Asmara & Matty
Hvis hun gøre det over flere gange ville han nok undre sig... og hvis hun pludselig fik lavet flere billeder af ham ville han nok synes det er creepy, men hvis det bare er en gang ville han nok komme med en munter kommentar og så var det det xD
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 20, 2012 12:04:37 GMT 1
Altså nu kan jeg ikke lige læse mig til i profilen, hvordan han ligger sådan rent moralsk, men jeg har i hvert fald følgende ideer (prepare for en kilometerlang liste <3)
Adrion && Matt: De kunne godt være bros. Adrion er et år yngre end Matt, men de er begge to buff, så de har sikkert set hinanden i træningscenteret tusinde gange xD De kunne eventuelt være træningsmakkere og ligesom udfordre hinanden og være sparringspartnere ved diverse kampsporter, som de begge dyrker?
Ashton && Matt: De er samme alder, men umiddelbart har jeg ikke nogle ideer. Jeg kan ikke rigtig læse mig til på hans profil, om familien er særligt velhavende - Ashs familie har jo hovedsageligt kontakt til velhavende mennesker og forretningsfolk ^^'
Casper && Matt: Well, Matt virker som kampsportstypen, Casper er lærer i Kickboksning og generelt kendt som en af de "cool" lærere på skolen. Nogle gange bliver han lige liiidt for gode venner med sine elever, hvor han måske synes lidt bedre om dem, end en lærer burde, så der kunne også være sådan lidt spirende venskab der.
Cayne && Matt: Cayne og Matt virker ikke umiddelbart som typerne, der ville komme godt ud af det med hinanden, da Matt virker ret sympatisk, og Cayne er... ja, en douchebag xD
Chazz && Matt: To muligheder her: Enten ser Chazz mega meget op til Matt og skriver positive artikler om ham, fordi han synes, at han er fucking BAMF, eller også har Matt på en eller anden måde trådt ham over tæerne ved at være sammen med en pige Chazz havde et crush på, være genstand for en piges crushing, som Chazz har været lun på/whatever han kunne finde på at blive pigesur over. HVIS Chazz har set sig ond på Matt får han nogle meget negative artikler i iSpy, og Chazz er komplet ligeglad med, om han sårer nogens følelser. ... Ja, han er lidt sær, men jeg elsker ham <3
Chelsea && Matt: Du skriver, at han er skarpskytte - så har han jo klart haft et nært samarbejde med Chelsea, som er lærer i skarpskydning. Såfremt, at han kan følge de regler og forventninger Chelsea har, så skal det nok være gået glimrende - kan han ikke, så hader hun ham nok ^^"
Chloe && Matt: Såfremt de kender hinanden har hun nok haft et eller andet syret puppycrush på ham på et tidspunkt xD Han er ældre og han er flot = Chloe er solgt.
Collin && Matt: Jeg er blank. Han er hans rektor... that's all I have xD
Dana && Matt: Han er ældre, han er flot, han er Lead - Dana har uden tvivl enten forsøgt eller vil forsøge at score ham. Hun elsker fyre, der kan booste hendes status, og hun falder for dem uden egentlig at være klar over, at det er det, der tænder hende ved dem. Hun er journalist på iSpy... og... meget insisterende xD Forestil dig en mands hjerne i en kvindes krop, kombineret med en kvindes list og skarpe tunge. Så har du Dana. Hun udsletter sine konkurrenter uden at den stakkels fyr nogensinde opdager, at hun har været der xD
Edward && Matt: ... Blondie-bulky team? I dunno xD Måske noget venskab. Jeg ved det ikke.
Jake && Matt: Igen er der to muligheder: Normalt griner Jake lidt af Matts type fyr. Sådan... lidt for flot, lidt for perfekt. Han vil normalt prøve at tage pis på fyren og pranke og provokere. Til gengæld, hvis Matt har gjort sig gode venner med ham, så har han en loyal ven i Jake, som man kan få en helvedes masse sjov ud af. Jake er klart en partyfyr - han elsker damer og druk, og han hader at tage ansvar :b
Jonathan && Matt: Hvis min fornemmelse omkring Matts stille og rolige personlighed er korrekt, så ville disse to gå genialt i spænd. Jonathan er en meget rolig fyr, han er ansvarlig og seriøs, og han er LEAD ligesom Matt
Leah && Matt: ... Ingen anelse. Jeg får sådan en underlig fornemmelse af, at han måske ikke heeeelt er Leahs type, selvom hun da klart ville synes, at han var en flot fyr. Leah er sådan lidt en school queen agtig type. Hun er meget vellidt, fordi hun aldrig træder (synligt) på nogen og bare behandler alle pænt og smiler sødt til alle hun møder. Som minimum er de nok neutrale i forhold til hinanden, eftersom hun aldrig er efter nogen. Det er de færreste, der har noget imod Leah.
Luke && Matt: Ingen anelse. Altså seriøst, jeg er blank.
Nala && Matt: Se, nu bliver det interessant. Nala er uddannet agent og en af de dygtigste, der er gradueret, hvilket også er grunden til, at hun har formået at undgå loven så længe, som hun har. Hun er eftersøgt i fem lande fordelt på tre kontinenter, hun snakker utrolig mange sprog flydende, og så har hun en forkærlighed for at kidnappe flotte fyre. Hun er absolut skingrende vanvittig, så her er der igen vidunderlige muligheder, som alle kunne være fricken' hilarious: 1: Hun er heldig og kidnapper Matt ved at banke ham ned bagfra (... he's a big dude, hvis det kom til en egentlig slåskamp ville det kun være hendes kampsportsevner, der ville redde hende. Jeg vil byde på at hans muskelmasse er 2-2,5 gange større end hendes.) 2: Han tager ud på egen hånd og forsøger at indfange hende... og så finder vi på noget sjaweri. 3: Såfremt han dater Dana er der ca. 96 % chance for at Nala forsøger at kidnappe ham. Hun hader sin søster og prøver altid at gøre livet surt for hende. Dana vil blive rasende og forsøge at redde ham uden hjælp... og så kan vi tage den derfra xD 4: ... De har sex, Nala beslutter sig for, at hun kan lide ham --> Kidnapningsforsøg til følge.
Oliver && Matt: ... Det kunne være hysterisk morsomt, hvis Matt besluttede sig for, at han ville lære Oliver at være en mand xD jeg ved ikke, om han nogensinde kunne finde på det, men det ville gøre Oliver SÅ utryg. Han ville være så forvirret <3
Shamira && Matt: ... keine Ahnung. Det Shamira har at gøre med akademiet er egentlig bare, at hun er protegé. Hun tager nogle gange elever under sine vinger og giver dem nogle tips osv. osv., men hun underviser ikke. Hun er en dedikeret kone og mor, så der er ingen mulighed for cougarstuff heller xD Pis.
Timothy && Matt: To muligheder: Hvis Matt nogensinde kunne finde på at mobbe folk, så er Timothy et ret nemt offer - han har ADHD og ADD og kan lokkes til stort set ALT. Anden mulighed: Timothy beundrer ham hovedkuls. Matt er alt hvad Timothy føler, at han aldrig kan blive. Han er ikke selv klar over, at han har det sådan, men beundringen ville klart være der.
Og nu er vi så ude i det der, hvor jeg lige skal vide lidt om hans moral, før jeg ved noget. Både Samantha og Sophia er nemlig typerne, der kunne falde hovedkuls for en person som Matt. De er begge to seksuelt uerfarne. Sophia er blevet såret før, Samantha er ikke, men har haft seriøse selvværdsproblemer og har det stadig. Så... hvis du har nogle forslag til dem, så kom endelig med dem xD Jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal smide ind her.
PICK AND CHOSE! Vi behøver ikke have relationer mellem alle mine karakterer xD Det bliver lige voldsomt nok. Med hensyn til din pigekarakter, så mangler jeg ikke umiddelbart familie til nogle af mine, men når du har lavet hende er jeg selvfølgelig meget interesseret i lige at se, om min hjerne kan vride noget interessant ud x]
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 20, 2012 13:16:44 GMT 1
Adrion && Matt: Synes det lyder godt med træningsmarkkere! Og at de har udfordrede hinanden eller kæmpet mod hinanden er ikke helt utænkeligt
Casper && Matt: Ja måske et mindre venskab og private lektioner til en ivrig elev?
Chazz && Matt: Ikke fordi jeg ikke kan lide udfordringer men Matthew har ikke været særlig aktiv hvad piger angår på skolen så han har hverken haft kæreste på, eller forsøgt at få en, måske har der været nogle kys eller noget venskabeligt men aldrig mere end det. derfor tror jeg ikke der er nogen grund til at Chazz har set sig sur på ham, men derimod skriver godt om ham hvilket giver ekstra meget godt i omdømme!
Chelsea && Matt: Matthew har været naturtalent med våben siden han startede, og han er ivrig efter at lærer og blive bedre derfor tror jeg godt de to kunne have et godt forhold.
Chloe && Matt: Har haft eller får er helt op til dig, men sandsynligheden for at de har snakkede sammen er nok ikke særlig stor, hun er jo kun 2 årgang og dog… hvis du kan finde en god grund til at de kender hinanden så sig endelig frem! ^^
Dana && Matt: Forsøgt og nok opgivet ej xD han er svær at fange og han syntes måske en person er sød, men han har endnu ikke fundet en kvinde han syntes har kunnet slå benene væk under ham. Så hvis hun prøver, så held og lykke.
Jake && Matt: Han kan godt forsøge at provokere ham, men Matthew er ikke let at få til at blive vred og han er heller ikke typen der fester løs, han fortryder tit hvis han bare tager i byen og drikker lidt for meget XD
Jonathan && Matt: Matthew mangler en ret god og tæt ven, så hvis du tror Jonathan kan bruges så er det bare fedt!
Nala && Matt: Hahaha xD ja her er punkt 2 eller 3 en mulighed, hvis han bliver sendt på en mission efter hende kan det jo ske at det lykkedes hende at kidnappe ham XD og hvis det lykkedes for Dana at få ham på en date så kan det også være en mulighed XD
Oliver && Matt: Matthew kan jo forsøge
Timothy && Matt: Matthew mobber aldrig xD han vel derimod være ret flink ved ham, så Timothy kan sagtens beundre ham hvis han vil det
Moral: Matthew er typen der ikke ser ned på folk, og selvom han kan være mistænkelig så dømmer han ikke bare folk lige uden videre. Der skal meget til inden han mister besindelsen, eller bliver provokeret. Han er ingen festabe, og hader druk og den slags. Han elsker træning og venner, dem har han mange af. Han hjælper når han kan, og siger aldrig nej hvis folk spørger om hjælp. Hvad piger angår har han formåede at holde sig væk fra deres senge og ikke været i et forhold. Han leger ikke med folks følelser, og udnytter dem ikke på nogen måde.
|
|
|
Post by Jacque The Almighty Indian on Jan 20, 2012 15:28:17 GMT 1
Okay, nu overstreger jeg så dem, som jeg synes, at vi skal skodde, for det gør det hele lidt mere overskueligt xD Skriver selvfølgelig en grund nedenfor.
Adrion && Matt: Synes det lyder godt med træningsmarkkere! Og at de har udfordrede hinanden eller kæmpet mod hinanden er ikke helt utænkeligt Super fint.
Casper && Matt: Ja måske et mindre venskab og private lektioner til en ivrig elev? Oui oui ^^
Chazz && Matt: Ikke fordi jeg ikke kan lide udfordringer men Matthew har ikke været særlig aktiv hvad piger angår på skolen så han har hverken haft kæreste på, eller forsøgt at få en, måske har der været nogle kys eller noget venskabeligt men aldrig mere end det. derfor tror jeg ikke der er nogen grund til at Chazz har set sig sur på ham, men derimod skriver godt om ham hvilket giver ekstra meget godt i omdømme! Det kan vi jo nok godt finde ud af - der kommer dog til at være færre gode artikler, end der ville have været dårlige, da Chazz er ret homofobisk og ikke vil anklages for at være homoseksuel ^^' Såfremt af Matt behandler Chazz pænt, så gengælder Chazz tjenesten.
Chelsea && Matt: Matthew har været naturtalent med våben siden han startede, og han er ivrig efter at lærer og blive bedre derfor tror jeg godt de to kunne have et godt forhold. Si si, det lyder også fint.
Chloe && Matt: Har haft eller får er helt op til dig, men sandsynligheden for at de har snakkede sammen er nok ikke særlig stor, hun er jo kun 2 årgang og dog… hvis du kan finde en god grund til at de kender hinanden så sig endelig frem! ^^ Truuueee that. Så beundringen kommer der nok også en dæmper på, eftersom de ikke har noget grundlag for at kende hinanden.
Dana && Matt: Forsøgt og nok opgivet ej xD han er svær at fange og han syntes måske en person er sød, men han har endnu ikke fundet en kvinde han syntes har kunnet slå benene væk under ham. Så hvis hun prøver, så held og lykke.
Jake && Matt: Han kan godt forsøge at provokere ham, men Matthew er ikke let at få til at blive vred og han er heller ikke typen der fester løs, han fortryder tit hvis han bare tager i byen og drikker lidt for meget XD
Jonathan && Matt: Matthew mangler en ret god og tæt ven, så hvis du tror Jonathan kan bruges så er det bare fedt! Jeg synes i hvert fald, at vi skal prøve
Nala && Matt: Hahaha xD ja her er punkt 2 eller 3 en mulighed, hvis han bliver sendt på en mission efter hende kan det jo ske at det lykkedes hende at kidnappe ham XD og hvis det lykkedes for Dana at få ham på en date så kan det også være en mulighed XD Super ^^ Som udgangspunkt, så gider Dana egentlig ikke kæmpe stort for fyre, der ikke viser interesse - hun finder bare en, der har xD Så det skal nok næsten være i tråd med en mission
Oliver && Matt: Matthew kan jo forsøge Hellz to the yeah
Timothy && Matt: Matthew mobber aldrig xD han vel derimod være ret flink ved ham, så Timothy kan sagtens beundre ham hvis han vil det Af samme grund som med Chloe er det nok nemmere at skodde den, fordi Timothy ikke har noget grundlag for at kende Matt ^^"
M'kay, så på moralpunktet ville han godt kunne være venner med en af dem - hvis du ikke kan se nogen relation mellem Chloe og ham, så skal det dog nok ikke være Soph, eftersom hun er 3. årgang. Så... Ja, måske noget venskab mellem ham og Samantha.
Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at der helst skal SKE noget i mine tråde ^^" Så hvis vi skal have en masse venskabshejs, så skal vi have smidt nogle flere ting ind i det på en eller anden måde, så det ikke bare bliver sådan noget nussehyggeri. Det keder jeg mig utrolig hurtigt med ^^"
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 20, 2012 16:17:51 GMT 1
Godt så er det hele vist kommet i en form for orden *skæver mod teksten* hvis der er orden i det der xD men ja... jeg er fuldkommen enig i at der skal ske noget for jeg mister tit krea hvis det bare bliver almindelig snak uden noget som helst aktion eller spænding! så jo! vi må helt klart finde på noget der gøre det hele spændende og fuld af oplevelser!
|
|
|
Post by Serena Daniels on Mar 5, 2012 23:29:21 GMT 1
Gode venner, evt? Sådan et slags venskab, hvor de kan tale om alt? Evt. så tætte venner, at folk tror de kærester, hvor de så er sådan lidt: "Uhm... Fuck no?!" Altså venner, men aldrig mere end det?
|
|