|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 16:21:51 GMT 1
Matthew havde endelig ikke vagt selvom han havde haft det op til flere gange. At have opsyn ved skydebanerne var noget han faktisk kunne lide, for han var selv en af de bedste skytter og derudover syntes eleverne for det meste at nyde hans hjælp og tage imod den med åben sind. Han blandede sig dog sjældent uden at man spurgte ham direkte om hjælp, og dog var han der som vagt så han ville nok træde til hvis større fejl syntes vil begås. Af person er han ret tålmodig, at blive vred og lade vreden overtage er slet ikke hans type. Han havde denne eftermiddag hav vagt i snart en time, og havde endnu vagt den næste halve time. Enkelte elever forlod skydebanen, men deres plads blev overtaget af andre. Der var 4 vagter, og Matthew den femte om end han ikke var en officiel vagt. hans blik gled til side mod en yngre elev der var ved at lade sit gevær, han greb hurtigt hans hånd hvilket fik fyren til at stivne "Det er ikke smart at holde der når du lader geværet... du kunne nemt komme til at trykke af ved en fejl.. desuden skulle du måske sikre den" sagde han med en venlig tone der på ingen måde var nedladende men derimod behjælpeligt. Fyren skyndte sig at rette på sine fejl og smilede taknemligt til Matthew som nu løftede sit eget våben ... og skød tre hurtige skud. fyren ved siden af ham standsede midt i en bevægelse da han så hvordan skydeskiven blev ramt midt i panden. Tag: Manuel Word: 262 Outfit: HereGeværNote: N/A
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 17, 2012 16:36:48 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Manuel havde en dårlig dag, han var sur han havde sovet for længe ikke hørt sit vække ur, kommet forsent til alle timer, glemt halvdelen af sine ting og ingen træning pga lektie læsning, men nu skulle det stoppe, han ville skyde eller prøve om han kunne få lov til at komme ind og skyde, han vidste han skulle have opsyn af nogen, men der måtte da være nogen der nede det havde der været sidst han var der nede, men der var han så os blevet smidt væk af en ældre elev fordi han flere gange i træk overtrådte sikkerheds reglerne, men okay det havde os været hans første skydning og han var skide nervøs, skydning var det eneste hans far ikke havde trænet ham i da han mente han ikke havde været gammel nok , men alt andet kunne han da, han kunne slås og forsvare sig selv og endda slås mod flere på engang, og så kunne han hacke systemer, selv banke og sådan noget kunne han hacke, dog var han ikke den bedste til det, og så kunne han lave biler og motorcykler så en del kunne han, men skyde var han ikke særlig god til. Han kom ned på skyde banen og fik udleveret et våben en rifel, og 50 skud, og hørebøffer, han fik afvide han skulle finde en vagt der kunne skyde med ham, han sukkede og rullede øjne ” rend mig sagde han og så på den unge fyr der stod ved våbene, han tog en radio og kaldte over den til de andre vagter ” vi har Manuel Conner igen, 1 års elev blev smidt ud sidst pga overtrædelser af sikkerhedsreglerne, han skal have opsyn hvem melder sig sagde han og stillede sig ud foran manuel sådan at manuel ikke kunne komme forbi før der kom en vagt der kunne holde øjne med ham. Outfit – Sorte militær støvler – sorte militær bukser – sort hættetrøje våben - i43.tinypic.com/25zplkm.jpg
You know to keep your hopes up high and your head down low. Keep your hopes up high and your head down low. [/i] NOTES:: TAGGED:: CREDIT::: IMAGES - Persuasion @ Caution. Lyrics, All I Want - ADTR// Template MEGNGARNETT @ Caution.
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 16:48:09 GMT 1
Matthew lod blikket glide hen over skydeskiven, som altid havde det form af et hoved med overkrop og hans var efterhånden godt fyldt med huller, dog kun ved hjerte og hoved, enkelte sad ved halsen og pyntede lidt ekstra. Skydning var noget af det han fandt mest interessant, han var kendt for at være en god skytte, og indtil videre kunne han være stolt over at sige at han aldrig havde ramt ved siden af. Ikke siden han havde lært at lade og skyde. Allerede hans første skud havde ramt, hverken hjerte eller hjerne havde det ramt, men det havde ikke ramt ved siden af. Og ved lærerens første ros var der slet ikke noget der længere kunne stoppe ham. Han ville nok blive en perfekt skarpskytte… eller snigmorder. Han løftede atter sit våben for at skyde igen efter at han havde ladet hende, men snart fik han over højtaleren hørt at der var en af de yngre elever der havde behov for overvågning. Hans blik gled ud mod vagterne som skuttede sig, 6 årseleverne himlede med øjnene inden han sikrede sit våben og satte kursen mod informationen hvor han som forventet fandt den ene vagt der udleveret våben, og 1 årseleven. ”Jeg tager mig af ham” sagde han med et skævt smil, fyren nikkede ”Pas på.. han elsker at overtræde regler” sagde fyren, sendte Manuel et advarende blik inden han efterlod de to fyre alene. ”Navnet er Matthew” præsenteret han sig. Hvis det virkelig passede ville denne fyr være total uforskammet, ligeglad og rapkæftet. Tag: Manuel Word: 255 Outfit:HereGeværNote: N/A
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 17, 2012 17:03:00 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Manuel så på den vagt der kom over til dem, han havde set ham før, det var ham der var så skide god til at skyde han kunne bare ikke navnet på ham, men vidste godt hvem han var, han smilede stolt da han hørte at det var ham der ville tage sig af ham, han smil forsvandt dog hurtigt da han hørte at han elsker at overtræde regler ” heey makker var din mund, du kenderm ig ikke og jeg elsker ikke at overtræde regler, var bare skide nervøs sidst, taber sagde han surt og så på tilbage på Matthew, det var det han hed, han huskede ham tydeligt, fra sidst han var på skyde banen, han havde stået ved siden af manuel på den anden bane og skudt, hvilket nok havde været med til at ødelægge han koncentration, men nok om det, de måtte videre ” manuel Conner sagde han og rakte hånden ud men tog den til sig igen og så drillende på matthew, okay idag kunne han tillade sig at være s pydige og provokerende han havde en dårlig dag, hvem kunne ikke have sådanne dage. ” lad os komme igang sagde han og smed riflen over skulderen i stroppen der var der til, han gik med vilje han mod de baner de ældre skyd på hvor der var noget længere afstand til målet end på begynder banerne. Han så på matthew ” kommer du ? sagde han og så hans blik, han sukkede opgivende og gik hen til begynder banerne, han stillede sig ved det ene sted, og fandt patroner frem og ladede geværet, han kunne godt huske hvordan han ladede det, hvor efter han vendte sig rundt med riflen i hånden ladt og sagde ” skal jeg bare skyde spurgte han og havde heller ikke taget høre bøfferne på.
You know to keep your hopes up high and your head down low. Keep your hopes up high and your head down low. [/i] NOTES:: TAGGED:: CREDIT::: IMAGES - Persuasion @ Caution. Lyrics, All I Want - ADTR// Template MEGNGARNETT @ Caution.
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 17, 2012 17:45:39 GMT 1
Matthew havde med vilje ikke taget sig af vagtens ord, de overdrev tit og knægten var jo en nybegynder i dette så han skulle have en chance, desuden var Matthew ikke typen der dømte folk på baggrund af hvad folk sagde om dem, nej han valgte derimod selv at tjekke dem og se hvad de havde af gode og dårlige træk. Fyrens reaktion på vagtens ord fik blot Matthew til at sende vagten et blik der sagde at han selv havde været ude om det. vagten smuttede med et suk og Matthew overtog hans plads. Da Manuel rakte ham hånden gjorde Matthew det samme, men han greb aldrig knægtens hånd for denne trak den til sig idet han syntes det var sjovt at drille, fint fint, Matthew lod det passer, knægten drillede ham jo bare lidt. Han fulgte ham med blikket idet han spankulerede hen imod de øvedes pladser, hans eget våben blev placeret på ryggen, selvfølgelig efter at han havde sikrede sig at den hverken var ladt eller usikkert. Han vendte derefter blikket mod drengen med et hævede bryn og armene over kors, så denne sukkede og satte kursen mod de yngres og uøvedes afdeling. Han fulgte blot efter og da denne begyndte at lade sit våben fulgte han blot med uden at sige noget, pludselig vendte drengen sig 180 grader og Matthew greb hurtigt geværet ”Første regel” begyndte han roligt ”Peg aldrig med ladet våben.. du kunne let komme til at trykke på aftrækkeren og skyde knoppen af nogen” sagde han, lagde hånden på fyrens skulder og lod ham dreje rundt igen inden han igen rakte ham geværet. ”Hold med højre hånd her, og venstre her… lad dit greb være fast men ikke hårdt. Det vil sige fast så du ikke taber dit våben når du skyder, men ikke hårdt så du er så anspændt at du vil overanstrenge dine muskler” han så afventende på Manuel. Tag: Manuel Word: 318 Outfit:HereGeværNote: N/A
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 19, 2012 12:28:21 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone Manuel så på matthew og den måde han havde grebet geværet på smilede han over og sagde ” woow du har hurtige reflekser! sagde han og smilede han vendte sig rundt igen og stillede sig klar og tog i mod våbnet igen, han gjorde som der blev sagt og kom ved et uheld til at trykke på aftrykkeren sådan at han skyd ned i jorden ” ARGHHH sagde han og tog sig til skulderen ” fucck det gjorde ondt, sagde han og kiggede nu ned på patronerne og sagde ” hey bumsen har givet mig en større kaliber end jeg skyd med sidst sagde han og så på ham. Han kiggede op på matthew og vidste ikke helt om han skulle skyde med denne kaliber eller om han skulle have en der var mindre, anyway han skulle jo på et eller andet tidspunkt lære at skyde med sådan en kaliber som den her så hvorfor ikke starte med den. Han ladede igen og gjorde klar til at skyde og han skyd, igen gjorde det mega ondt på ham og han ramte langt forbi målet han skulle ramme.
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 19, 2012 19:55:49 GMT 1
Matthew smilede skævt ved dennes ord om hurtige reflekser. ”Øvelse, træning, og hårdt arbejde min ven… du bliver nok lige sådan en dag” svarede han og fulgte knægten med blikket idet han løftede geværet men trykkede af ved en fejl så skuddet ramte jorden i stedet for. Ved Manuels ord om en anden kaliber tjekkede han den kort ud og kastede et blik på knægten igen, det kunne han nok klare så mon ikke de overlevede. ”Du kan nok klare dig med den her, men prøv at skyde, så ser vi om du har behov for en mindre kaliber” lød hans svar og fulgte ham endnu engang med blikket idet han denne gang løftede geværet som han havde fået anvist og skød. Han bemærkede da Manuel ømmede sig og greb dog ikke ind i første omgang, da det dog gentog sig trådte han nærmere igen og rettede på hans greb ”Dit greb om geværet skal være den samme hele tiden, og når du trykker af en anelse fast så kræften fra skuddet ikke slynger geværet tilbage mod dig. Dine ben..” han flyttede sine egne ben en anelse fra hinanden ”Skal være sådan, solidt plantet på jorden, rank ryg og fokus…” instrueret Matthew. Kun ganske få lærte det fra første forsøg, så knægten skulle ikke bekymre sig. Tag: Manuel Word: 216 Outfit:HereGeværNote: N/A
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 21, 2012 16:53:33 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone
MAnuel så på Matthew og lyttede det var ret tydeligt at han virkelig brændte for at lære dette, for det var jo et krav han skulle kunne som front bl.a. han så på ham og smilede usikkert. " vil du ikke være min privat træner? så kan jeg træne dig i kyokushinkai karate? jeg har været verdens mester i junior klassen en gang sagde han og så på ham, han var faktisk glad for at det var Matthew der skulle holde øje med ham og ikke ham der sidst havde gjort det, han havde bare skældt ham ud gang på gang og det havde gjort ham så meget usikker at han bryd sikkerheds reglerne, det var ikke til at sige hvorfor han var blevet så usikker, men han var bare blevet det.
han smilede da han sagde at han nok kunne klare sig med den kaliber, det gjorde ham glad, det vidste bare at matthew ikke mente han var en taber eller en slapsvans, det var i hvertfald sådan at Manuel opfattede det på. " du sej sagde han og smilede til ham og blinkede med det ene øjne, hvorofr han lige gjorde dette vidste han sku egentligt ikke. Manuel spidsede øre og lyttde på hvad han sagde om hvordan han skulle holde, han gjorde som han sagde og nikkede, han stillede sig lige som matthew og trak geværet op igen ,og tog sigte og skyd, men igen ramte han slet ikke noget, han var bare ikke god til det her, og det irreterede ham og det var ret tydeligt for at ladte hurtigt geværet og begyndte at skyde uden at sigte eller noget, han var irreterede og det ville matthew hurtigt kunne se og mærke på ham.
|
|
|
Post by Matthew Jonas on Jan 21, 2012 17:11:32 GMT 1
Manuels ønske om at få Matthew som lærer fik den ældre fyr til at smile skævt. Det glædede ham skam at drengen fandt hans selskab og undervisning, eller rettere, vejledning, passende og Matthew havde intet imod at hjælpe ham. han havde igennem sin tid på skolen haft en masse elever og selvom nogen var blevet bedre end andre til netop det han hjalp dem med så var de på ingen måde dårlige. Det der gjorde Matthew så anderledes end lærerne eller andre vejleder og undervisere var nok at han havde så meget tålmodighed og ikke lod sig gå på af de ting der blev sagt om ham. At en elev blev vred og gav ham skylden for at de klarede sig dårligt var noget han havde prøvet før, men det endte alligevel med at gå godt i sidste ende. ”Jo det vil jeg da gerne. Og jeg vil også gerne have din hjælp med karate” Mattew klarede sig skam meget godt i karate, og han hjalp andre med dette. Alligevel vidste han at kyokushinkai karate ikke var helt det samme og han var ikke flov for at få undervisning af en der var yngre end ham. Da denne kaldte ham for sej og blinkede med det ene øje kunne Matthew ikke holde en mindre venlig latter tilbage ”Jamen mange tak da” svarede han nu med et skævt smil over læberne. han fulgte drengen med blikket idet han fulgte Matthews anvisninger. Han skød men ramte ikke desværre og snart begyndte han at skyde i vrede uden at tage sigte. Matthew stillede sig bag ham mens han skød løs, lagde den ene hånd på det bord hvorpå Manuel havde sat ammunitionen så han støttede sig, den anden lagde han ånder geværet og løftede det en anelse op og til højre, et af skudende ramte skydeskiven midt i panden ”Og så er dit offer død” sagde han med en lav stemme men nok til at knægten ville opfatte det. Han tog forsigtigt geværet fra ham. ”Det nytter ikke at du bliver vred, ingen har sagt at det her er let, du kommer til at træne, og træne i flere uger, måske måneder inden du rammer bare nogenlunde i nærheden” han tav, løftede selv geværet og skød uden at tage sigte. Skuddet ramte i skivens bryst ”Jeg har skudt i 6 år knægt, jeg blev ikke god fra den ene dag til den anden” fortsatte han. Tag: Manuel Word: 402 Outfit:HereGeværNote: N/A
|
|
|
Post by Manuel Conner on Jan 21, 2012 17:27:16 GMT 1
let's leave no words unspoken AND SAVE REGRETS FOR THE BROKEN. [/font] Will you even look back when you think of me?[/center] All I want is a place to call my own && mend the hearts of everyone who feels alone
MAnuel så på matthew og smilede " men du bliver altså min første sådan rigtige elev, men kan lære dig mange ting for almindeligt karate kan ikke rigtigt måle sig med kyokushinkai karate, da det er verdens hårdeste karate form, når man er sort bælte som mig, så bruger man ingen former for beskyttelse andet end skridt og tand beskyttere for klare han kort og smilede, han så på ham da han blev irreterede og ikke havde flere skud i geværet og ladte det hurtigt og mærkede matthew stille sig om bag ham og holde på geværet mens han selv holdte på det, han lod matthew trykke på aftrækkeren og han blev helt glad over at han ramte som han skulle, men han havde ikke kunnet gøre det uden MAtthews hjælp, eller det havde jo sådan sset været matthew der havde skudt og ikke ham. han burde tage og komme ned og skyde noget mere, men lektierne og træningen tog meget tid. han lod MAtthew tage geværet og han så på ham med store lyttende øre, han smilede og nikkede " nej jeg ved det godt, men er glad for du ikke bliver sur lige som ham der sidst holdte øje med mig, han råbte af mig og skældte mig ud, hvilket gjorde jeg blev usikkert og skide nervøs og overtrådte sikkerheds reglerne, og ja det er 14 dage siden, har ikke været her nede siden , men idag valgte jeg at jeg ville skyde og tage mig sammen , undskyld jeg bare skyd løs sagde han og kiggede ned i jorden. " det bare sævrt at skal leve op til en masse forveninter sir, min far har opdraget med efter militær disiplin og opdragelse og det er os fair nok og jeg kan lide det, men nogen gange er det lidt irreterende for han vil gerne have jeg skal være den bedste til alting her på skolen sir sagde han og kiggede ned i jorden igen.
|
|