|
Post by adrian on Jan 8, 2012 21:37:02 GMT 1
Adrian sad med hovedet i bordet og ’tankede op’ på varme. Han skulle have tænkt over at tage en jakke med, men det var jo lidt svært, når det var så pludseligt, at gorillaerne mente, han skulle have tæsk. ”Egoisme er en god ting,” svarede han i et afslappet grin og så endelig op. Pigen kiggede på ham. Hvorfor gloede hun på ham? ”Hvad?” Han lænede sig tilbage på stolen og nød hele pub-auraen. Her var nu hyggeligt. Han var kun fyldt 18 for nyligt, så det var stadig en ret stor ting for ham at kunne være lovligt på en pub. Selvom han vist stadig var forvist fra natklubberne en tid endnu. Nå hva, man kunne da også more sig på en pub! ”Desuden er du mindst lige så egoistisk som mig!” Pigen havde sgu da skubbet ham af vejen for at komme først ud af vinduet.
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 8, 2012 21:42:24 GMT 1
Et lidt lusket smil spillede over hendes læber, så det var ikke helt til at tyde hvad hun egentlig tænkte over mens hun så på ham. ”Jeg klagede da heller ikke.. Gjorde jeg?” spurgte hun bare roligt for det havde ikke ligefrem været nogen klage, mest af alt bare en konstatering for han havde jo slet ikke tænkt på hende, men igen hun tænkte jo heller ikke ligefrem på ham, selvom hun da havde hjulpet ham et par gange til trods for hun ikke havde kendt hans navn på det tidspunkt. ”Og ikke noget.. du er bare lidt hot.. Det lagde jeg ikke mærke til før” svarede hun roligt med et skævt smil inden hun lod øjnene glide rundt i pubben, egentlig håbede hun ikke de spurte om hendes alder for så ville hun jo ryge ud, men igen så var det bare godt at man så ældre ud end man faktisk var.
|
|
|
Post by adrian on Jan 8, 2012 21:55:27 GMT 1
Adrian vidste ikke helt, hvor han havde den pige. Det var meget muligt, at hun ville hænge ham ud for alt muligt senere. Nå, et problem af gangen, og gorillaerne var altså mere skræmmende end hende. ”Det … lagde du ikke mærke til?” Gentog han til gengæld dybt fornærmet. Hvordan kunne hun ikke lægge mærke til det?! Hun burde da have set det allerede i kosteskabet! ”Det er lidt sårende,” sukkede han og rejste sig fra pladsen. ”Jeg skaffer os noget at drikke, vent her,” at drikke sig fuld i dag var nok dumt, så de måtte holde sig til et par colaer, light selvfølgelig så pigen ikke risikerede noget på vægtsiden. Han var tilbage ved bordet efter et par minutter og stillede den ene foran Asmara.
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 8, 2012 22:03:32 GMT 1
Det var meget svært at lade sig skræmme af Asmara for hun lignede ikke ligefrem en der kom fra en meget magtfuld familie der havde mange kontakter til underverden, men hun fortrak nu også at ingen rigtigt kendte til det. ”Jeg fik altså heller ikke meget tid til at se ordentligt efter” sagde hun roligt idet hun lænte sig tilbage i hendes stol og bare betragtede ham igen, for hun var en der helst ville se så mange detaljer så muligt og hun var jo blevet forstyrret så det var ikke specielt fair. Da han rejste sig satte hun sig bare til at se rundt på andre folk der fandtes i pubben, men hun kunne nu heller ikke lade være med at drille ham da han kom tilbage. ”Men en god røv lagde jeg da mærke til”.. Hun var ikke ligefrem en der skjulte meget af det hun tænkte på, for det var der ikke ligefrem grund til medmindre brormand var i nærheden.
|
|
|
Post by adrian on Jan 8, 2012 22:11:05 GMT 1
Tsk, fik ikke meget tid til at se efter. Adrian var stadig overbevist om at det kun tog et par sekunder at blive overbevist om hans udseende. Ligemeget. Han satte sig ned og skubbede den ene flaske over til Asmara. Han nåede at tage en slurk, inden den næste kommentar faldt, så han fik colaen galt i halsen og måtte hoste. Det tog ham nogle sekunder at få vejret igen, også holdt han sig fra at tage en ny tår før han fik styr på den her samtale igen. ”Du er meget direkte, hva?” Hvornår var det her udviklet fra at være en flugt til en flirt? Han ville bare gerne drikke sin cola, men nu frygtede han lidt at blive kvalt i den igen.
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 8, 2012 22:23:30 GMT 1
Asmara smilede bare skævt som hun fik colaen over til sig og nippede lidt til den, for det var ikke ligefrem hendes yndlings drink men den kunne drikkes når man var tørstig som hun var efter den flugt. Flasken blev sat på bordet igen som hun grinte lidt over hans reaktion på hendes kommentar ”Jeg er italiener.. Så ja for jeg kan godt lide et godt udseende selvom jeg ikke kan lade være med at tjekke folks røv ud” sagde hun bare roligt og trak på skuldrene for det var ikke ligefrem noget særligt for hende at kommentere folks udseende direkte, selvom det måske ikke altid faldt på de rigtige tidspunkter. ”Nå kan du så finde ud af at spille pool?” spurgte hun roligt for at skifte emnet hen på noget andet, for de skulle jo alligevel mens de holdt deres lave profil, så kunne de jo lige så godt udnytte tiden med at spille pool. Ikke fordi hun ligefrem var den bedste til det, men det var da stadig sjovt at spille.
|
|
|
Post by adrian on Jan 8, 2012 22:35:08 GMT 1
Italiener? Den burde han have regnet ud, hun havde det der latina look trodsalt. ”Selvfølgelig. Hvorfor? Føler du får at få tæsk i det?” Grinede han drillende og rejste sig, siden hun vist lagde op til en dyst. De gik om til poolbordet, hvor Adrian genoptog drikningen af colaen, siden der vist ikke kom flere overraskende kommentarer. Han havde ikke regnet med at møde en pige der var så ligefrem. Måske kendte han bare for få italienere? Det var ikke til at sige. ”Plejer at du at spille med din bror?” Spurgte han for at holde en samtale kørende og stillede tingene klar til spillet.
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 8, 2012 22:41:59 GMT 1
For nok en af de første gange kom hun til at grine over noget han sagde, udover den gang han var faldet selvfølgelig. ”Nej jeg føler for at give dig tæsk, og ville være en skam at starte en slåskamp.” sagde hun roligt idet hun rejste sig og gik med ham over til poolbordet, selvom det ikke helt var hendes grund til at spille pool men mere fordi hun havde brug for at få hendes tanker bare en smule væk. Hun havde dog taget colaen med sig som hun ind i mellem tog nogle slurke af. ”Er du tosset? Han ville aldrig lade mig deltage i sådan nogen spil” sagde hun med et mindre grin selvom han nu fik et eller andet han kunne bruge imod hende, men på den anden side Antonio ville da ikke flippe sådan udover et spil? Eller det ville han måske fordi han var italiener og dermed til tider meget frembrusende, det var ikke til at vide men nogle ting fortalte hun ham ikke ligefrem. Hun stillede colaen på et bord tæt på dem og tog en af stavene så de kunne komme i gang med deres spil. ”Nå hvem lægger ud?” spurgte hun roligt med et skævt smil for hun skulle nok finde på et eller andet der kunne få ham til at flippe lidt igen.
|
|
|
Post by adrian on Jan 9, 2012 17:49:29 GMT 1
Adrian grinede. ”Ja, okay, pool sender næppe en hjem med blå mærker,” så skulle man da være ualmindeligt uheldig. Han tog selv en stav og lænede sig overvejende mod bordet. ”Tja, jeg kan vel være en gentleman denne omgang og lade damen komme til først,” indvilligede han og lod Asmara tage det første skud, imens han drak af colaen. Hendes storebror lød en tand overbeskyttende? Og hvorfor lige omkring pool? Det virkede ret uskyldigt. ”Er han den overbeskyttende type? For så fatter jeg ikke, at han lader dig gå på sådan en skole,” grublede han og stillede flasken fra sig for selv at tage et skud, da Asmara var færdig med sit.
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 9, 2012 18:04:31 GMT 1
”Kommer da an på hvor dårligt man spiller” grinte hun lidt for hun havde da givet folk blåmærker, selvfølgelig ved uheld den gang hun havde startet med at spille men nogle var også bare så frække at udfordre hende så hun kunne ikke lade være. Hun stillede sig hen ved enden af bordet, da han havde sagt hun måtte lægge ud, så kunne hun lige så godt udnytte det. Så idet hun lænte sig over bordet for at støde først sagde hun roligt med et skævt smil ”Tja hvis han måtte ville han lade mig bevogte døgnet rundt ligesom vores mor og morfar bliver.. Men jeg har gode overtalelsesevner” sagde hun roligt lige inden hun stødte til den hvide kugle og rettede sig op for at se hvordan den hvide kugle trillede af sted og ramme de andre kugler og kun med meget lidt held trillede en hel farvet rød kugle ned i det ene hjørne.
|
|