|
Post by adrian on Jan 12, 2012 16:53:43 GMT 1
”Du taler måske af erfaring,” drillede Adrian, imens han fulgte kuglerne trille rundt på bordet og forsøgte at bedømme, hvilken vinkel han skulle ramme fra næste gang. Han endte med at gå rundt om bordet og sigtede mod den hvide. ”Hm, han lyder som en sand storebror,” bemærkede han. Storebrødre havde vist altid issues, hvis de altså have en lillesøster og ikke en lillebror. Det måtte være hele den der ’Min lillesøster er sød og uskyldig og kær og skal beskyttes’. Desværre kom de nok tit til at minde om en drage som bevogtede slottet med prinsessen. ”Det kommer ikke bag på mig,” svarede han til kommentaren om de gode overtalelsesevner og skød til kuglen, så der blev kaos på bordet igen, og endnu en kugle blev stemt ud og ned i det ene hjørne.
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 12, 2012 17:55:36 GMT 1
”tja.. når man skal have noget sjov ud af det så kan jeg da godt spille dårligt” sagde hun lettere drillende med et skævt smil imod ham, tydeligt at se at hun faktisk var ude på ballade, så hun kunne faktisk være ret farlig hvis hun selv ønskede at være det selvfølgelig, hvilket hun godt kunne finde på med Adrian for hun kendte jo ikke hans grænser og der var kun en måde at finde ud af dem på. ”Godt så.. 5 pund på at jeg vinder her medmindre du har en anden præmie i tankerne?” sagde hun drillende for hun ville jo have noget sjov ud af det her, så kunne de lige så godt spille om noget. Hun gik rundt om bordet for at sigte på den hvide kugle men denne gang ramte hun dog intet, men det skete jo ind i mellem og anstrengte sig gjorde hun heller ikke ligefrem for der var ikke meget at vinde ved det, også derfor hun foreslog noget bare for at gøre det hele mere interessant.
|
|
|
Post by adrian on Jan 15, 2012 11:10:17 GMT 1
Adrian overvejede kort forslaget, men nikkede så. ”5 pund er fint med mig,” han var bevidst om, at han kunne have fremsat andre – muligvis sjovere – præmier, men de havde ingen interesse i dag. For ham handlede den her tur om at fordrive tiden også tage tilbage til skolen snart. Gorillaerne havde muligvis slået deres vrede ud på en eller anden førsteårs til den tid. Det ville i hvert fald passe ham fint. ”Så hvem plejede du så at spille pool med, hvis din bror var imod det?”
|
|
|
Post by Asmara Maria Romano on Jan 15, 2012 11:51:46 GMT 1
”Sagde jo at jeg har gode overtalelsesevner så til tider tjenere eller så sneg jeg mig ud og spillede med tilfældige..” sagde hun roligt med et skævt smil for hun var ikke ligefrem den søde gode pige som man til tider skulle tro. Men hun havde sådan set også gået på nogle af de bedste skoler og nogle af stederne havde de haft poolbord så hun kunne spille med andre, selvom det stadig var sjovest når der var præmier i det. ”Hvor meget kender du egentlig til England? Altså findes der nogle sjove steder?” spurgte hun roligt eftersom det godt kunne tænkes hun ville se nogle af de mere ukendte ting i England, for det var vel der det mest sjove fandtes.. var det ikke? Og han virkede da som typen som kom de steder ellers var hun bare en dårlig menneskekender.
|
|